Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 28, 16:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Autoelektronika » Volvo ismanus krovimas 15v
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 22
Pereiti prie Atgal  1, 2
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 21, 23:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
dusiata rašo:
Saulius18 rašo:
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai.

Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų.

Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba.
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 22, 08:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GT
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:
dusiata rašo:
Saulius18 rašo:
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai.

Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų.

Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba.



Tai pats ir rasyk konkreciai apie Volvo krovimo sistema, o ne kazkokia bendra teorija, ir nieko konkretaus...
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 22, 17:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
dusiata
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:
dusiata rašo:
Saulius18 rašo:
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai.

Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų.

Tavo žiniai dirbu su automobiliais kurie >15m. ir dar ir tavo nelaimei esu autoelektrikas, o jei tiksliau autotransporto elektronikas. Tad prie ko tas opelis... Ir esmė generatoriaus nepasikeitusi nuo pat jo išradimo laikų... Tad jei pats vaidini protingu tai bent kažką į temą parašytum, o ne piktažodžiautum. Jei žmogui reikalinga informacija, kurią gali suprasti, ją reikia pateikti kuo papraščiau ir aiškiau suprantama kalba.

Gal galėtum paviešint kur dirbi? mes buvom panašaus lygio praktikantą paėmę, 2 dienų neišbuvo.
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 28, 09:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
westernas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
k.saulius66 rašo:
Pas volvo jei akumas buvo atjungtas, kompas "sudurniuoja" reikalinga programatoriumi VIDA sutvarkyti viską į savo vietas. Jutubėje jei supranti ru yra filmukas, rodo ką ir kur daryti, bet reikalingas volvo programatorius.

Tiesiog įdomu pasidarė, pamąstymui... O tai jei akumas numiroja, nebepasuka starterio (žiema juk, šalta) tai kompas irgi nušoka nuo proto? Ar tam reikia ilgesnio laiko ir visiško 0V? Tas pats ir su to laikotarpio Ford'ais?
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 29, 14:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gintarinis71
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
niekas ten nesudurniuoja .... erezijas skledzia...
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 29, 21:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
k.saulius66
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gintarinis71 rašo:
niekas ten nesudurniuoja .... erezijas skledzia...

Prie bakelio matosi nedidukė "dėžutė" su užrašu "VOLVO" Šitoji ir atsako už akumo įtampą ir krovimą.
Bet jei pas tavę caro ruriko senas "čainikas", gal ir nedurniuoja keičiant akumą.
https://a.d-cd.net/UsEqc1c02Xk3_7JWm5CrRDZ5F5g-1920.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=fjBt5xzMqPI
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 30, 00:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Oj kokie kai kurie pikti ir pasipūtę. Tad, jei norit konkretumo parodykit bent kiek patys kiek protingi esat. Na bet jei to negalit tai maikės ir neplėšykit. Tai nejau bet kuris iš jūsų galit taip iškart durt pirštu ir sakyt su 100% garantija "va šitas ir šitas negerai"? Jai galit, tai šaunu. Tačiau kol kas tik pas k.saulius66 konkrečiai parašė vieną iš galimų gedimo paieškos variantų, tad neisipūskit dusiata ir GT, o jei norite pasirodyti tikrai kažko verti išspręskit problemą nuotoliniu būdų. Taigi šioks toks paaiškinimas iš mano pusės.
1. Nežinoma kiek gabus temos autorius automobilio remonte, Tad iš savo pusės jam parašiau apie krovimą ir generatoriaus veikimą iš bendro išprūsimo.
2. Konkretumui: Pirmiausiai išsiaiškinkime ar įtampos krovimas atitinka Volvo gamintojo reikalavimus t.y. Visu pirma susigooglinti šią informaciją, o dar geriau įsigyti iš Volvo (omenyje turių Krovimo įtampą bei prie kokių sąlygu ji matuojama), šią dalį galima praleisti, jei ir taip šie parametrai aiškūs.
3. Sužinoti konkrečias priežastis kodėl pirmą kartą remontuotas generatorius, jei įmanoma.
4. Ar automobilyje sumontuota neoriginali įranga.
5. Išsianalizuoti automobilio principinę elektrinę schemą. http://www.buz.no/volvo/TP39152201_2010_V70_XC70_S80_Wiring_Diagram.pdf. Tinginiams- 91 puslapis. Generatorius valdomas tiesiai iš variklinio valdymo bloko LIN duomenų linija (ten viskas ir taip nupiešta)
6. Sutikrinti visus sujungimus pavaizduotus schemoje- ar nėra oksidacijos, pažeidimų ir t.t. Pamatuoti varžas, jei ji iki 1 omo +- su kontaktais viskas gerai (kuo mažiau tuo geriau- idealu 0inė varža). Patikrinti saugiklį ir t.t.
7. Jei remiantis susigooglintu manualu ar nusipirkto iš Volvo ar iš ilgos darbo patirties prie VOLVO konkrečiai- sistema tvarkinga. Tada jau prasideda įdomumai.
8. LIN duomenų linijos loginimas ir siunčiamų, gaunamų žinučių lyginimas su tvarkingai veikiančio automobilio logais. Bet jei prieš tai atlikus diagnostika su VIDA(berots tokia Volvo diagnostika) nėra pastebėtų įtarimų sukeliančių klaidų ir ar įtampos nėra kokiu būdų susijusios su tarkime mechaniniu variklio gedimu- vakuumu nebuvimu, oro praeinamumu, kuru pratekėjimo (piktiesiems- dėl ko galėtų atsirasti netolygus darbas).
9. Gal ko ir nepaminėjau, bet tuomet klausimas- Tai ar be "B**ių matavimo" galite kiek prisidėti prie problemos sprendimo?

Nedirbu su Volvo, tai konkrečiai best pirštu negaliu, o galintiems siųlyčiau pasirodyti, vietoje puikavimosi "kokie mes protingi". Padedu kiek galiu, tik tiek. Dusiatai- žinau tokius kaip tu- duok pakalbėt ir pasipuikuot, o kai padaryt- važiuok kitur, teisingai? O jei aš klystu vietoje koliojimosi, duok temos autoriui bent siųlo galą nuo ko ir kaip pradėt. O praktiką atlikau senai jau 5-6 gal daugiau metų atgal. Priėmė iš kart. Tikiuosi krovimo problema bus išspręsta, o taip pat įdomu būtų paskaityt kaip tai buvo išspręsta. Sėkmės
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 30, 14:10 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gintarinis71
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
k.saulius66 rašo:
gintarinis71 rašo:
niekas ten nesudurniuoja .... erezijas skledzia...

Prie bakelio matosi nedidukė "dėžutė" su užrašu "VOLVO" Šitoji ir atsako už akumo įtampą ir krovimą.
Bet jei pas tavę caro ruriko senas "čainikas", gal ir nedurniuoja keičiant akumą.
https://a.d-cd.net/UsEqc1c02Xk3_7JWm5CrRDZ5F5g-1920.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=fjBt5xzMqPI


tai gal pats normaliai paziurek .... tik pakeitus akuma kitu reikia nuresetint batery module ... o ne tiesiog jai atjungi ir prijungi ...
beje Volvo cia niekuo neissiskiria ta reikia daryt tiek AUDI tiek BMW , MB ,VW, ir kietiems auto ... o jeigu to ir nepadarysi .... vargu ar labai kas pastebes... gal akuma biski greiciau supjausi .... Very Happy
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2021 12 30, 22:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
dusiata
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:
Oj kokie kai kurie pikti ir pasipūtę. Tad, jei norit konkretumo parodykit bent kiek patys kiek protingi esat. Na bet jei to negalit tai maikės ir neplėšykit. Tai nejau bet kuris iš jūsų galit taip iškart durt pirštu ir sakyt su 100% garantija "va šitas ir šitas negerai"? Jai galit, tai šaunu. Tačiau kol kas tik pas k.saulius66 konkrečiai parašė vieną iš galimų gedimo paieškos variantų, tad neisipūskit dusiata ir GT, o jei norite pasirodyti tikrai kažko verti išspręskit problemą nuotoliniu būdų. Taigi šioks toks paaiškinimas iš mano pusės.
1. Nežinoma kiek gabus temos autorius automobilio remonte, Tad iš savo pusės jam parašiau apie krovimą ir generatoriaus veikimą iš bendro išprūsimo.
2. Konkretumui: Pirmiausiai išsiaiškinkime ar įtampos krovimas atitinka Volvo gamintojo reikalavimus t.y. Visu pirma susigooglinti šią informaciją, o dar geriau įsigyti iš Volvo (omenyje turių Krovimo įtampą bei prie kokių sąlygu ji matuojama), šią dalį galima praleisti, jei ir taip šie parametrai aiškūs.
3. Sužinoti konkrečias priežastis kodėl pirmą kartą remontuotas generatorius, jei įmanoma.
4. Ar automobilyje sumontuota neoriginali įranga.
5. Išsianalizuoti automobilio principinę elektrinę schemą. http://www.buz.no/volvo/TP39152201_2010_V70_XC70_S80_Wiring_Diagram.pdf. Tinginiams- 91 puslapis. Generatorius valdomas tiesiai iš variklinio valdymo bloko LIN duomenų linija (ten viskas ir taip nupiešta)
6. Sutikrinti visus sujungimus pavaizduotus schemoje- ar nėra oksidacijos, pažeidimų ir t.t. Pamatuoti varžas, jei ji iki 1 omo +- su kontaktais viskas gerai (kuo mažiau tuo geriau- idealu 0inė varža). Patikrinti saugiklį ir t.t.
7. Jei remiantis susigooglintu manualu ar nusipirkto iš Volvo ar iš ilgos darbo patirties prie VOLVO konkrečiai- sistema tvarkinga. Tada jau prasideda įdomumai.
8. LIN duomenų linijos loginimas ir siunčiamų, gaunamų žinučių lyginimas su tvarkingai veikiančio automobilio logais. Bet jei prieš tai atlikus diagnostika su VIDA(berots tokia Volvo diagnostika) nėra pastebėtų įtarimų sukeliančių klaidų ir ar įtampos nėra kokiu būdų susijusios su tarkime mechaniniu variklio gedimu- vakuumu nebuvimu, oro praeinamumu, kuru pratekėjimo (piktiesiems- dėl ko galėtų atsirasti netolygus darbas).
9. Gal ko ir nepaminėjau, bet tuomet klausimas- Tai ar be "B**ių matavimo" galite kiek prisidėti prie problemos sprendimo?

