Elektronika.lt
 2023 m. vasario 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2023 02 07, 09:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Forumo informacija » X etapas. Elektrinis motoroleris
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 33
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 16, 13:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
CodeC rašo:
circuit rašo:

Ir kai kurių komponentų (pvz. prizmatinių A123 celių) dabar nusipirkti yra neįmanoma, taigi ir kainos pasakyti negaliu.


o kodel neimanoma? gal galetum siaip papasakot apie tuos akumus? kazkokiu alternatyvu dabar yra? kaip isigyti, kaip nenusipirkti padelkos kokios?

Su jais problema kad gamintojas oficialiai neparduoda, įsigyti gali tik visokie GeneralMotors. Buvau gavęs iš kinijos pilkos rinkos, kur kažkas matyt gamykloj nuo konvejerio imdavo. Bet deja baigėsi tie laikai ir dabar gauti nebeišeina. O alternatyvų... Deja nelabai yra. na yra panašių kitaiskų visokių, bet parametrai skiriasi tiek kad net neverta lygint. Iš tikro privargau su alternatyvų paieškom, daugybę 'brendų' pratestavau, bet kad tragiški parametrai visų be išimties.
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 11:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
RVRSS
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
circuit rašo:
Švino era pagaliau baigėsi. Taškas.

Hm, tai reiskia - per anksti buvo apsidziaugta? Rolling Eyes
Svino erai pasibaigus, LiFePO4 (kurio akivaizdoje kitus buvusius tarpinius pakaitalus praleidziu) era bent jau musu mariju zemese taip realiai ir neprasidejo Embarassed ir aplamai neaisku kada prasides? Razz

_________________
Elektroje stebuklų nebūna Wink - būna blogi kontaktai! Razz

"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva)
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 11:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Kalbėdamas apie labai prastus pigių kiniškų LiFePO4 su švinu nelyginu. Švinui iki bet kokio LiFePO4 taip toli kad neverta apie tai kalbėti. Šita esa pas mus jau seniai turėjo prasidėti, bet čia kalti tik "mėsininkai" - šunims reikia pigios mėsos, tai tik ją ir veža. Visi įpratę kar akumuliatorius miršta per du metus ir nemato tame problemos. Ir netgi giriasi jei švino akumas atlaiko daugiau nei du metus gulėdamas be darbo.
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 12:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
RVRSS
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Na taip, svinas ir LiFePO4 tai jau visai skirtingos operos, bet siuo atveju jei ziuretume i visuma integruotai ir placiau, tai matyt reiketu pripazinti, kad nesant realios galimybes gauti tu geruju LiFePO4 akumu musu krastuose atitinkamai ir naujajai elektrinio transporto erai prasideti sansu nelabai yra, net jei ir tarsi aisku kad senoji "svino&Co" era yra is esmes aplamai nekonkurencinga ir todel tikrai negaus revanso - bet ar tai didele paguoda, jei ir kitos geresnes alternatyvos irgi nebus?

O juk galima itarti, kad tu geruju akumu gamintojai ir toliau kaip imanydami vengs juos pardavineti placioje rinkoje bent jau tol, kol tai galetu sudaryti potencialia konkurencija pagrindiniams tu akumu uzsakovams t.y. masinio elektrinio transporto gamintojams.

Tai ir liks pirmasis savos gamybos oficialus elektrinis motoroleris mariju zemese vienisas ar geriausiu atveju su labai vargana kompanija, su laiku vis labiau statistiskai nustelbiama pamazu didejancios gamykliniu aparatu gaujos?

_________________
Elektroje stebuklų nebūna Wink - būna blogi kontaktai! Razz

"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva)
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 12:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Na visų pirma tai mano motoroleryje panaudotas akumuliatorius yra kur kas per geras jam, čia pilnai pakanka gerokai prastesnių parametrų akumuliatoriaus. O tokių įsigyti labai paprasta. Ir gana pigiai (kinijoje).

O kas dėl gamyklinių... Deja nėra taip kaip norėtųsi. beveik visi dabar parduodami elektriniai motoroleriai yra su švino akumuliatoriais (kainos apie 25'000 Lt). Su LiFePO4 nemačiau dar nei vieno. Būna prideda visokių "ličio" (jonų), bet kaina būna kosmose, o patikimumas ne ką didesnis už švino (tik kad nuvažiuojamas atstumas bent tris kartus didesnis).

A123 Systems (mano akumuliatoriaus gamintojas), nors ir gamina geriausius akumuliatorius pasaulyje, šiuo metu turi labai rimtų finansinių problemų. Kodėl? Todėl, kad tokie parametrai yra stipriai per geri transportui, o kainuoja 2x... Visi metėsi ant pigių alternatyvų.
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 12:48 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
RVRSS
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Na tada as cia jau nelabai pastebiu kur logika - geru akumu gamintojas atseit turi finansiniu problemu (kuriu kazkaip neturi ne panasiai "kosminiu" o tiesiog ivairiu seniai zinomu tipu - Pb/NiCd/Nimh industrinio lygio t.y. irgi del to keliskart brangesniu akumu gamintojai), bet savo produkcijos kazkodel nepardavineja nors tai matyt leistu ta prasta finansine padeti pagerinti?

Del siuo metu rinkoje esanciu galutiniu produktu - na tikrai, placiai publikai visu pirma (ir ypac panasiuose kaip musu mazai issivysciusiuose krastuose) tradiciskai buna siulomi variantai kurie sudomintu pirkeja prieinama kaina, bet juk tai tik laikinas ir siaurai pritaikomas efektas ypac ivertinant tai, kad pigienu ieskotojai aplamai kazin ar labai versis leisti pinigus i tokia alternatyvine sriti kaip elektrinis transportas del jos santykinio brangumo.
Prasme tiketis ten rimtos ir stabilios paklausos yra greiciau jau is rimtu ir pakankamai kompetetingu pirkeju kategorijos, kuri moka viska o ne tik pradine kaina iskaiciuoti i balansa ir supranta, kad gauti dvigubai brangesni akuma kurio parametrai geresni zymiai didesni kieki kartu nei tas kainos skirtumas - tikrai labiau apsimoka, nes kaip zinia butent akumai apsprendzia elektrinio transporto konkurencinguma ir perspektyvuma.
(t.y. manau tikrai turetu jaustis skirtumas vartotojui, kai vienu atveju brangu akuma reikes keisti po keliu metu o kitu atveju jis tarnaus tiek pat kaip ir pats transportas)
circuit rašo:
Akumuliatorius. Mano akumuliatorius tinkamas ilgalaikei iškrovai iki 40 kW. Variklio ilgalaikė galia ~7kW. Žodžiu, yra labai didelė atsarga.
Lauryno "Elinta E-force" akumuliatoriaus ilgalaikė leistina galia yra tik 3 kW (pagal gamintojo specifikacijas), o variklio (PERM132) galia ~7 kW (20kW max). Jis tą variklį prievartauja iki 30 kW ir daugiau. Jau ne kartą buvo tą variklį sudeginęs. Taipogi, manau, jau seniai užmušė tuos akumuliatorius su šitokiom iškrovom.


Beje, ar teisingai as supratau, kad tokius isimtinius butent sio originalaus gamintojo akumu parametrus leidzia isgauti panaudojimas ju gamyboje specialiu nanotechnologiju, ko kol kas netgi panasiame lygyje neturi niekas is alternatyviniu gamintoju?
O gal jau visgi netrukus tures?
T.y. kiek realu artimiausiu metu (keli metai) sulaukti tikrai konkurencingu alternatyviu produktu akumu srityje?

_________________
Elektroje stebuklų nebūna Wink - būna blogi kontaktai! Razz

"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva)
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 01 17, 19:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
RVRSS rašo:
Beje, ar teisingai as supratau, kad tokius isimtinius butent sio originalaus gamintojo akumu parametrus leidzia isgauti panaudojimas ju gamyboje specialiu nanotechnologiju, ko kol kas netgi panasiame lygyje neturi niekas is alternatyviniu gamintoju?
O gal jau visgi netrukus tures?
T.y. kiek realu artimiausiu metu (keli metai) sulaukti tikrai konkurencingu alternatyviu produktu akumu srityje?

Taip, šie akumuliatoriai iš kitų LiFePO4 išsiskiria nanotechnologijos panaudojimu. Tai yra "A123 Systems" patentuotas "receptas", taigi kažin ar greitu laiku atsiras kažkoks analogas. Bet rankos negaliu duot nukirst.

O kas dėl alternatyvų... Kaip jau sakiau, A123 celių charakteristikos yra per geros elektriniam transportui, čia užtenka ir prastesnių (ir kelis kartus pigesnių) charakteristikų akumuliatorių. A123 akumuliatorių pranašumas yra tik tose srityse, kur reikalingos trumpalaikės ir didelės galios iškrovos. Pvz.: elektriniuose įrankiuose, draginiuose elektromobiliuose. Būtent dėl to šiai kompanijai ir prastai su finansais, nes dauguma elektromobilių gamintojų persimetė ant pigesnių alternatyvų.

Aš ir pats dabar ieškau alternatyvų kitiems elektrifikavimo projektams. A123 ne tik kad neįmanoma legaliai nusipirkti, bet ir kaina galutinį produktą padaro neįperkamu.
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 20, 18:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
TomasK
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Grazus pasirodymas per tv3 zinias Cool
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 20, 18:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Jakaz
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
TomasK rašo:
Grazus pasirodymas per tv3 zinias Cool


aha ir as maciau Cool

_________________
skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 20, 19:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
LY1
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
http://www.youtube.com/watch?v=CweZ4K1iZQ0

_________________
greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 21, 21:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
RVRSS
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
O kur cia veiksmas vyksta, tame reportaze?
(ten tie dideli motorai tikri veikiantys ar jau tik muliazai beliko su isvogtais viduriais?)

_________________
Elektroje stebuklų nebūna Wink - būna blogi kontaktai! Razz

"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva)
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 21, 21:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ERROR
Administracija
Administracija
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Energetikos ir technikos muziejuje, Vilniuje:

http://www.technikosmuziejus.lt/
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 21, 22:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
RVRSS
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Cha, o juk ir buvo itarimas ... Wink

Beje, eilini karta teko isitikinti, kad bent kiek mokslinis-techninis reportazas musu televizijose patenka i egzotikos kategorija. Razz
Ta prasme, paziopsojo musu runkeline liaudis, ausim pamojavo, ir vistiek nieko nesuprato. Embarassed
Labai jau tolima ta publika nuo musu, o mes nuo jos. Sad

_________________
Elektroje stebuklų nebūna Wink - būna blogi kontaktai! Razz

"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva)
 X etapas. Elektrinis motoroleris
PranešimasParašytas: 2011 02 21, 22:25 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
RVRSS rašo:
Cha, o juk ir buvo itarimas ... Wink

Beje, eilini karta teko isitikinti, kad bent kiek mokslinis-techninis reportazas musu televizijose patenka i egzotikos kategorija. Razz
Ta prasme, paziopsojo musu runkeline liaudis, ausim pamojavo, ir vistiek nieko nesuprato. Embarassed
Labai jau tolima ta publika nuo musu, o mes nuo jos. Sad
Cia truputi OT: http://www.youtube.com/watch?v=LjLop8OrLbs Very Happy
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

Mobizona.lt – telefonų dėklai, apsauginiai stiklai, dalys

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS22 Mapy
Farming Simulator 19 mody, FS22 Tractor, FS22 Mods
Lastenvaunut
Turvaistuin, Matkarattaat, Lasten vaatteet
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
Tėvystės gidai
2 mėnesių kūdikis,
6 mėnesių kūdikis,
8 mėnesių kūdikis
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Ilgalaikiai kreditai, paskola už automobilį, kreditų skaičiuoklė
www.mokilizingas.lt
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama