|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 11, 13:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Programavimas » c/c++
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2017 11 15, 16:36 |
|
|
|
Ne visai taip. 1+1==2, tad | yra ne aritmetine suma, o logine suma.
Negalima vienareiksmiskai pakeisti ( 7 << 0 ) | ( 1 << 2 ) reiskiniu 7 + 4 |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2017 11 16, 08:56 |
|
|
|
Buvau klaidingai įsitikinęs, kad PORTD=(1<<PDx) priskiria tik tam portui užduotą lygį ir pastebėjau, kad PORTD=(0<<PDx) mano atveju yra totalus briedas.
Dabar viskas aišku, dėkui už šviesą tunelio gale.
p.s. reikia meilužei pasakyti, kad eini pas žmoną, žmonai pasakyti, kad eini pas meilužę, o pačiam pasislepti palėpėj ir taip daryti, kaip darė "didysis tautos vadas": mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis... |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 10 11, 09:22 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Buvau klaidingai įsitikinęs, reikia: mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis... |
- truputį į "šoną", bet apie C/C++ skirtumus. 32 bitų ir 64 bitų testukas rodo, kad C/C++ 64 bitų suka tą patį ciklą apie 20% greičiau!
Kodas: |
for(int b=0;--b<=0;)*c=b; |
p.s.
.. čia bandžiau su RAD studio C++ Builder v10.3.2. Gali būti priežastis transliatoriuose, nes 32 bitai naudoja seną, o 64 bitai naują, tačiau faktas vis tiek įdomus.
|
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 10 11, 09:59 |
|
|
|
Cia dar kokiam procui kompiliuoji ir su kuriuo kompiliatorium. Pvz, vienas optimistiskai bus nusiteikes perejimui i prieki, o kitas loopui... |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 13:35 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
Čia dar su kuriuo kompiliatorium. Pvz, vienas optimistiskai bus nusiteikes perejimui, o kitas loopui... |
- testai stebina toliau, pasirodo ciklas cikle su int16_t veikia greičiau apie 30% nei tokio pat ilgio int32_t vientisas ciklas! Tiek 32, tiek 64 bitų realizacijose.
Kodas: |
volatile static int a,*c=&a;
for(int16_t j=0;--j!=0;) // greitesnis
for (int16_t b=0; --b!= 0;)
*c=b+3;
for (int32_t b=0;--b!=0;) // slow, don't work in optimized mode
*c=b+3;
|
laiką matuoju su chrono..
Kodas: |
std::chrono::milliseconds t1,t2;
t1 = std::chrono::milliseconds(clock());
loop1();
t2 = std::chrono::milliseconds(clock());
dd = std::chrono::duration_cast<std::chrono::milliseconds>(t2-t1).count();
|
|
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 15:48 |
|
|
|
atnru atveju galimai kompileris int_16 priverstinai priveda i int_32 ir nevertina, kad operacijos rezultatas vistiek int_16...
pabandyk su uint |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 16:48 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
atnru atveju galimai kompileris int_16 priverstinai priveda i int_32.. |
. sorry, to negali būti, atydžiau pažiūrėk į kodą.. ciklo pradžia nuo nulio iki nulio, t.y. pilnas intervalas. Bandžiau ir int64_t, bet neužteko kantrybės sulaukti galo..
|
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 17:28 |
|
|
|
vvv2 rašo: |
AlgisL rašo: |
atnru atveju galimai kompileris int_16 priverstinai priveda i int_32.. |
. sorry, to negali būti, atydžiau pažiūrėk į kodą.. ciklo pradžia nuo nulio iki nulio, t.y. pilnas intervalas. Bandžiau ir int64_t, bet neužteko kantrybės sulaukti galo..
|
Ne cikle reikalas, o matematineje f-leje kur skiriasi b kintamojo tipas.
Beje, nuskaitymas tiesiog 16bit i 16bit registra greitesnis, nei 16bit nuskaitymas i 32bit registra, kai 31..24 bitus dar reikia koreguoti ivertinant zenkla. |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 18:15 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
.. dar reikia koreguoti įvertinant ženklą. |
- kodėl Grb "Algi" nenaudojate nosinių? Dabar slogų periodas..
p.s.
.. tai ir sakau, praktika neigia studijų mokslą, kad ciklas-cikle yra non-sence.
|
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 19:23 |
|
|
|
As kompiuterazmu uzsikreciau dar 198x pradzioje, o tada nebuvo jokiu nosiniu klavose, o ir didesne dalis klavu buvo ЙЦУКЕНГ koduotes.
Kad tusciai nesigincyti, geriau bus jei pateiksite asm.lst failo turini. |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 19:27 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
A.. geriau bus jei pateiksite asm.lst failo turini. |
- apie tai ir aš svajojau, bet kai setupe uždaviau rodyti *.asm kodą, nieko negavau.. Naujoji karta su naujuoju "clang" kompiliatoriumi tuo neužsiima..
p.s.
.. iš viso, "naujoji karta" neturi supratimo apie mašininį kodą, visas supratimas baigiasi html protokolu su šnipinėjimu..
|
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 19:36 |
|
|
|
tada isbandyk taip:
*c=3+(int16_t)b; |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 20:17 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
tada isbandyk taip:*c=3+(int16_t)b; |
- mano nuomone tu klysti ta prasme, kad laiką užima priskyrimas, mano nuomone laiką užimą ciklo skaitčiuoklė.
p.s.
..dar, mano nuomone 16 bitų skaičiuoklė yra efektyvesnė už 32bit skaitčiuoklę. |
|
|
|
|
|
c/c++ |
Parašytas: 2019 11 04, 20:41 |
|
|
|
Visgi, gal vietoje speliojimu pateis disasm koda. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|