Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 02, 12:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti?
man tas pac ant ford mondeo 93m. Kaip pasuki iki 4000 ir jau nori mest begi, apsukos nenukrenta kelias sekundes. Galvoju gal kokia spiruokle suejus variklio galvutej a kas
Cia tik viena is galimybiu, kad nuo alyvos. Gali buti ir kuro uzdarymo voztuvo beda, reguliavimo bloke ir dar kur nors. Kadangi nezinau oooo tipo masinos tuscios eigos darbo principo, tai nenoprejau sapalioti bile ka ir klaidinti zmoga. Todel buvo pasirinktas vienas is galimu variantu - alyva.
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti?
ar jos sustoja ir tiek ar ir kyla?
pas mane buvo panaisia, tai nuejes temeraturos diodas, (ar rodo temperatura?), tipo kai jis nueina kompas gauna blogus duomenis apie temp, ir del to viskas taip buna. arba laisvos eigos voztuvas (jeigu toks yra) kiauras. ar aspukos nesokineja kai dirba ant laisvu?
O temperatura rodo, nes ten du davikliai: vienas į spidometrą, kitas - į kompą. Tą, kuris į spidometrą aš esu pakeitęs, nes buvo numiręs.
tai tikrinkis ta kuris i kompa, nes nuo jo viskas ir priklauso kaip masina elgsis, bo jei jis sugedes tai kompas blogus duomenis gauna ir todel puliuoja. pas mane (golf3) tai jis vienas ir tas pats tai beda lengviau issprendziama
Audi 80 1.8S 91m mono. Variklio temperaturu rezime 50-70C, atleidus gazo pedala trumpam sustoja pasukos (labai gerai jauciasi perjungiant begi). Kai variklis pilnai isyla, viskas OK. Kur gali buti sliekai pakasti?
Išsiargyk oro filtrą (2 varštai ir keletas zakliopų), ten po juo rasi akseleratoriaus trosą, kuris sujungtas su dviem ašinėm spyruoklem, tai ten įvaryk WD (man taip buvo). Jei nepadės pabandyk palengva atpalaiduoti (prie užvesto variklio) akseleratoriaus trosą. Jei variklis užges, tai reiškia, kad nesudirba vakuminis stumokliukas (juo kompas valdo apsukas).
Mano Audi 80 91metų 1,8 mono sukvailioja išmetus pavarą važiuojant didelėm apsukom, tada dažnai išmetus pavarą krenta apsukos iki 0 ir mašina užgęsta. Bet taip yra važiuojant tik su dujomis. Nebežinau ką žiūrėti, jau viską išardžiau, dar galvoju patikrinti Žvakes ir žvaklaidžius nuo permušimų. Jau atjungiau vakuminę karšto oro sklendės šlangelę nuo filtro. Nebežinau kas gali būti. Padėkit jei kas išmanot.
Mano Audi 80 91metų 1,8 mono sukvailioja išmetus pavarą važiuojant didelėm apsukom, tada dažnai išmetus pavarą krenta apsukos iki 0 ir mašina užgęsta. Bet taip yra važiuojant tik su dujomis. Nebežinau ką žiūrėti, jau viską išardžiau, dar galvoju patikrinti Žvakes ir žvaklaidžius nuo permušimų. Jau atjungiau vakuminę karšto oro sklendės šlangelę nuo filtro. Nebežinau kas gali būti. Padėkit jei kas išmanot.
Hmm o kam slangele atjungei? ar neveikia tas vakumas? siaip juk turi ziema imt karsta ora nuo kolektoriaus.. o ypac ant duju vaziuojant, dar pamegink duju reduktoriaus apacioje issukt varzta ten tik vienas toks ir isleist tepala jei jo ten bus...
Hmm o kam slangele atjungei? ar neveikia tas vakumas? siaip juk turi ziema imt karsta ora nuo kolektoriaus.. o ypac ant duju vaziuojant, dar pamegink duju reduktoriaus apacioje issukt varzta ten tik vienas toks ir isleist tepala jei jo ten bus...[/quote]
Šlangelė atjungiau nes ant monoįpurškimo su dujomis ji nereikalinga ir trugdo deginti mišinį, nes dėl temperatūros keičiasi mišinio riebumas (čia tai aš supratau experimentuodamas). Keičiau žvakes į vieno kontakto (jos labiau tinka dujom), pasitikrinau žvaklaidius, galinis degimo kampas 5, bet su dujom gali būti ir 7, bet dabar tuoj keisiu paskirstymo dirželį ir pastatysiu degimą į vietą. Nzn ko man ta mašina gęsta. Variklis idealus: Kompresija, nuvažiuota mažai, jokių pašalinių garsų-> žodžiu laikrodis. Net nzn. Apie dujų įrangą daug neišmanu, bet idėjau gerą- firminę "Landirenzo".
Gal kas Žinot ko ta mano Audi 80 1991m. gęsta? Atsibodo jau. Jei nieko nepadarysiu- parduosiu.