Nedirbu su Volvo, tai konkrečiai best pirštu negaliu, o galintiems siųlyčiau pasirodyti, vietoje puikavimosi "kokie mes protingi". Padedu kiek galiu, tik tiek. Dusiatai- žinau tokius kaip tu- duok pakalbėt ir pasipuikuot, o kai padaryt- važiuok kitur, teisingai? O jei aš klystu vietoje koliojimosi, duok temos autoriui bent siųlo galą nuo ko ir kaip pradėt. O praktiką atlikau senai jau 5-6 gal daugiau metų atgal. Priėmė iš kart. Tikiuosi krovimo problema bus išspręsta, o taip pat įdomu būtų paskaityt kaip tai buvo išspręsta. Sėkmės

Tavo rašinėliai profkės lygio, iš principo dauguma teisingi, tačiau bendri ir dažnu atveju prasilenkia su aptariamu konkrečiu atveju.
Kaip ir rašiau, esu beveik 100% tikras jog čia jokio gedimo nėra, paprasčiausiai keičiant akumą sistemai neparodyta jog įdėtas paprastas o ne AGM.
1) Iš bendro išprusimo netinka, nes kaip pats matai šiame auto sistema gana ženkliai skiriasi nuo tavo profkės teorijos.
2) Tai jei pas tave atvažiuos automobilis tai siųsi užklausą Volvo? Geras meistras turi numatyti ir domėtis naujovėmis. Šiuo atveju patariu pasiskaitinėti apie AGM krovimą, IBS ir panašius sensorius ir generatorius valdomus duomenų magistralėmis.
3) Rašė, remontuotas nes krovimas 15V, po remonto niekas nepasikeitė.
4) Gal kai kuriais, retais atvejais ir galėtų kažką įtakoti, tačiau nesugalvoju kaip kažkokia papildoma įranga galėtų pakelti krovimo įtampą.
5) Tiem kas dirba ne su OPEL astra 2000m yra žinoma kaip ir kuo valdomi modernių auto generatoriai.
6) Kai domėsies 2 punkte parašyta info, pasidomėk kaip ir kur matuojamas generatoriaus krovimas tokiose sistemose, ir kaip variklio kompas gauna tą informaciją, nes blogi sujungimai paprastai numuša krovimą, o ne užkelia.
7) Jokie čia neįdomumai, dar kartą paskaitom kaip ir kodėl kraunami AGM akumai (ypatingai su start/stop sistema)
8 ) LIN tai duomenų magistralė. Ką tu ruošies ten išlogint? ir ką ruošies lygint su kita auto? Jei turi ūpo, papasakok, įdomu...
9) Prisidėjau pirmam savo poste. 99% jog čia problemos nėra.

P.S. jau beveik 8 metai nedirbu su auto, bet net iš tų laikų dar mano žinios +- pakankamos tokiem klausimam. Šiais laikais dirbant autoelektriku nežinot tokių dalykų mano galva plūduriuot "autoelektrikų" dugne.
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 07, 20:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
salo
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
pritariu dusiatai 100 proc. neieskokit bedos kur jos nera. uzmirskit opel astras 95m. bet kokiu atveju jei lin businiam valdyme bus beda motoro kompas nusiskūs kad jam kazkas nepatinka. o dabar miegok ramiai su ta volga.
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 08, 14:54 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
italas
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Oho,kaip kokia konferencija "akumuliatoriai-generatoriai"
Noriu ir as pridet savo,be teorijos ,o is praktikos,vien del to,kad labai primena situacija,nes ji pries daug metu buvo,ilga epopeja
As generu ir starteriu netaisau,bet paprase padet is nevilties
Buvo variantas su viena auto apie 2006-2007m kiek pamenu,numire generas,restauravo,krauna,BET pastoviau mete klaida apie akumo krovima,trys servizai per 2 miestus,rezultatas tas pats
O pasirodo generas tikrai numire,bet kas ji restauravo nezinojo,kad to pacio auto gamintojo,to pacio generatoriaus bet skirtingu modifikaciju varikliu ir ju softu montuojama generui skirtingi BSD (kas tai tingiu rasyt,kas zino LIN supras)
Uzteko pagal vin sudet kas reik ir viskas pasitaise
Prasau putu neleist ir kvailu komentaru nerasyt,nes pamenu ir tu servizu vadyba klientui pudrino smegenis,kad joks ten generas,kad tau DTC klaidas panaikino,kad ten dar kazka padare su skydeliu ir tt,kad taip nebuna,generas jiems kaip starteris,sukasi arba ne,krauna arba ne,visa kita ble ble ble Smile
Koks tai auto,nerasiau nes bus cia diskusiju sou su purvu,kas atspes tas kaip sako- "prie reikalu" Very Happy
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 08, 21:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnt
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
italas rašo:
................bet kas ji restauravo nezinojo,kad to pacio auto gamintojo,to pacio generatoriaus bet skirtingu modifikaciju varikliu ir ju softu montuojama generui skirtingi BSD (kas tai tingiu rasyt,kas zino LIN supras)
Uzteko pagal vin sudet kas reik ir viskas pasitaise..................


tai čia kaimo kalvis tą generą restauravo, jei nežinojo tokių elementariausių dalykų

nueini į bet kokį laisvai prieinamą servisą, pvz https://as-pl.com/en ar https://www.altstar.kiev.ua/index.php suvedi generatoriaus kodą ir tau čia pat "išbarsto" tą generą į atskiras detales, tame tarpe ir jam tinkančią krovimo relę
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 08, 22:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rammas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gnt rašo:

nueini į bet kokį laisvai prieinamą servisą, pvz https://as-pl.com/en ar https://www.altstar.kiev.ua/index.php suvedi generatoriaus kodą ir tau čia pat "išbarsto" tą generą į atskiras detales, tame tarpe ir jam tinkančią krovimo relę

Vat man patinka toks konkretumas, trumpai aiškiai ir iš esmės.
O prieš tai Italas rašė, rašė, kad žino, bet nesakys ką žino, tik visokie BSD, PSD, VMI, UAB .. tik tie kurie žino, ką Italas žino, supras ... nu žodžiu ...
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 09, 13:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
italas
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
rammas rašo:
gnt rašo:

nueini į bet kokį laisvai prieinamą servisą, pvz https://as-pl.com/en ar https://www.altstar.kiev.ua/index.php suvedi generatoriaus kodą ir tau čia pat "išbarsto" tą generą į atskiras detales, tame tarpe ir jam tinkančią krovimo relę

Vat man patinka toks konkretumas, trumpai aiškiai ir iš esmės.
O prieš tai Italas rašė, rašė, kad žino, bet nesakys ką žino, tik visokie BSD, PSD, VMI, UAB .. tik tie kurie žino, ką Italas žino, supras ... nu žodžiu ...

Ka as tikrai zinau tai,kad atsiras tokiu kaip tu kuriam tai zalias miskas,bet kazkoks vidinis jausmas ,kad esu dal.. ir pasireikst bent jau kazkokiu budu
Gnt,kaip ir rasiau,po genero meistro ir kitu triju servizu jau buvo sunku suprast kas ten ka keite,generas kaip ir tinka tai masinai,bet reliu pasirodo yra ne vienas tipas,vienu atveju yra vienpusis bendravimas gener-ecu,kitu atveju dvipusis,kai generas ne vien laukia komandu apie krovima bet ir pats perduoda info apie aps/min,temp ir kt,cia gal ecu sw skirtumai
Daugiau nelysiu i tema nes kaupiasi debesis,konkretumo reik tai w211
Pamenu pats skambinau keliem gen daliu tiekejams ir kai paaiskindavau ko reik,tai vienu atveju nesuprato apie ka as ,kitu aiskino ,kad tam genere stovi kas priklauso,kam keist,kitur padejo rageli,tik vienoje tikrai nepamena kokioje vln imoneje meistras is kart pasake- zinau ko reik
 Volvo ismanus krovimas 15v
PranešimasParašytas: 2022 01 11, 08:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
abalys
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vot beletristika. Esme manau tame, jei pats PRADEDI remontuot, tada matai ir senu detaliu kodus ir dedi kas priklauso. BET, jei is kazkur jau remontuotas atvaziavo, tada turi praktiskai ziuret visa masinos komplektacija, nes paprastai beda buna ne tik toj krovimo relej, bet dar is nevilties meistriuku prikeista ir krovimo moduliu ir dar kazko.Ir ne pagal tinkamuma, o is lempos-fyske tinka-tiks ir detale....
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama