Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 19, 00:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, auto a3 1,9 tdi, stovi 120a generatorius. iškilo toks klausimas. užvedus mašiną ant laisvų sūkių krovimas 14,2-14,4 v, sujungus pečiuką, galinio lango šildymą, grotuvą, ilgas šviesas nukrenta iki 13,5, čia kaip ir atrodo viskas ok. bet, pašilus varikliui iki darbinės temp, ant laisvų sūkių be apkrovos voltmetras rodo 13,4-13,6v, su apkrova krenta iki 12,8-13v, tiksliai nežinau ar čia šitas dalykas atsiranda nuo šilumos, skleidžiamos variklio, ar nuo generatoriaus veikimo laiko. ar čia viskas ok mano atveju?
dėkoju už atsakymus
Sveiki, auto a3 1,9 tdi, stovi 120a generatorius. iškilo toks klausimas. užvedus mašiną ant laisvų sūkių krovimas 14,2-14,4 v, sujungus pečiuką, galinio lango šildymą, grotuvą, ilgas šviesas nukrenta iki 13,5, čia kaip ir atrodo viskas ok. bet, pašilus varikliui iki darbinės temp, ant laisvų sūkių be apkrovos voltmetras rodo 13,4-13,6v, su apkrova krenta iki 12,8-13v, tiksliai nežinau ar čia šitas dalykas atsiranda nuo šilumos, skleidžiamos variklio, ar nuo generatoriaus veikimo laiko. ar čia viskas ok mano atveju?
dėkoju už atsakymus
O tu niekad nepastebėjai, kad tik užvedus šaltą variklį "laisvi sūkiai" yra gerokai didesni už "laisvus sūkius" varikliui sušilus ?
Čia jau net nekalbant apie tai, kad apskritai tikrinti krovimą ant laisvų sūkių nėra jokios prasmės. Ir taip aišku, kad daugumoje automobilių ant laisvų nekrauna arba krauna tik vos vos.
gerokai didesni tai 50 rpm daugiau? gerai, pasitaisysiu. ne tik ant laisvų sūkių matvaimai buvo atlikti. pašilus varikliui sujungus visus rakandus prie 3000 rpm krovimas 13,4 v
matavimai buvo atlikti su vcds. kjas del matavimo prie generatoriaus, visi laidai einantys tiek is generatoriaus i akuma, tiek is akumo i kebula pakeisti ir nuvalytos tvirtinimo vietos. laidas 35mm2
matavimai buvo atlikti su vcds. kjas del matavimo prie generatoriaus, visi laidai einantys tiek is generatoriaus i akuma, tiek is akumo i kebula pakeisti ir nuvalytos tvirtinimo vietos. laidas 35mm2
O tai testerio neiperki, ar lygis ne tas kad krovima su vcds tikrint reikia. Niekas nematuoja krovimo viska ijungus, jeigu nors kiek turetum loginio mastymo , tai suprastum kad sumine visu galimu prietaisu vartojama elektros galia virsija generatoriaus krovima kelis kartus, pradziai ventiliatorius po kapotu kokie 50a, ventiliatorius salono kokie 25a, galinis langas kokie 25a, na o apie aparatura muzikos is vis ner ka kalbet, gal ji pas tave visa 100a sueda. Reikia sroves replem matuot kiek amperu tas generatorius krauna.
Vo blyn, zmogus isrado nauja metodika krovimo tikrinimo. Reiktu uzpatentuot, bent jau darbe, nes kompa pasijungus galima daugiau babkiu paimt.....Pamirso tik paminet metus, nes naujesnem atrodo jau kompai ten koreguoja ta krovima.Gal jai tiek uztenka.
Viskas ten normaliai,beveik visuose naujesniuose ir ne zaisliniuose senesniuose auto,kad neuzvirtu akumas krovimas susilus aplinkai(generatoriui) sumazinamas,ant laisvu su apkrova gali net iki 12,8V kristi,ypac karsta vasaros diena,tai yra normalu.Dar yra truputis niuansu del itampos sokinejimu,bet turbut ne siuo atveju.
Viskas ten normaliai,beveik visuose naujesniuose ir ne zaisliniuose senesniuose auto,kad neuzvirtu akumas krovimas susilus aplinkai(generatoriui) sumazinamas,ant laisvu su apkrova gali net iki 12,8V kristi,ypac karsta vasaros diena,tai yra normalu
Norėčiau pamatyti modelį, markę nors vieno tokio avtamabyliaus. Jei nesunku ir nuorodą kur parašyta, kad tikrai taip yra. T.y. kuri čia auto kai aplinkos temperatūra +4C specialiai mažina krovimo įtampą iki 12,8V tuomet kai po kapotu pasidaro sakykim +16C.
Viskas ten normaliai,beveik visuose naujesniuose ir ne zaisliniuose senesniuose auto,kad neuzvirtu akumas krovimas susilus aplinkai(generatoriui) sumazinamas,ant laisvu su apkrova gali net iki 12,8V kristi,ypac karsta vasaros diena,tai yra normalu
Norėčiau pamatyti modelį, markę nors vieno tokio avtamabyliaus. Jei nesunku ir nuorodą kur parašyta, kad tikrai taip yra. T.y. kuri čia auto kai aplinkos temperatūra +4C specialiai mažina krovimo įtampą iki 12,8V tuomet kai po kapotu pasidaro sakykim +16C.
