![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif)
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 14, 11:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
![](/_sys/img/box_ico.gif) |
Forumas » Autoelektronika » Volvo ismanus krovimas 15v
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 21, 23:24 |
|
|
|
dusiata rašo: |
Saulius18 rašo: |
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai. |
Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų. |
Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 22, 08:20 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
dusiata rašo: |
Saulius18 rašo: |
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai. |
Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų. |
Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba. |
Tai pats ir rasyk konkreciai apie Volvo krovimo sistema, o ne kazkokia bendra teorija, ir nieko konkretaus... |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 22, 17:49 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
dusiata rašo: |
Saulius18 rašo: |
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai. |
Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų. |
Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba. |
Gal galėtum paviešint kur dirbi? mes buvom panašaus lygio praktikantą paėmę, 2 dienų neišbuvo. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 28, 09:51 |
|
|
|
k.saulius66 rašo: |
Pas volvo jei akumas buvo atjungtas, kompas "sudurniuoja" reikalinga programatoriumi VIDA sutvarkyti viską į savo vietas. Jutubėje jei supranti ru yra filmukas, rodo ką ir kur daryti, bet reikalingas volvo programatorius. |
Tiesiog įdomu pasidarė, pamąstymui... O tai jei akumas numiroja, nebepasuka starterio (žiema juk, šalta) tai kompas irgi nušoka nuo proto? Ar tam reikia ilgesnio laiko ir visiško 0V? Tas pats ir su to laikotarpio Ford'ais? |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 30, 00:38 |
|
|
|
Oj kokie kai kurie pikti ir pasipūtę. Tad, jei norit konkretumo parodykit bent kiek patys kiek protingi esat. Na bet jei to negalit tai maikės ir neplėšykit. Tai nejau bet kuris iš jūsų galit taip iškart durt pirštu ir sakyt su 100% garantija "va šitas ir šitas negerai"? Jai galit, tai šaunu. Tačiau kol kas tik pas k.saulius66 konkrečiai parašė vieną iš galimų gedimo paieškos variantų, tad neisipūskit dusiata ir GT, o jei norite pasirodyti tikrai kažko verti išspręskit problemą nuotoliniu būdų. Taigi šioks toks paaiškinimas iš mano pusės.
1. Nežinoma kiek gabus temos autorius automobilio remonte, Tad iš savo pusės jam parašiau apie krovimą ir generatoriaus veikimą iš bendro išprūsimo.
2. Konkretumui: Pirmiausiai išsiaiškinkime ar įtampos krovimas atitinka Volvo gamintojo reikalavimus t.y. Visu pirma susigooglinti šią informaciją, o dar geriau įsigyti iš Volvo (omenyje turių Krovimo įtampą bei prie kokių sąlygu ji matuojama), šią dalį galima praleisti, jei ir taip šie parametrai aiškūs.
3. Sužinoti konkrečias priežastis kodėl pirmą kartą remontuotas generatorius, jei įmanoma.
4. Ar automobilyje sumontuota neoriginali įranga.
5. Išsianalizuoti automobilio principinę elektrinę schemą. http://www.buz.no/volvo/TP39152201_2010_V70_XC70_S80_Wiring_Diagram.pdf. Tinginiams- 91 puslapis. Generatorius valdomas tiesiai iš variklinio valdymo bloko LIN duomenų linija (ten viskas ir taip nupiešta)
6. Sutikrinti visus sujungimus pavaizduotus schemoje- ar nėra oksidacijos, pažeidimų ir t.t. Pamatuoti varžas, jei ji iki 1 omo +- su kontaktais viskas gerai (kuo mažiau tuo geriau- idealu 0inė varža). Patikrinti saugiklį ir t.t.
7. Jei remiantis susigooglintu manualu ar nusipirkto iš Volvo ar iš ilgos darbo patirties prie VOLVO konkrečiai- sistema tvarkinga. Tada jau prasideda įdomumai.
8. LIN duomenų linijos loginimas ir siunčiamų, gaunamų žinučių lyginimas su tvarkingai veikiančio automobilio logais. Bet jei prieš tai atlikus diagnostika su VIDA(berots tokia Volvo diagnostika) nėra pastebėtų įtarimų sukeliančių klaidų ir ar įtampos nėra kokiu būdų susijusios su tarkime mechaniniu variklio gedimu- vakuumu nebuvimu, oro praeinamumu, kuru pratekėjimo (piktiesiems- dėl ko galėtų atsirasti netolygus darbas).
9. Gal ko ir nepaminėjau, bet tuomet klausimas- Tai ar be "B**ių matavimo" galite kiek prisidėti prie problemos sprendimo?
Nedirbu su Volvo, tai konkrečiai best pirštu negaliu, o galintiems siųlyčiau pasirodyti, vietoje puikavimosi "kokie mes protingi". Padedu kiek galiu, tik tiek. Dusiatai- žinau tokius kaip tu- duok pakalbėt ir pasipuikuot, o kai padaryt- važiuok kitur, teisingai? O jei aš klystu vietoje koliojimosi, duok temos autoriui bent siųlo galą nuo ko ir kaip pradėt. O praktiką atlikau senai jau 5-6 gal daugiau metų atgal. Priėmė iš kart. Tikiuosi krovimo problema bus išspręsta, o taip pat įdomu būtų paskaityt kaip tai buvo išspręsta. Sėkmės |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 30, 14:10 |
|
|
|
tai gal pats normaliai paziurek .... tik pakeitus akuma kitu reikia nuresetint batery module ... o ne tiesiog jai atjungi ir prijungi ...
beje Volvo cia niekuo neissiskiria ta reikia daryt tiek AUDI tiek BMW , MB ,VW, ir kietiems auto ... o jeigu to ir nepadarysi .... vargu ar labai kas pastebes... gal akuma biski greiciau supjausi .... ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2021 12 30, 22:16 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
Oj kokie kai kurie pikti ir pasipūtę. Tad, jei norit konkretumo parodykit bent kiek patys kiek protingi esat. Na bet jei to negalit tai maikės ir neplėšykit. Tai nejau bet kuris iš jūsų galit taip iškart durt pirštu ir sakyt su 100% garantija "va šitas ir šitas negerai"? Jai galit, tai šaunu. Tačiau kol kas tik pas k.saulius66 konkrečiai parašė vieną iš galimų gedimo paieškos variantų, tad neisipūskit dusiata ir GT, o jei norite pasirodyti tikrai kažko verti išspręskit problemą nuotoliniu būdų. Taigi šioks toks paaiškinimas iš mano pusės.
1. Nežinoma kiek gabus temos autorius automobilio remonte, Tad iš savo pusės jam parašiau apie krovimą ir generatoriaus veikimą iš bendro išprūsimo.
2. Konkretumui: Pirmiausiai išsiaiškinkime ar įtampos krovimas atitinka Volvo gamintojo reikalavimus t.y. Visu pirma susigooglinti šią informaciją, o dar geriau įsigyti iš Volvo (omenyje turių Krovimo įtampą bei prie kokių sąlygu ji matuojama), šią dalį galima praleisti, jei ir taip šie parametrai aiškūs.
3. Sužinoti konkrečias priežastis kodėl pirmą kartą remontuotas generatorius, jei įmanoma.
4. Ar automobilyje sumontuota neoriginali įranga.
5. Išsianalizuoti automobilio principinę elektrinę schemą. http://www.buz.no/volvo/TP39152201_2010_V70_XC70_S80_Wiring_Diagram.pdf. Tinginiams- 91 puslapis. Generatorius valdomas tiesiai iš variklinio valdymo bloko LIN duomenų linija (ten viskas ir taip nupiešta)
6. Sutikrinti visus sujungimus pavaizduotus schemoje- ar nėra oksidacijos, pažeidimų ir t.t. Pamatuoti varžas, jei ji iki 1 omo +- su kontaktais viskas gerai (kuo mažiau tuo geriau- idealu 0inė varža). Patikrinti saugiklį ir t.t.
7. Jei remiantis susigooglintu manualu ar nusipirkto iš Volvo ar iš ilgos darbo patirties prie VOLVO konkrečiai- sistema tvarkinga. Tada jau prasideda įdomumai.
8. LIN duomenų linijos loginimas ir siunčiamų, gaunamų žinučių lyginimas su tvarkingai veikiančio automobilio logais. Bet jei prieš tai atlikus diagnostika su VIDA(berots tokia Volvo diagnostika) nėra pastebėtų įtarimų sukeliančių klaidų ir ar įtampos nėra kokiu būdų susijusios su tarkime mechaniniu variklio gedimu- vakuumu nebuvimu, oro praeinamumu, kuru pratekėjimo (piktiesiems- dėl ko galėtų atsirasti netolygus darbas).
9. Gal ko ir nepaminėjau, bet tuomet klausimas- Tai ar be "B**ių matavimo" galite kiek prisidėti prie problemos sprendimo?
Nedirbu su Volvo, tai konkrečiai best pirštu negaliu, o galintiems siųlyčiau pasirodyti, vietoje puikavimosi "kokie mes protingi". Padedu kiek galiu, tik tiek. Dusiatai- žinau tokius kaip tu- duok pakalbėt ir pasipuikuot, o kai padaryt- važiuok kitur, teisingai? O jei aš klystu vietoje koliojimosi, duok temos autoriui bent siųlo galą nuo ko ir kaip pradėt. O praktiką atlikau senai jau 5-6 gal daugiau metų atgal. Priėmė iš kart. Tikiuosi krovimo problema bus išspręsta, o taip pat įdomu būtų paskaityt kaip tai buvo išspręsta. Sėkmės |
Tavo rašinėliai profkės lygio, iš principo dauguma teisingi, tačiau bendri ir dažnu atveju prasilenkia su aptariamu konkrečiu atveju.
Kaip ir rašiau, esu beveik 100% tikras jog čia jokio gedimo nėra, paprasčiausiai keičiant akumą sistemai neparodyta jog įdėtas paprastas o ne AGM.
1) Iš bendro išprusimo netinka, nes kaip pats matai šiame auto sistema gana ženkliai skiriasi nuo tavo profkės teorijos.
2) Tai jei pas tave atvažiuos automobilis tai siųsi užklausą Volvo? Geras meistras turi numatyti ir domėtis naujovėmis. Šiuo atveju patariu pasiskaitinėti apie AGM krovimą, IBS ir panašius sensorius ir generatorius valdomus duomenų magistralėmis.
3) Rašė, remontuotas nes krovimas 15V, po remonto niekas nepasikeitė.
4) Gal kai kuriais, retais atvejais ir galėtų kažką įtakoti, tačiau nesugalvoju kaip kažkokia papildoma įranga galėtų pakelti krovimo įtampą.
5) Tiem kas dirba ne su OPEL astra 2000m yra žinoma kaip ir kuo valdomi modernių auto generatoriai.
6) Kai domėsies 2 punkte parašyta info, pasidomėk kaip ir kur matuojamas generatoriaus krovimas tokiose sistemose, ir kaip variklio kompas gauna tą informaciją, nes blogi sujungimai paprastai numuša krovimą, o ne užkelia.
7) Jokie čia neįdomumai, dar kartą paskaitom kaip ir kodėl kraunami AGM akumai (ypatingai su start/stop sistema)
8 ) LIN tai duomenų magistralė. Ką tu ruošies ten išlogint? ir ką ruošies lygint su kita auto? Jei turi ūpo, papasakok, įdomu...
9) Prisidėjau pirmam savo poste. 99% jog čia problemos nėra.
