Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 15, 18:41. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki .yra kompresoriaus galva jin pajungta nuosekliai. ir slegi keliai iki 12bar , bet nasumas nekoks. vienas cilindras 65mm diametras kitas 40mm. jeigu as pajungsiu abu cilindrus lygiagreciai , viskas ok bus ?
Dekui
Jei pajungsi lygiagreciai dides debitas, bet mazes slegis. Manau cia galima taikyti ta pacia mechanika kaip ir siurbliams. Nuosekliai - dideja slegis arba stulpo aukstis, lygiagreciai - dideja debitas.
Dar galima paturbint kompresoriu - skyvus sukeiciant vietomis . O kad variklis neperkaistu, dali oro srauto nukreipi priverstiniam variklio ausinimui .
Vizualiai nasumas turetu maziausiai patrigubet.
Dar galima paturbint kompresoriu - skyvus sukeiciant vietomis . O kad variklis neperkaistu, dali oro srauto nukreipi priverstiniam variklio ausinimui .
Vizualiai nasumas turetu maziausiai patrigubet.
kam taip ziauriai vizualiai taip , bet realiai nasumas sukeiciant skyvus vietomis nasumas 9 kart padidetu . nereik pizdavotis bandysim atskirt galvas atskirai. nes didzioji galva po 10minnepertraukiamo darbo vos silta o mazoji ~100 laipsiu.
Tikriausiai mazoji galva yra antras laipsnis, uztai ir karsterne. Mainydamas ten kazka nieko nepasieksi. Geriau patikrink pirmosios voztuvus ar tikrai viskas gerai.
Nieko siam kinu dumblui nepakeisi,cia toks jau modelis.Jie ne nuosekliai sujungti,o i viena bendra sistema.Ciurka taupidamas metala ir darbo kastus taip padare.Jis neskirtas ilgalaikiui darbui,nes sudegs motoro aliuminės apvijos.Pvz furos rata priputei ir gali arbata virt ant jo.Mesk lauk ta dumla,ir ieskokis normalesnio.
Nieko siam kinu dumblui nepakeisi,cia toks jau modelis.Jie ne nuosekliai sujungti,o i viena bendra sistema.Ciurka taupidamas metala ir darbo kastus taip padare.Jis neskirtas ilgalaikiui darbui,nes sudegs motoro aliuminės apvijos.Pvz furos rata priputei ir gali arbata virt ant jo.Mesk lauk ta dumla,ir ieskokis normalesnio.
siaip aukstaslegiai kompresoriai turi ir 4 pakopas. ten paskutine kameryte isvis buna mazute, vos ne mikroskopine. ir kaista ten ne del kazkokiu prastu surinkimu, o del padidinto slegio.
atjunginet antra pakopa verta nebent tik jei slegis tinka mazesnis. as dar manau baliona reiktu smarkiai didint tokiu atveju. nors neaiskus darbo rezimai, jei pertrauku naudojime nebus - tai tada irgi neiseitis.
dar gali but kad pirma pakopa prastai dirba, jei nepasiekia technikiniam aprasyme uzdeklaruoto nasumo.
tai ir galvoju atjunkt antra pakopa ir pumpuot 8bar, vis sveikiau jam bus nei kad su antra pakopa pumpuot iki 12bar, o ar gaidys ne gaidys tai nuomone pasilikit sau
Sujungus lygiagrečiai - vienas petys praktiškai nedirbs. Žinoma, dirbs su sąlyga, kad techniškai tvarkingi agregatai. Teoriškai našumas padidės, bet praktiškai - kaip nabašnikui kyzma. Gali per žemesnės pakopos vožtuvus atgal praleisti tą patį išlošiamą debitą (jei jį pasieks), ko rezultate gausis šnipštas.
Viskas priklausys nuo agregato techninio stovio. (naujas ar ne - negroja).