|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 03 29, 07:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas"
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas" |
Parašytas: 2011 12 14, 15:51 |
|
|
|
Kadangi teko "sudeginti", o greičiau nuskandinti du vairo stiprintuvus šiam Aklsės mersui, nutariau sutvarkyti šį reikalą pats, kad nebrist į tą pačią balą du kart.
Dažniausiai šiem stiprintuvams "nuskęsta" elektroninis valdymo blokas. Ką jis ten reguliuoja - nežinau. Bet jei elektros variklis yra sveikas, galima jungti tiesiai, už saugiklio pastatyti rėlę ir važiuoti toliau daug daug kilometrų. Tačiau iškilo vienas klausimas. Dėl, kurio noriu prašyti forumiečių patarimo (arba pagalbos).
Noriu sukonstruoti, (nors gal yra ir pirkti tokių daiktų) kažkokią schemą, kad vairo stiprintuvo variklis pasileistu ne visa galia, o taip sakant "švelniu būdu" (tokį pavadinimą radau pas rusus), kad nebūtų autobolio elektros sistemai smūgio. GAL kas yra susidūręs su tokia įranga arba turi minčių/žinių kaip tai padaryti? Lauksiu diskusijų. |
|
|
|
|
|
|
Re: MB A160 (W168) vairo stiprintuvo "gaivinimas" |
Parašytas: 2011 12 14, 20:54 |
|
|
|
Linys rašo: |
Kadangi teko "sudeginti", o greičiau nuskandinti du vairo stiprintuvus šiam Aklsės mersui, nutariau sutvarkyti šį reikalą pats, kad nebrist į tą pačią balą du kart.
Dažniausiai šiem stiprintuvams "nuskęsta" elektroninis valdymo blokas. Ką jis ten reguliuoja - nežinau. Bet jei elektros variklis yra sveikas, galima jungti tiesiai, už saugiklio pastatyti rėlę ir važiuoti toliau daug daug kilometrų. Tačiau iškilo vienas klausimas. Dėl, kurio noriu prašyti forumiečių patarimo (arba pagalbos).
Noriu sukonstruoti, (nors gal yra ir pirkti tokių daiktų) kažkokią schemą, kad vairo stiprintuvo variklis pasileistu ne visa galia, o taip sakant "švelniu būdu" (tokį pavadinimą radau pas rusus), kad nebūtų autobolio elektros sistemai smūgio. GAL kas yra susidūręs su tokia įranga arba turi minčių/žinių kaip tai padaryti? Lauksiu diskusijų. |
issiblaivyk |
|
_________________ Aš pažeidžiau taisykles ir reklamavau paraše.
+37068163199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|