 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 20:49. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 10 22, 19:43 |
|
|
|
Sveiki. Automobilyje didinta galia, benzinu viskas tvarkoje, dujom prie apkrovos liesas mišys - injectors full opened. Slėgis šiuo metu 1,9bar, reikia didint purkštukų antgalius. Bet juos padidinus, nebeįmanoma atlikti purkštukų kalibracijos - vos jai prasidėjus, mišinys riebinamas iki begalybės, iš duslintuvo pradeda smirdėt nedegusiom dujom, bet dujų kompas galiausiai išmeta klaidą, jog purkštukų antgaliai per maži. Yra vienas kabliukas - pats nesu dujininkas, bet ne kartą teko girdėti, kad lambda zondo prie mašinos sistemos geriau nejungti, todėl pas mane lambda prie dujų kompo neprijungtas (visada mato lambda reikšmę 2,17v). Kadangi laidynas yra gan giliai, tik dėl pasibandymo pajungti lambda galiu pridaryti daug bereikalingo darbo. Todėl iš pradžių įdomi su tuo susidurusių žmonių nuomonė, ar dujų kompui reikalinga lambda zondo reikšmė kalibracijos metu? |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 10 24, 23:58 |
|
|
|
Kai kuriem nereikalinga, kitiem gal ir reikalinga, faktas kad tikrai nepakenks. O atsakant i Sinsbird klausima - kalibruojant duju kompas pakaitomis perjungia is benzo i dujas ir ivedineja koeficienta tol kol puskstuku ipurskimo laikas sutaps. |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 10 30, 00:23 |
|
|
|
Nėra būtina jungti lambda prie dujų kompo, bet jis turi būti prijungtas prie variklio ECU ir gerai veikti. Taip pat, dujų kompo konfiguracijoje turi būti pasirinktas variantas be lambda (jei yra pasirinkimas), nes dujų kompas seka benzino purkštukų atsidarymo laikus kaip atramines vertes dujų dozavimui pagal sudarytą žemėlapį.
Toliau, kas liečia dujų įrangą, klausimas kokia yra variklio galia ir ar dujų reduktorius išvis patempia tokią galią? Galbūt reikia galingesnio reduktoriaus, kad užtikrinti tinkamą dujų debitą prie visų apkrovos režimų.
Slėgis 1,9bar čia dujų reduktoriaus ar turbina tiek pučia?
Dujų purkštukų kiaurymių diametrai taip pat pagal litražą ir galingumą parenkami, ne aklai didinami/mažinami. |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 11 03, 19:12 |
|
|
|
Ignatio rašo: |
Nėra būtina jungti lambda prie dujų kompo, bet jis turi būti prijungtas prie variklio ECU ir gerai veikti. Taip pat, dujų kompo konfiguracijoje turi būti pasirinktas variantas be lambda (jei yra pasirinkimas), nes dujų kompas seka benzino purkštukų atsidarymo laikus kaip atramines vertes dujų dozavimui pagal sudarytą žemėlapį.
Toliau, kas liečia dujų įrangą, klausimas kokia yra variklio galia ir ar dujų reduktorius išvis patempia tokią galią? Galbūt reikia galingesnio reduktoriaus, kad užtikrinti tinkamą dujų debitą prie visų apkrovos režimų.
Slėgis 1,9bar čia dujų reduktoriaus ar turbina tiek pučia?
Dujų purkštukų kiaurymių diametrai taip pat pagal litražą ir galingumą parenkami, ne aklai didinami/mažinami. |
Su lambda ir variklio ECU viskas tvarkoje. Benzinu dirba puikiai. Variklio galia ant stendo nematuota, bet pagal analogiškus projektus daroma prielaida tarp 170-200kw. Variklio darbinis tūris 1,8l. Shark 1500 reduktorius + 8mm plastikinė magistralė, 1,9 bar reduktoriaus slėgis. Turbinos slėgis ribojamas ties 1,5bar. Arba gal kas iš savo praktikos gali pasidalint mintim, kkė dujų įrangos parametrai reikalingi esant tokiai situacijai. Kitą sav. turėsiu daugiau laiko ir pasibandymui pasijungsiu dujų ecu prie labmda zondo, kadangi kalibracijos metu tai yra vienas iš grafike pateikiamų parametrų(kartu su rpm, benzino įp. laiku), tikiuosi rezultatas bus teigiamas |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 11 03, 23:39 |
|
|
|
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..
Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas. |
|
|
|
|
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 11 04, 20:49 |
|
|
|
DevisRR rašo: |
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..
Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas. |
Va šitą tai pražiūrėjau. Prieš tai tikrinausi, sumaišiau AG su KW, galvojau 200kw tempia šitas |
|
|
|
|
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 11 04, 23:29 |
|
|
|
justas737 rašo: |
DevisRR rašo: |
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..
Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas. |
Va šitą tai pražiūrėjau. Prieš tai tikrinausi, sumaišiau AG su KW, galvojau 200kw tempia šitas |
Tai nieko, dar vieną tokį pasistačius, jau bus per akis. |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 12 01, 16:07 |
|
|
|
Šiek tiek atnaujinimų. Visgi lambda parametras yra svarbus kalibracijos metu - pajungus į dujų kompą signalą, kalibracija pasidaro iš pirmo karto be jokių bajerių. Prie to pačio pakeistas į reduktorius į kitą (pagal gamintoją iki 260kw, reduktorius naujas). Bet tik atšalus orams iki redline'o dujomis variklis prie apkrovos nesisuka - krenta dujų slėgis ir permeta į benziną. Persijungimą mažinau iki 0,7bar. Magistralė 8mm plastikas. Skystos dujų fazės filtras naujas, dujinės fazės taip pat. Ar realu kad bėda su baliono multivožtuvu(tomasseto), ar tiesiog dėl oro temperatūros per mažas baliono slėgis ir nieko nebepakeisiu? Beje, balionas išorinis, t.y. pakabintas lauke |
|
|
|
|
 |
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 12 01, 19:21 |
|
|
|
justas737 rašo: |
ar tiesiog dėl oro temperatūros per mažas baliono slėgis ir nieko nebepakeisiu? |
Dujos tai dar tikriausiai vasarinio propano-butano mišinio, prie žieminių dujų gal bus geriau .... |
|
|
|
|
 |
LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos |
Parašytas: 2019 12 06, 22:09 |
|
|
|
deklafosas rašo: |
kokie duju purkstukai |
OMVL reg fast, dabar jau tik su Valtek užrašu. Šiaip pajungiau antrą reduktorių (tą patį shark 1500) ir panašu kad reikalai į gerąją pusę eina - žemiau 1,3 bar slėgis jau nebekrenta, visai kita trauka dujomis. Dar reiks abu tiksliai susireguliuot, galbūt slėgis dar tolygiau laikysis |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |