Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 11:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Autoelektronika » LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 10 22, 18:43 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
justas737
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sveiki. Automobilyje didinta galia, benzinu viskas tvarkoje, dujom prie apkrovos liesas mišys - injectors full opened. Slėgis šiuo metu 1,9bar, reikia didint purkštukų antgalius. Bet juos padidinus, nebeįmanoma atlikti purkštukų kalibracijos - vos jai prasidėjus, mišinys riebinamas iki begalybės, iš duslintuvo pradeda smirdėt nedegusiom dujom, bet dujų kompas galiausiai išmeta klaidą, jog purkštukų antgaliai per maži. Yra vienas kabliukas - pats nesu dujininkas, bet ne kartą teko girdėti, kad lambda zondo prie mašinos sistemos geriau nejungti, todėl pas mane lambda prie dujų kompo neprijungtas (visada mato lambda reikšmę 2,17v). Kadangi laidynas yra gan giliai, tik dėl pasibandymo pajungti lambda galiu pridaryti daug bereikalingo darbo. Todėl iš pradžių įdomi su tuo susidurusių žmonių nuomonė, ar dujų kompui reikalinga lambda zondo reikšmė kalibracijos metu?
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 10 22, 20:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
SinsBird
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O tai kaip kompas žino koks mišinys?
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 10 24, 22:58 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
dusiata
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kai kuriem nereikalinga, kitiem gal ir reikalinga, faktas kad tikrai nepakenks. O atsakant i Sinsbird klausima - kalibruojant duju kompas pakaitomis perjungia is benzo i dujas ir ivedineja koeficienta tol kol puskstuku ipurskimo laikas sutaps.
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 10 29, 23:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ignatio
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Nėra būtina jungti lambda prie dujų kompo, bet jis turi būti prijungtas prie variklio ECU ir gerai veikti. Taip pat, dujų kompo konfiguracijoje turi būti pasirinktas variantas be lambda (jei yra pasirinkimas), nes dujų kompas seka benzino purkštukų atsidarymo laikus kaip atramines vertes dujų dozavimui pagal sudarytą žemėlapį.

Toliau, kas liečia dujų įrangą, klausimas kokia yra variklio galia ir ar dujų reduktorius išvis patempia tokią galią? Galbūt reikia galingesnio reduktoriaus, kad užtikrinti tinkamą dujų debitą prie visų apkrovos režimų.

Slėgis 1,9bar čia dujų reduktoriaus ar turbina tiek pučia?

Dujų purkštukų kiaurymių diametrai taip pat pagal litražą ir galingumą parenkami, ne aklai didinami/mažinami.
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 11 03, 18:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
justas737
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ignatio rašo:
Nėra būtina jungti lambda prie dujų kompo, bet jis turi būti prijungtas prie variklio ECU ir gerai veikti. Taip pat, dujų kompo konfiguracijoje turi būti pasirinktas variantas be lambda (jei yra pasirinkimas), nes dujų kompas seka benzino purkštukų atsidarymo laikus kaip atramines vertes dujų dozavimui pagal sudarytą žemėlapį.

Toliau, kas liečia dujų įrangą, klausimas kokia yra variklio galia ir ar dujų reduktorius išvis patempia tokią galią? Galbūt reikia galingesnio reduktoriaus, kad užtikrinti tinkamą dujų debitą prie visų apkrovos režimų.

Slėgis 1,9bar čia dujų reduktoriaus ar turbina tiek pučia?

Dujų purkštukų kiaurymių diametrai taip pat pagal litražą ir galingumą parenkami, ne aklai didinami/mažinami.


Su lambda ir variklio ECU viskas tvarkoje. Benzinu dirba puikiai. Variklio galia ant stendo nematuota, bet pagal analogiškus projektus daroma prielaida tarp 170-200kw. Variklio darbinis tūris 1,8l. Shark 1500 reduktorius + 8mm plastikinė magistralė, 1,9 bar reduktoriaus slėgis. Turbinos slėgis ribojamas ties 1,5bar. Arba gal kas iš savo praktikos gali pasidalint mintim, kkė dujų įrangos parametrai reikalingi esant tokiai situacijai. Kitą sav. turėsiu daugiau laiko ir pasibandymui pasijungsiu dujų ecu prie labmda zondo, kadangi kalibracijos metu tai yra vienas iš grafike pateikiamų parametrų(kartu su rpm, benzino įp. laiku), tikiuosi rezultatas bus teigiamas
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 11 03, 22:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
DevisRR
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..

Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas.
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 11 03, 23:54 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rammas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ignatio rašo:

Dujų purkštukų kiaurymių diametrai taip pat pagal litražą ir galingumą parenkami, ne aklai didinami/mažinami.

Kaip pvz LPG solenoid injector MISTRAL
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 11 04, 19:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
justas737
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
DevisRR rašo:
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..

Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas.

Va šitą tai pražiūrėjau. Prieš tai tikrinausi, sumaišiau AG su KW, galvojau 200kw tempia šitas
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 11 04, 22:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ignatio
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
justas737 rašo:
DevisRR rašo:
šiaip kiek internetas sako , tai shark 1500 skirtas iki 200ag, tai apie 147kw. Tai gal nuo to reikėtų pradėti..

Taip pat jei nurodytum kokie purkštukai, gal daugiau kas galėtų patart, bet vien jau reduktorius mano akim yra naudojamas per silpnas.

Va šitą tai pražiūrėjau. Prieš tai tikrinausi, sumaišiau AG su KW, galvojau 200kw tempia šitas

Tai nieko, dar vieną tokį pasistačius, jau bus per akis.
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 12 01, 15:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
justas737
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Šiek tiek atnaujinimų. Visgi lambda parametras yra svarbus kalibracijos metu - pajungus į dujų kompą signalą, kalibracija pasidaro iš pirmo karto be jokių bajerių. Prie to pačio pakeistas į reduktorius į kitą (pagal gamintoją iki 260kw, reduktorius naujas). Bet tik atšalus orams iki redline'o dujomis variklis prie apkrovos nesisuka - krenta dujų slėgis ir permeta į benziną. Persijungimą mažinau iki 0,7bar. Magistralė 8mm plastikas. Skystos dujų fazės filtras naujas, dujinės fazės taip pat. Ar realu kad bėda su baliono multivožtuvu(tomasseto), ar tiesiog dėl oro temperatūros per mažas baliono slėgis ir nieko nebepakeisiu? Beje, balionas išorinis, t.y. pakabintas lauke
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 12 01, 18:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rammas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
justas737 rašo:
ar tiesiog dėl oro temperatūros per mažas baliono slėgis ir nieko nebepakeisiu?

Dujos tai dar tikriausiai vasarinio propano-butano mišinio, prie žieminių dujų gal bus geriau ....
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 12 04, 19:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
deklafosas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
kokie duju purkstukai
 LPG-TECH 104 kalibravimo bėdos
PranešimasParašytas: 2019 12 06, 21:09 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
justas737
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
deklafosas rašo:
kokie duju purkstukai

OMVL reg fast, dabar jau tik su Valtek užrašu. Šiaip pajungiau antrą reduktorių (tą patį shark 1500) ir panašu kad reikalai į gerąją pusę eina - žemiau 1,3 bar slėgis jau nebekrenta, visai kita trauka dujomis. Dar reiks abu tiksliai susireguliuot, galbūt slėgis dar tolygiau laikysis
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama