|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 18, 06:42. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2016 06 14, 20:42 |
|
|
|
naudojama kranbalkese, ten spintukes nemazos, ir sroves mizernos, masinoj pikas 200A kaip nieko, o ten specialus algoritmai kad krovini nepamest- tolygus greitejimai ir pan. nebent uosve ruosiesi veziot... |
|
_________________ +370 601 99994. nespaminti, nekelt nakties metu...
realiai manes čia nėra... |
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2016 07 08, 15:17 |
|
|
|
Vikis rašo: |
Manau, kad neklįsti. Ten nuoseklaus žadinimo variklis. Pagal tipą tinkamas el.mobiliui. |
- manau kad variklis tikrai tinkamas, tik elektrotraktoriui Lietuvos ekologiškam ūkiui!
|
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2016 07 22, 11:45 |
|
|
|
Pirmoje vietoje tai tau reiktų išmokti normaliai suformuluoti klausimą. O kas dėl schemos, tai panašu kad tas trafas reikalingas neigiamos įtampos impulso sugeneravimui, nes tiristorius nuolatinės srovės grandinėje atsidarys gavęs valdymo signalą, o uždarymui reikia arba atjungti maitinimą, arba paduoti neigiamos įtampos impulsą į valdymo elektrodą. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2016 07 22, 20:09 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Pirmoje vietoje tai tau reiktų išmokti normaliai suformuluoti klausimą. O kas dėl schemos, tai panašu kad tas trafas reikalingas neigiamos įtampos impulso sugeneravimui, nes tiristorius nuolatinės srovės grandinėje atsidarys gavęs valdymo signalą, o uždarymui reikia arba atjungti maitinimą, arba paduoti neigiamos įtampos impulsą į valdymo elektrodą. |
dekui uz atsakyma, bet mano klausimas buvo apie pirma schema nes joje trasformatoriaus nera.
antros schemos veikimo aprashymas yra kazkur nete .
indejau nes gal kam bus ydomu su transformatorium .
arba jau mate remontavo .. ir t.t. |
|
_________________ Hard work has a future payoff. Laziness pays off now |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2016 10 16, 20:12 |
|
|
|
arna rašo: |
Va atvyko jau ir y LT elektra varomas ekskavatorius. Vokietijoje ju dar tik keletas pagaminta.
|
Nu ir, kaip sekas, su tuo LT elektromobiliu ? |
|
_________________ 9 Kartus pamatuok 10 pjauk |
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2017 01 24, 00:28 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Jonelis kiek zinau atidave galus... |
Ateis Tesla su savo gigafabriku, irgi galus atiduos... |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2017 02 08, 23:59 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Jonelis kiek zinau atidave galus... |
Gyvi esame visi, elektromobilis Jonelis taip pat gyvas ir važiuoja, nesenai važinėjomės
Lietuviški elektromobilių komponentai gaminami ir toliau, elektromobiliai konstruojami/konvertuojami taip pat. Greitai pasirodys konvertuotas driftinis Audi xx (modelis intriga, tikrai ne A2)
Artėja temos 10 metų jubiliejus, ta proga parašysiu plačiau ką nors, kad nebūtų čia visokių gandų, ką pageidaujate žinoti, galite užsakyti. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2017 02 09, 00:46 |
|
|
|
Na man idomu butu kokia nors statistika, kiek realiai perdaryta Lietuvos rinkoje i elektromobilius su Jusu iranga, kiek realiai vazinejanciu ir pan. Technines smulkmenos, kokius akumus naudojat, linijos voltazai, suderinamumai ir pan.
Tesla pvz 24V akumu blokus naudoja (po 7 licio celes). Berods 14 ar 16 bloku (apie 400VDC). Jonelio keitiklis lygtai 120VDC buvo... Cia kartais ne esmine klaida? |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2017 02 09, 02:17 |
|
|
|
Markas rašo: |
ką pageidaujate žinoti, galite užsakyti. |
Idomu baterijos gyvavimo laikas. Gal tam elektromobily 10 metu senumo baterija? Kiek pasikeite talpa? |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2017 02 19, 20:41 |
|
|
|
Sveiki, taigi šiandien sukanka lygiai 10 metų šiai temai.
Kaip viskas per tą laiką pasikeitė! Gatvėje jau ne retenybė pamatyti važinėjančius serijinius elektromobilius, ko visiškai nebuvo tada... Ir tai labai džiugina, juolab, kai žinai, kai tarp jų važinėja ir Lietuvoje perdaryti elektromobiliai, kurie ne ką mažiau patikimi ir pirmieji pagal amžių aplenkia didžiųjų gamintojų... Ir sudaro ne mažiau 5proc. visų LT esančių elektromobilių. Viskas daroma tyliai ir be reklamos, nes darbo turime sočiai, o plėstis nenorime, nes rizikinga konkuruoti su ta didžiule mase elektromobilių, plūstančių iš JAV... Beje, šiuo metu patys elektromobilių nekonvertuojame, tą darosi klientai patys, kurie pas mus perka mūsų variklius, valdiklius, BMS-us ir kitas dalis. O mes vykstame pas klientus į vietą ir konsultuojame, pajungiame, padedame.
Visi elektromobiliai, pradedant triračiu (2006m.), Espace (2007m.), Joneliu (2010m.) yra gyvi ir važiuojantys, nors gatvėse nenaudojami, bet saugomi kaip lietuviško elektromobilizmo istorijos dalis. Smagu po kiek laiko išsitraukti kokį kūrinį ir pralėkti prisimenant senus gerus laikus...
Audi A2, kuriuo aš pats važinėju ir kuriam šįmet sukanka 5m. nuo konvertavimo dienos, nuvažiavo beveik 50000km be jokių gedimų, išskyrus važiuoklės einamą remontą. Baterija be vargo atlaikė 1500 įkrovimo/iškrovimo ciklų, tiesa, vienos celės talpa nukrito 30 proc, kai kitų 5-10proc., tad ją pakeičiau. Tai vienintelis remontas lietuviškos aukštos įtampos grandinėje, gal, tiksliau sakant kinietiškos dalies, nes baterijos elementai pagaminti Kinijoje, dar tuo metu Thunder Sky firmos, kuri dabar Winston. Elementams šįmet sukanka 7 metai (2 metus buvo "Jonelyje").
Tad, visumoje, projektas "Lietuviško elektromobilio idėja" gavosi vykęs, nors nepradėjome serijinės "Jonelių" gamybos, bet tuo kas gavosi, visi esame labai patenkinti.
Tad drąsiai imkitės iššūkių, ir eikite iki galo, vis tiek kažkas naudingo iš to išsirutulios.
Markas ir "Jonelis" komanda. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|