|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 15, 14:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Forumo informacija » X etapas. Elektrinis motoroleris
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 3 iš 3 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3 |
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 16, 13:35 |
|
|
|
CodeC rašo: |
circuit rašo: |
Ir kai kurių komponentų (pvz. prizmatinių A123 celių) dabar nusipirkti yra neįmanoma, taigi ir kainos pasakyti negaliu.
|
o kodel neimanoma? gal galetum siaip papasakot apie tuos akumus? kazkokiu alternatyvu dabar yra? kaip isigyti, kaip nenusipirkti padelkos kokios? |
Su jais problema kad gamintojas oficialiai neparduoda, įsigyti gali tik visokie GeneralMotors. Buvau gavęs iš kinijos pilkos rinkos, kur kažkas matyt gamykloj nuo konvejerio imdavo. Bet deja baigėsi tie laikai ir dabar gauti nebeišeina. O alternatyvų... Deja nelabai yra. na yra panašių kitaiskų visokių, bet parametrai skiriasi tiek kad net neverta lygint. Iš tikro privargau su alternatyvų paieškom, daugybę 'brendų' pratestavau, bet kad tragiški parametrai visų be išimties. |
|
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 11:36 |
|
|
|
circuit rašo: |
Švino era pagaliau baigėsi. Taškas. |
Hm, tai reiskia - per anksti buvo apsidziaugta?
Svino erai pasibaigus, LiFePO4 (kurio akivaizdoje kitus buvusius tarpinius pakaitalus praleidziu) era bent jau musu mariju zemese taip realiai ir neprasidejo ir aplamai neaisku kada prasides? |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 11:41 |
|
|
|
Kalbėdamas apie labai prastus pigių kiniškų LiFePO4 su švinu nelyginu. Švinui iki bet kokio LiFePO4 taip toli kad neverta apie tai kalbėti. Šita esa pas mus jau seniai turėjo prasidėti, bet čia kalti tik "mėsininkai" - šunims reikia pigios mėsos, tai tik ją ir veža. Visi įpratę kar akumuliatorius miršta per du metus ir nemato tame problemos. Ir netgi giriasi jei švino akumas atlaiko daugiau nei du metus gulėdamas be darbo. |
|
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 12:14 |
|
|
|
Na taip, svinas ir LiFePO4 tai jau visai skirtingos operos, bet siuo atveju jei ziuretume i visuma integruotai ir placiau, tai matyt reiketu pripazinti, kad nesant realios galimybes gauti tu geruju LiFePO4 akumu musu krastuose atitinkamai ir naujajai elektrinio transporto erai prasideti sansu nelabai yra, net jei ir tarsi aisku kad senoji "svino&Co" era yra is esmes aplamai nekonkurencinga ir todel tikrai negaus revanso - bet ar tai didele paguoda, jei ir kitos geresnes alternatyvos irgi nebus?
O juk galima itarti, kad tu geruju akumu gamintojai ir toliau kaip imanydami vengs juos pardavineti placioje rinkoje bent jau tol, kol tai galetu sudaryti potencialia konkurencija pagrindiniams tu akumu uzsakovams t.y. masinio elektrinio transporto gamintojams.
Tai ir liks pirmasis savos gamybos oficialus elektrinis motoroleris mariju zemese vienisas ar geriausiu atveju su labai vargana kompanija, su laiku vis labiau statistiskai nustelbiama pamazu didejancios gamykliniu aparatu gaujos? |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 12:26 |
|
|
|
Na visų pirma tai mano motoroleryje panaudotas akumuliatorius yra kur kas per geras jam, čia pilnai pakanka gerokai prastesnių parametrų akumuliatoriaus. O tokių įsigyti labai paprasta. Ir gana pigiai (kinijoje).
O kas dėl gamyklinių... Deja nėra taip kaip norėtųsi. beveik visi dabar parduodami elektriniai motoroleriai yra su švino akumuliatoriais (kainos apie 25'000 Lt). Su LiFePO4 nemačiau dar nei vieno. Būna prideda visokių "ličio" (jonų), bet kaina būna kosmose, o patikimumas ne ką didesnis už švino (tik kad nuvažiuojamas atstumas bent tris kartus didesnis).
A123 Systems (mano akumuliatoriaus gamintojas), nors ir gamina geriausius akumuliatorius pasaulyje, šiuo metu turi labai rimtų finansinių problemų. Kodėl? Todėl, kad tokie parametrai yra stipriai per geri transportui, o kainuoja 2x... Visi metėsi ant pigių alternatyvų. |
|
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 12:48 |
|
|
|
Na tada as cia jau nelabai pastebiu kur logika - geru akumu gamintojas atseit turi finansiniu problemu (kuriu kazkaip neturi ne panasiai "kosminiu" o tiesiog ivairiu seniai zinomu tipu - Pb/NiCd/Nimh industrinio lygio t.y. irgi del to keliskart brangesniu akumu gamintojai), bet savo produkcijos kazkodel nepardavineja nors tai matyt leistu ta prasta finansine padeti pagerinti?
Del siuo metu rinkoje esanciu galutiniu produktu - na tikrai, placiai publikai visu pirma (ir ypac panasiuose kaip musu mazai issivysciusiuose krastuose) tradiciskai buna siulomi variantai kurie sudomintu pirkeja prieinama kaina, bet juk tai tik laikinas ir siaurai pritaikomas efektas ypac ivertinant tai, kad pigienu ieskotojai aplamai kazin ar labai versis leisti pinigus i tokia alternatyvine sriti kaip elektrinis transportas del jos santykinio brangumo.
Prasme tiketis ten rimtos ir stabilios paklausos yra greiciau jau is rimtu ir pakankamai kompetetingu pirkeju kategorijos, kuri moka viska o ne tik pradine kaina iskaiciuoti i balansa ir supranta, kad gauti dvigubai brangesni akuma kurio parametrai geresni zymiai didesni kieki kartu nei tas kainos skirtumas - tikrai labiau apsimoka, nes kaip zinia butent akumai apsprendzia elektrinio transporto konkurencinguma ir perspektyvuma.
(t.y. manau tikrai turetu jaustis skirtumas vartotojui, kai vienu atveju brangu akuma reikes keisti po keliu metu o kitu atveju jis tarnaus tiek pat kaip ir pats transportas)
circuit rašo: |
Akumuliatorius. Mano akumuliatorius tinkamas ilgalaikei iškrovai iki 40 kW. Variklio ilgalaikė galia ~7kW. Žodžiu, yra labai didelė atsarga.
Lauryno "Elinta E-force" akumuliatoriaus ilgalaikė leistina galia yra tik 3 kW (pagal gamintojo specifikacijas), o variklio (PERM132) galia ~7 kW (20kW max). Jis tą variklį prievartauja iki 30 kW ir daugiau. Jau ne kartą buvo tą variklį sudeginęs. Taipogi, manau, jau seniai užmušė tuos akumuliatorius su šitokiom iškrovom. |
Beje, ar teisingai as supratau, kad tokius isimtinius butent sio originalaus gamintojo akumu parametrus leidzia isgauti panaudojimas ju gamyboje specialiu nanotechnologiju, ko kol kas netgi panasiame lygyje neturi niekas is alternatyviniu gamintoju?
O gal jau visgi netrukus tures?
T.y. kiek realu artimiausiu metu (keli metai) sulaukti tikrai konkurencingu alternatyviu produktu akumu srityje? |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 01 17, 19:36 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Beje, ar teisingai as supratau, kad tokius isimtinius butent sio originalaus gamintojo akumu parametrus leidzia isgauti panaudojimas ju gamyboje specialiu nanotechnologiju, ko kol kas netgi panasiame lygyje neturi niekas is alternatyviniu gamintoju?
O gal jau visgi netrukus tures?
T.y. kiek realu artimiausiu metu (keli metai) sulaukti tikrai konkurencingu alternatyviu produktu akumu srityje? |
Taip, šie akumuliatoriai iš kitų LiFePO4 išsiskiria nanotechnologijos panaudojimu. Tai yra "A123 Systems" patentuotas "receptas", taigi kažin ar greitu laiku atsiras kažkoks analogas. Bet rankos negaliu duot nukirst.
O kas dėl alternatyvų... Kaip jau sakiau, A123 celių charakteristikos yra per geros elektriniam transportui, čia užtenka ir prastesnių (ir kelis kartus pigesnių) charakteristikų akumuliatorių. A123 akumuliatorių pranašumas yra tik tose srityse, kur reikalingos trumpalaikės ir didelės galios iškrovos. Pvz.: elektriniuose įrankiuose, draginiuose elektromobiliuose. Būtent dėl to šiai kompanijai ir prastai su finansais, nes dauguma elektromobilių gamintojų persimetė ant pigesnių alternatyvų.
Aš ir pats dabar ieškau alternatyvų kitiems elektrifikavimo projektams. A123 ne tik kad neįmanoma legaliai nusipirkti, bet ir kaina galutinį produktą padaro neįperkamu. |
|
|
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 02 20, 18:53 |
|
|
|
TomasK rašo: |
Grazus pasirodymas per tv3 zinias |
aha ir as maciau |
|
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs |
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 02 20, 19:11 |
|
|
|
|
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai |
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 02 21, 21:20 |
|
|
|
O kur cia veiksmas vyksta, tame reportaze?
(ten tie dideli motorai tikri veikiantys ar jau tik muliazai beliko su isvogtais viduriais?) |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 02 21, 22:20 |
|
|
|
Cha, o juk ir buvo itarimas ...
Beje, eilini karta teko isitikinti, kad bent kiek mokslinis-techninis reportazas musu televizijose patenka i egzotikos kategorija.
Ta prasme, paziopsojo musu runkeline liaudis, ausim pamojavo, ir vistiek nieko nesuprato.
Labai jau tolima ta publika nuo musu, o mes nuo jos. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
X etapas. Elektrinis motoroleris |
Parašytas: 2011 02 21, 22:25 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Cha, o juk ir buvo itarimas ...
Beje, eilini karta teko isitikinti, kad bent kiek mokslinis-techninis reportazas musu televizijose patenka i egzotikos kategorija.
Ta prasme, paziopsojo musu runkeline liaudis, ausim pamojavo, ir vistiek nieko nesuprato.
Labai jau tolima ta publika nuo musu, o mes nuo jos. |
Cia truputi OT: http://www.youtube.com/watch?v=LjLop8OrLbs |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|