|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 22, 09:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autodiagnostika » Apsukos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 07, 12:27 |
|
|
|
Sveiki,
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti? |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 07, 13:19 |
|
|
|
Netinkamoj variklio alyvoj |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 07, 13:40 |
|
|
|
man tas pac ant ford mondeo 93m. Kaip pasuki iki 4000 ir jau nori mest begi, apsukos nenukrenta kelias sekundes. Galvoju gal kokia spiruokle suejus variklio galvutej a kas
tipo tik nuo alyvos taip? netikiu
: |
|
_________________ Akis už akį, postas už postą!! |
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 07, 15:33 |
|
|
|
Cia tik viena is galimybiu, kad nuo alyvos. Gali buti ir kuro uzdarymo voztuvo beda, reguliavimo bloke ir dar kur nors. Kadangi nezinau oooo tipo masinos tuscios eigos darbo principo, tai nenoprejau sapalioti bile ka ir klaidinti zmoga. Todel buvo pasirinktas vienas is galimu variantu - alyva. |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 07, 15:54 |
|
|
|
nu supratom....
reik patyrinet.... |
|
_________________ Akis už akį, postas už postą!! |
|
|
|
|
Re: Apsukos |
Parašytas: 2005 10 25, 14:11 |
|
|
|
GJ rašo: |
Sveiki,
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti? |
ar jos sustoja ir tiek ar ir kyla?
pas mane buvo panaisia, tai nuejes temeraturos diodas, (ar rodo temperatura?), tipo kai jis nueina kompas gauna blogus duomenis apie temp, ir del to viskas taip buna. arba laisvos eigos voztuvas (jeigu toks yra) kiauras. ar aspukos nesokineja kai dirba ant laisvu? |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 27, 18:57 |
|
|
|
Greičiau sustoja, gal šiek tiek pakyla.
O temperatura rodo, nes ten du davikliai: vienas į spidometrą, kitas - į kompą. Tą, kuris į spidometrą aš esu pakeitęs, nes buvo numiręs. |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 28, 14:11 |
|
|
|
GJ rašo: |
Greičiau sustoja, gal šiek tiek pakyla.
O temperatura rodo, nes ten du davikliai: vienas į spidometrą, kitas - į kompą. Tą, kuris į spidometrą aš esu pakeitęs, nes buvo numiręs. |
tai tikrinkis ta kuris i kompa, nes nuo jo viskas ir priklauso kaip masina elgsis, bo jei jis sugedes tai kompas blogus duomenis gauna ir todel puliuoja. pas mane (golf3) tai jis vienas ir tas pats tai beda lengviau issprendziama |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 10 28, 23:21 |
|
|
|
O gal galima normaliai paiskinti kas ten pas jus darosi.
Nelabai aisku kai gazo duoti apsukos sustoja |
|
_________________ Omega 2.5 V6 24V
BMW E-30 327 Turbo |
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 11 02, 15:50 |
|
|
|
Kai atleidi gazo pedalą, apsukos kokį 3-4s stovi vietoj, o nekrenta, o turetų leistis žemyn. |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 11 08, 00:41 |
|
|
|
Pasitikrink droselio davikli [idemiai] |
|
|
|
|
|
Re: Apsukos |
Parašytas: 2005 12 05, 00:32 |
|
|
|
GJ rašo: |
Sveiki,
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti? |
Išsiargyk oro filtrą (2 varštai ir keletas zakliopų), ten po juo rasi akseleratoriaus trosą, kuris sujungtas su dviem ašinėm spyruoklem, tai ten įvaryk WD (man taip buvo). Jei nepadės pabandyk palengva atpalaiduoti (prie užvesto variklio) akseleratoriaus trosą. Jei variklis užges, tai reiškia, kad nesudirba vakuminis stumokliukas (juo kompas valdo apsukas). |
|
_________________ Dj_MAster (Lithuania) |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 12 05, 00:51 |
|
|
|
Mano Audi 80 91metų 1,8 mono sukvailioja išmetus pavarą važiuojant didelėm apsukom, tada dažnai išmetus pavarą krenta apsukos iki 0 ir mašina užgęsta. Bet taip yra važiuojant tik su dujomis. Nebežinau ką žiūrėti, jau viską išardžiau, dar galvoju patikrinti Žvakes ir žvaklaidžius nuo permušimų. Jau atjungiau vakuminę karšto oro sklendės šlangelę nuo filtro. Nebežinau kas gali būti. Padėkit jei kas išmanot. |
|
_________________ Dj_MAster (Lithuania) |
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 12 28, 01:59 |
|
|
|
Dj_MAsterLT rašo: |
Mano Audi 80 91metų 1,8 mono sukvailioja išmetus pavarą važiuojant didelėm apsukom, tada dažnai išmetus pavarą krenta apsukos iki 0 ir mašina užgęsta. Bet taip yra važiuojant tik su dujomis. Nebežinau ką žiūrėti, jau viską išardžiau, dar galvoju patikrinti Žvakes ir žvaklaidžius nuo permušimų. Jau atjungiau vakuminę karšto oro sklendės šlangelę nuo filtro. Nebežinau kas gali būti. Padėkit jei kas išmanot. |
Hmm o kam slangele atjungei? ar neveikia tas vakumas? siaip juk turi ziema imt karsta ora nuo kolektoriaus.. o ypac ant duju vaziuojant, dar pamegink duju reduktoriaus apacioje issukt varzta ten tik vienas toks ir isleist tepala jei jo ten bus... |
|
|
|
|
|
|
Apsukos |
Parašytas: 2005 12 29, 03:05 |
|
|
|
Hmm o kam slangele atjungei? ar neveikia tas vakumas? siaip juk turi ziema imt karsta ora nuo kolektoriaus.. o ypac ant duju vaziuojant, dar pamegink duju reduktoriaus apacioje issukt varzta ten tik vienas toks ir isleist tepala jei jo ten bus...[/quote]
Šlangelė atjungiau nes ant monoįpurškimo su dujomis ji nereikalinga ir trugdo deginti mišinį, nes dėl temperatūros keičiasi mišinio riebumas (čia tai aš supratau experimentuodamas). Keičiau žvakes į vieno kontakto (jos labiau tinka dujom), pasitikrinau žvaklaidius, galinis degimo kampas 5, bet su dujom gali būti ir 7, bet dabar tuoj keisiu paskirstymo dirželį ir pastatysiu degimą į vietą. Nzn ko man ta mašina gęsta. Variklis idealus: Kompresija, nuvažiuota mažai, jokių pašalinių garsų-> žodžiu laikrodis. Net nzn. Apie dujų įrangą daug neišmanu, bet idėjau gerą- firminę "Landirenzo".
Gal kas Žinot ko ta mano Audi 80 1991m. gęsta? Atsibodo jau. Jei nieko nepadarysiu- parduosiu. |
|
_________________ Dj_MAster (Lithuania) |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|