Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 02, 15:32. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
naudojama kranbalkese, ten spintukes nemazos, ir sroves mizernos, masinoj pikas 200A kaip nieko, o ten specialus algoritmai kad krovini nepamest- tolygus greitejimai ir pan. nebent uosve ruosiesi veziot...
gal kas galit ismastyti kaip sitas nupaisytoj schemoj galetu veikti.
nelabai suprantu kam ta ish skardeles suvyniota rite.
cia bosh valdiklis variklio sakinio krautuvo DC48V.
indedu dar kita schemyte kur jau pabandes ir veikia, bet vietoj trafo kitaip manau padarysiu .
Pirmoje vietoje tai tau reiktų išmokti normaliai suformuluoti klausimą. O kas dėl schemos, tai panašu kad tas trafas reikalingas neigiamos įtampos impulso sugeneravimui, nes tiristorius nuolatinės srovės grandinėje atsidarys gavęs valdymo signalą, o uždarymui reikia arba atjungti maitinimą, arba paduoti neigiamos įtampos impulsą į valdymo elektrodą.
Pirmoje vietoje tai tau reiktų išmokti normaliai suformuluoti klausimą. O kas dėl schemos, tai panašu kad tas trafas reikalingas neigiamos įtampos impulso sugeneravimui, nes tiristorius nuolatinės srovės grandinėje atsidarys gavęs valdymo signalą, o uždarymui reikia arba atjungti maitinimą, arba paduoti neigiamos įtampos impulsą į valdymo elektrodą.
dekui uz atsakyma, bet mano klausimas buvo apie pirma schema nes joje trasformatoriaus nera.
antros schemos veikimo aprashymas yra kazkur nete .
indejau nes gal kam bus ydomu su transformatorium .
arba jau mate remontavo .. ir t.t.
_________________ Hard work has a future payoff. Laziness pays off now
Va atvyko jau ir y LT elektra varomas ekskavatorius. Vokietijoje ju dar tik keletas pagaminta.
Maniau kad vokieciai ka nors sumane ydomiau, bet pasirodo ten paprastas 50Hz 90kW trifazis stovi ir turbut tik svelnus paleidimas dezeje.
Jeigu reikia be laido pajungto pavaziuoti tai yra dvieju cilindru varikliukas dyzelinis, kuriuo beje mes ir pasinaudojome nuovaziuodami nuo tralo.
Gyvi esame visi, elektromobilis Jonelis taip pat gyvas ir važiuoja, nesenai važinėjomės
Lietuviški elektromobilių komponentai gaminami ir toliau, elektromobiliai konstruojami/konvertuojami taip pat. Greitai pasirodys konvertuotas driftinis Audi xx (modelis intriga, tikrai ne A2)
Artėja temos 10 metų jubiliejus, ta proga parašysiu plačiau ką nors, kad nebūtų čia visokių gandų, ką pageidaujate žinoti, galite užsakyti.
Na man idomu butu kokia nors statistika, kiek realiai perdaryta Lietuvos rinkoje i elektromobilius su Jusu iranga, kiek realiai vazinejanciu ir pan. Technines smulkmenos, kokius akumus naudojat, linijos voltazai, suderinamumai ir pan.
Tesla pvz 24V akumu blokus naudoja (po 7 licio celes). Berods 14 ar 16 bloku (apie 400VDC). Jonelio keitiklis lygtai 120VDC buvo... Cia kartais ne esmine klaida?
Sveiki, taigi šiandien sukanka lygiai 10 metų šiai temai.
Kaip viskas per tą laiką pasikeitė! Gatvėje jau ne retenybė pamatyti važinėjančius serijinius elektromobilius, ko visiškai nebuvo tada... Ir tai labai džiugina, juolab, kai žinai, kai tarp jų važinėja ir Lietuvoje perdaryti elektromobiliai, kurie ne ką mažiau patikimi ir pirmieji pagal amžių aplenkia didžiųjų gamintojų... Ir sudaro ne mažiau 5proc. visų LT esančių elektromobilių. Viskas daroma tyliai ir be reklamos, nes darbo turime sočiai, o plėstis nenorime, nes rizikinga konkuruoti su ta didžiule mase elektromobilių, plūstančių iš JAV... Beje, šiuo metu patys elektromobilių nekonvertuojame, tą darosi klientai patys, kurie pas mus perka mūsų variklius, valdiklius, BMS-us ir kitas dalis. O mes vykstame pas klientus į vietą ir konsultuojame, pajungiame, padedame.
Visi elektromobiliai, pradedant triračiu (2006m.), Espace (2007m.), Joneliu (2010m.) yra gyvi ir važiuojantys, nors gatvėse nenaudojami, bet saugomi kaip lietuviško elektromobilizmo istorijos dalis. Smagu po kiek laiko išsitraukti kokį kūrinį ir pralėkti prisimenant senus gerus laikus...
Audi A2, kuriuo aš pats važinėju ir kuriam šįmet sukanka 5m. nuo konvertavimo dienos, nuvažiavo beveik 50000km be jokių gedimų, išskyrus važiuoklės einamą remontą. Baterija be vargo atlaikė 1500 įkrovimo/iškrovimo ciklų, tiesa, vienos celės talpa nukrito 30 proc, kai kitų 5-10proc., tad ją pakeičiau. Tai vienintelis remontas lietuviškos aukštos įtampos grandinėje, gal, tiksliau sakant kinietiškos dalies, nes baterijos elementai pagaminti Kinijoje, dar tuo metu Thunder Sky firmos, kuri dabar Winston. Elementams šįmet sukanka 7 metai (2 metus buvo "Jonelyje").
Tad, visumoje, projektas "Lietuviško elektromobilio idėja" gavosi vykęs, nors nepradėjome serijinės "Jonelių" gamybos, bet tuo kas gavosi, visi esame labai patenkinti.
Tad drąsiai imkitės iššūkių, ir eikite iki galo, vis tiek kažkas naudingo iš to išsirutulios.