Gerbiami kolegos,i diskusijas nesiveliu.Siuo atveju silta aplinka,didele apkrova ir variklio sukiu kiekis netoli krovimo ribos.Yprastinem salygom 13,4-13,8V. Dauguma galingesniu generatoriu tai turi,kaip ir siuo atveju.Kazkurioj remonto instrukcijoj,ir net ne vienoj, tai buvo pamineta,tikrai tiksliai neprisiminsiu,senokai skaiciau.Patikslinu:mano nuomone,viskas gerai. Sekmingu darbu.
Gerbiami kolegos,i diskusijas nesiveliu.Siuo atveju silta aplinka,didele apkrova ir variklio sukiu kiekis netoli krovimo ribos.Yprastinem salygom 13,4-13,8V. Dauguma galingesniu generatoriu tai turi,kaip ir siuo atveju.Kazkurioj remonto instrukcijoj,ir net ne vienoj, tai buvo pamineta,tikrai tiksliai neprisiminsiu,senokai skaiciau.Patikslinu:mano nuomone,viskas gerai. Sekmingu darbu.
O tiesiog prisipažint, kad prirašei nesąmonių neišeina ?
matavimai buvo atlikti su vcds. kjas del matavimo prie generatoriaus, visi laidai einantys tiek is generatoriaus i akuma, tiek is akumo i kebula pakeisti ir nuvalytos tvirtinimo vietos. laidas 35mm2
O tai testerio neiperki, ar lygis ne tas kad krovima su vcds tikrint reikia. Niekas nematuoja krovimo viska ijungus, jeigu nors kiek turetum loginio mastymo , tai suprastum kad sumine visu galimu prietaisu vartojama elektros galia virsija generatoriaus krovima kelis kartus, pradziai ventiliatorius po kapotu kokie 50a, ventiliatorius salono kokie 25a, galinis langas kokie 25a, na o apie aparatura muzikos is vis ner ka kalbet, gal ji pas tave visa 100a sueda. Reikia sroves replem matuot kiek amperu tas generatorius krauna.
siaip krovimas ir tikrinamas ijungus sviesas,peciuka,stiklo sildyma,kad kai viska sujungi akumuliatorius butu kraunamas.Tai parasyta ir banner garantiniame,kuri pirkau pries savaite.jei krovimas viska sujungus per silpnas garantija negaliojanti.
matavimai buvo atlikti su vcds. kjas del matavimo prie generatoriaus, visi laidai einantys tiek is generatoriaus i akuma, tiek is akumo i kebula pakeisti ir nuvalytos tvirtinimo vietos. laidas 35mm2
O tai testerio neiperki, ar lygis ne tas kad krovima su vcds tikrint reikia. Niekas nematuoja krovimo viska ijungus, jeigu nors kiek turetum loginio mastymo , tai suprastum kad sumine visu galimu prietaisu vartojama elektros galia virsija generatoriaus krovima kelis kartus, pradziai ventiliatorius po kapotu kokie 50a, ventiliatorius salono kokie 25a, galinis langas kokie 25a, na o apie aparatura muzikos is vis ner ka kalbet, gal ji pas tave visa 100a sueda. Reikia sroves replem matuot kiek amperu tas generatorius krauna.
siaip krovimas ir tikrinamas ijungus sviesas,peciuka,stiklo sildyma,kad kai viska sujungi akumuliatorius butu kraunamas.Tai parasyta ir banner garantiniame,kuri pirkau pries savaite.jei krovimas viska sujungus per silpnas garantija negaliojanti.
nu tai tu dabar imk ir papasakok kaip antram golfe, kur gamyklinis generatorius 45a su situo sujungimu pasiekt krovima, yra tokiu automobiliu kur elektra taupyt reikia, o tai atvaziuoja koks balvonas galinio lango jungikli ijunges pries metus ir iesko ko nekrauna, nors vazineja po 2 km.
matavimai buvo atlikti su vcds. kjas del matavimo prie generatoriaus, visi laidai einantys tiek is generatoriaus i akuma, tiek is akumo i kebula pakeisti ir nuvalytos tvirtinimo vietos. laidas 35mm2
O tai testerio neiperki, ar lygis ne tas kad krovima su vcds tikrint reikia. Niekas nematuoja krovimo viska ijungus, jeigu nors kiek turetum loginio mastymo , tai suprastum kad sumine visu galimu prietaisu vartojama elektros galia virsija generatoriaus krovima kelis kartus, pradziai ventiliatorius po kapotu kokie 50a, ventiliatorius salono kokie 25a, galinis langas kokie 25a, na o apie aparatura muzikos is vis ner ka kalbet, gal ji pas tave visa 100a sueda. Reikia sroves replem matuot kiek amperu tas generatorius krauna.
siaip krovimas ir tikrinamas ijungus sviesas,peciuka,stiklo sildyma,kad kai viska sujungi akumuliatorius butu kraunamas.Tai parasyta ir banner garantiniame,kuri pirkau pries savaite.jei krovimas viska sujungus per silpnas garantija negaliojanti.
tokiu atveju akumuliatorius reikia pirkti maximoje. ten tokiu nesamoniu garantiniam neraso, galiausiai jo visai neduoda