P.S. jau beveik 8 metai nedirbu su auto, bet net iš tų laikų dar mano žinios +- pakankamos tokiem klausimam. Šiais laikais dirbant autoelektriku nežinot tokių dalykų mano galva plūduriuot "autoelektrikų" dugne. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 07, 20:23 |
|
|
|
pritariu dusiatai 100 proc. neieskokit bedos kur jos nera. uzmirskit opel astras 95m. bet kokiu atveju jei lin businiam valdyme bus beda motoro kompas nusiskūs kad jam kazkas nepatinka. o dabar miegok ramiai su ta volga. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 08, 14:54 |
|
|
|
Oho,kaip kokia konferencija "akumuliatoriai-generatoriai"
Noriu ir as pridet savo,be teorijos ,o is praktikos,vien del to,kad labai primena situacija,nes ji pries daug metu buvo,ilga epopeja
As generu ir starteriu netaisau,bet paprase padet is nevilties
Buvo variantas su viena auto apie 2006-2007m kiek pamenu,numire generas,restauravo,krauna,BET pastoviau mete klaida apie akumo krovima,trys servizai per 2 miestus,rezultatas tas pats
O pasirodo generas tikrai numire,bet kas ji restauravo nezinojo,kad to pacio auto gamintojo,to pacio generatoriaus bet skirtingu modifikaciju varikliu ir ju softu montuojama generui skirtingi BSD (kas tai tingiu rasyt,kas zino LIN supras)
Uzteko pagal vin sudet kas reik ir viskas pasitaise
Prasau putu neleist ir kvailu komentaru nerasyt,nes pamenu ir tu servizu vadyba klientui pudrino smegenis,kad joks ten generas,kad tau DTC klaidas panaikino,kad ten dar kazka padare su skydeliu ir tt,kad taip nebuna,generas jiems kaip starteris,sukasi arba ne,krauna arba ne,visa kita ble ble ble
Koks tai auto,nerasiau nes bus cia diskusiju sou su purvu,kas atspes tas kaip sako- "prie reikalu" ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 08, 21:44 |
|
|
|
italas rašo: |
................bet kas ji restauravo nezinojo,kad to pacio auto gamintojo,to pacio generatoriaus bet skirtingu modifikaciju varikliu ir ju softu montuojama generui skirtingi BSD (kas tai tingiu rasyt,kas zino LIN supras)
Uzteko pagal vin sudet kas reik ir viskas pasitaise.................. |
tai čia kaimo kalvis tą generą restauravo, jei nežinojo tokių elementariausių dalykų
nueini į bet kokį laisvai prieinamą servisą, pvz https://as-pl.com/en ar https://www.altstar.kiev.ua/index.php suvedi generatoriaus kodą ir tau čia pat "išbarsto" tą generą į atskiras detales, tame tarpe ir jam tinkančią krovimo relę |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 08, 22:07 |
|
|
|
Vat man patinka toks konkretumas, trumpai aiškiai ir iš esmės.
O prieš tai Italas rašė, rašė, kad žino, bet nesakys ką žino, tik visokie BSD, PSD, VMI, UAB .. tik tie kurie žino, ką Italas žino, supras ... nu žodžiu ... |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 09, 13:01 |
|
|
|
rammas rašo: |
Vat man patinka toks konkretumas, trumpai aiškiai ir iš esmės.
O prieš tai Italas rašė, rašė, kad žino, bet nesakys ką žino, tik visokie BSD, PSD, VMI, UAB .. tik tie kurie žino, ką Italas žino, supras ... nu žodžiu ... |
Ka as tikrai zinau tai,kad atsiras tokiu kaip tu kuriam tai zalias miskas,bet kazkoks vidinis jausmas ,kad esu dal.. ir pasireikst bent jau kazkokiu budu
Gnt,kaip ir rasiau,po genero meistro ir kitu triju servizu jau buvo sunku suprast kas ten ka keite,generas kaip ir tinka tai masinai,bet reliu pasirodo yra ne vienas tipas,vienu atveju yra vienpusis bendravimas gener-ecu,kitu atveju dvipusis,kai generas ne vien laukia komandu apie krovima bet ir pats perduoda info apie aps/min,temp ir kt,cia gal ecu sw skirtumai
Daugiau nelysiu i tema nes kaupiasi debesis,konkretumo reik tai w211
Pamenu pats skambinau keliem gen daliu tiekejams ir kai paaiskindavau ko reik,tai vienu atveju nesuprato apie ka as ,kitu aiskino ,kad tam genere stovi kas priklauso,kam keist,kitur padejo rageli,tik vienoje tikrai nepamena kokioje vln imoneje meistras is kart pasake- zinau ko reik |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Volvo ismanus krovimas 15v |
Parašytas: 2022 01 11, 08:52 |
|
|
|
Vot beletristika. Esme manau tame, jei pats PRADEDI remontuot, tada matai ir senu detaliu kodus ir dedi kas priklauso. BET, jei is kazkur jau remontuotas atvaziavo, tada turi praktiskai ziuret visa masinos komplektacija, nes paprastai beda buna ne tik toj krovimo relej, bet dar is nevilties meistriuku prikeista ir krovimo moduliu ir dar kazko.Ir ne pagal tinkamuma, o is lempos-fyske tinka-tiks ir detale.... |
|
|
|
|
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Google paieška forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Naujos temos forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr2.gif)
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr1.gif) |