 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 27, 08:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas"
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas" |
Parašytas: 2011 12 14, 16:51 |
|
|
|
Kadangi teko "sudeginti", o greičiau nuskandinti du vairo stiprintuvus šiam Aklsės mersui, nutariau sutvarkyti šį reikalą pats, kad nebrist į tą pačią balą du kart.
Dažniausiai šiem stiprintuvams "nuskęsta" elektroninis valdymo blokas. Ką jis ten reguliuoja - nežinau. Bet jei elektros variklis yra sveikas, galima jungti tiesiai, už saugiklio pastatyti rėlę ir važiuoti toliau daug daug kilometrų. Tačiau iškilo vienas klausimas. Dėl, kurio noriu prašyti forumiečių patarimo (arba pagalbos).
Noriu sukonstruoti, (nors gal yra ir pirkti tokių daiktų) kažkokią schemą, kad vairo stiprintuvo variklis pasileistu ne visa galia, o taip sakant "švelniu būdu" (tokį pavadinimą radau pas rusus), kad nebūtų autobolio elektros sistemai smūgio. GAL kas yra susidūręs su tokia įranga arba turi minčių/žinių kaip tai padaryti? Lauksiu diskusijų. |
|
|
|
|
 |
 |
Re: MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas" |
Parašytas: 2011 12 14, 21:54 |
|
|
|
Linys rašo: |
Kadangi teko "sudeginti", o greičiau nuskandinti du vairo stiprintuvus šiam Aklsės mersui, nutariau sutvarkyti šį reikalą pats, kad nebrist į tą pačią balą du kart.
Dažniausiai šiem stiprintuvams "nuskęsta" elektroninis valdymo blokas. Ką jis ten reguliuoja - nežinau. Bet jei elektros variklis yra sveikas, galima jungti tiesiai, už saugiklio pastatyti rėlę ir važiuoti toliau daug daug kilometrų. Tačiau iškilo vienas klausimas. Dėl, kurio noriu prašyti forumiečių patarimo (arba pagalbos).
Noriu sukonstruoti, (nors gal yra ir pirkti tokių daiktų) kažkokią schemą, kad vairo stiprintuvo variklis pasileistu ne visa galia, o taip sakant "švelniu būdu" (tokį pavadinimą radau pas rusus), kad nebūtų autobolio elektros sistemai smūgio. GAL kas yra susidūręs su tokia įranga arba turi minčių/žinių kaip tai padaryti? Lauksiu diskusijų. |
issiblaivyk  |
|
_________________ Aš pažeidžiau taisykles ir reklamavau paraše.
+37068163199 |
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |