 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 13, 23:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 10:21 |
|
|
|
Sveiki .yra kompresoriaus galva jin pajungta nuosekliai. ir slegi keliai iki 12bar , bet nasumas nekoks. vienas cilindras 65mm diametras kitas 40mm. jeigu as pajungsiu abu cilindrus lygiagreciai , viskas ok bus ?
Dekui |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 11:43 |
|
|
|
Jei pajungsi lygiagreciai dides debitas, bet mazes slegis. Manau cia galima taikyti ta pacia mechanika kaip ir siurbliams. Nuosekliai - dideja slegis arba stulpo aukstis, lygiagreciai - dideja debitas. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 14:51 |
|
|
|
Dar galima paturbint kompresoriu - skyvus sukeiciant vietomis . O kad variklis neperkaistu, dali oro srauto nukreipi priverstiniam variklio ausinimui .
Vizualiai nasumas turetu maziausiai patrigubet. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 16:52 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
Dar galima paturbint kompresoriu - skyvus sukeiciant vietomis
Vizualiai nasumas turetu maziausiai patrigubet. |
Tik tris kartus? Tamsta kažko tai skūpai skaičiuojat.  |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 18:52 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
Dar galima paturbint kompresoriu - skyvus sukeiciant vietomis . O kad variklis neperkaistu, dali oro srauto nukreipi priverstiniam variklio ausinimui .
Vizualiai nasumas turetu maziausiai patrigubet. |
kam taip ziauriai vizualiai taip , bet realiai nasumas sukeiciant skyvus vietomis nasumas 9 kart padidetu . nereik pizdavotis bandysim atskirt galvas atskirai. nes didzioji galva po 10minnepertraukiamo darbo vos silta o mazoji ~100 laipsiu. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 19:39 |
|
|
|
Tikriausiai mazoji galva yra antras laipsnis, uztai ir karsterne. Mainydamas ten kazka nieko nepasieksi. Geriau patikrink pirmosios voztuvus ar tikrai viskas gerai. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 21:08 |
|
|
|
Nieko siam kinu dumblui nepakeisi,cia toks jau modelis.Jie ne nuosekliai sujungti,o i viena bendra sistema.Ciurka taupidamas metala ir darbo kastus taip padare.Jis neskirtas ilgalaikiui darbui,nes sudegs motoro aliuminės apvijos.Pvz furos rata priputei ir gali arbata virt ant jo.Mesk lauk ta dumla,ir ieskokis normalesnio. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 17, 21:16 |
|
|
|
remia rašo: |
Nieko siam kinu dumblui nepakeisi,cia toks jau modelis.Jie ne nuosekliai sujungti,o i viena bendra sistema.Ciurka taupidamas metala ir darbo kastus taip padare.Jis neskirtas ilgalaikiui darbui,nes sudegs motoro aliuminės apvijos.Pvz furos rata priputei ir gali arbata virt ant jo.Mesk lauk ta dumla,ir ieskokis normalesnio. |
skirtumus matai?
[/img] |
|
|
|
|
 |
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 18, 00:38 |
|
|
|
siaip aukstaslegiai kompresoriai turi ir 4 pakopas. ten paskutine kameryte isvis buna mazute, vos ne mikroskopine. ir kaista ten ne del kazkokiu prastu surinkimu, o del padidinto slegio.
atjunginet antra pakopa verta nebent tik jei slegis tinka mazesnis. as dar manau baliona reiktu smarkiai didint tokiu atveju. nors neaiskus darbo rezimai, jei pertrauku naudojime nebus - tai tada irgi neiseitis.
dar gali but kad pirma pakopa prastai dirba, jei nepasiekia technikiniam aprasyme uzdeklaruoto nasumo. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 18, 07:32 |
|
|
|
tai ir galvoju atjunkt antra pakopa ir pumpuot 8bar, vis sveikiau jam bus nei kad su antra pakopa pumpuot iki 12bar, o ar gaidys ne gaidys tai nuomone pasilikit sau  |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 18, 07:33 |
|
|
|
rammas rašo: |
O tai kiek skiriasi vieno filtro ir dviejų filtrų kompresorių parametrai? |
deklaruoja tokius pat parametrus, bet juk taip negali but 2x65mm cilindrai ir 1x65mm ir 1x40mm . negali nasumas toks pat but. |
|
|
|
|
 |
oro kompresoriaus galvos nuosekliai pajungtos |
Parašytas: 2017 04 18, 12:03 |
|
|
|
Sujungus lygiagrečiai - vienas petys praktiškai nedirbs. Žinoma, dirbs su sąlyga, kad techniškai tvarkingi agregatai. Teoriškai našumas padidės, bet praktiškai - kaip nabašnikui kyzma. Gali per žemesnės pakopos vožtuvus atgal praleisti tą patį išlošiamą debitą (jei jį pasieks), ko rezultate gausis šnipštas.
Viskas priklausys nuo agregato techninio stovio. (naujas ar ne - negroja). |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |