|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 20, 07:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Vožtuvo diagnostika
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 13, 01:26 |
|
|
|
Autoklavo procesorius įjungus pamatuoja paeiliui visų vožtuvų ričių srovę ir jei kažkuri neatitinka, meta klaidą. Bet jei vožtuvas prikalkėjęs, leidžia įjungti, ir gedimas paaiškėja tik po valandos, kai ateina laikas jam atsidaryti.
Ar neišeitų kažkaip pagal srovės kitimą nustatyti tokį gedimą? |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 15:56 |
|
|
|
Niekam minčių nekilo? Negi nėra taip daroma?
Kiek bandžiau, visų vožtuvų ričių induktyvumas pasikeičia suveikus, tik kaip paprasčiau jį pamatuoti? Ritė 12V, 0.5A DC. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 16:00 |
|
|
|
str rašo: |
Niekam minčių nekilo? Negi nėra taip daroma?
|
Labai jau neaiškia išdėstei ko nori, dabar visi su krištoliniais rutuliais atostogauja, tai nėra kam pažiūrėti apie ką kalba. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 16:10 |
|
|
|
Esama diagnostika tik patikrina, ar ritė nenutrūkusi ir ar netrumpina. Norėčiau ją patobulinti, kad patikrintų ar paleidus srovę įtraukiama šerdis. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 18:50 |
|
|
|
str rašo: |
Esama diagnostika tik patikrina, ar ritė nenutrūkusi ir ar netrumpina. Norėčiau ją patobulinti, kad patikrintų ar paleidus srovę įtraukiama šerdis. |
Nu tai induktyvumą kažkokiu būdu reikia matuoti. Tik tokiu būdu sunkiai atskirsi ar šerdis pilnai įtraukta ar užstrigo ties trečdaliu. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 22:17 |
|
|
|
Ties tuo kažkokiu būdu ir stringu.
Ten Darlingtono tranzistoriai vožtuvus junginėja, jų soties įtampa apie 0,7V. Reiškia, bent 0,7V matavimo impulsus galima padavinėti ir matuoti srovės kitimo greitį.
Bet gal koks paprastesnis būdas yra? |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 22:35 |
|
|
|
Ten pastovi I induktyvumo pokeičio nepamatuosi.
Nieko neateina galvon, kad ant kiekvieno vožtuvo bukai pakabint po mikriką (gal herkoną), ir tuos diagnostinius signalus perkomutuot nuo jų, ne nuo srovės davikliu.
Aišku jei laikai leidžia |
|
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 22:53 |
|
|
|
Na sunki užduotis čia tau kliuvo. Teko man nelabai panašią, bet irgi tokio pobūdžio užduoti spręsti - 400ag dyzelinis variklis per hidrauliką suka panašios galios du hidrovariklius, su elektromagnetiniu vožtuvu valdomom dviejų greičių pavarom. Jei bent viena "katuškė" trumpina ar dingsta kontaktas - įvyksta avarinis atjungimas ir mechanizatorius mato raudoną lemputę ir girdi garsinį signalą, kad įvyko klaida valdyme. Mano atveju vožtuvo užstrigimo atvejis nelabai įmanomas (hidraulikoje nelabai yra kam užstrigti), tai viską išsprendžiau tik srovės per "katuškes" stebėjimu -- kol atitinka srovė, du (min-max) srovę stebintys komparatoriai nieko neblokuoja, jei srovė neatitinka - RED error signalas ir kviesk meistrus remontui. Tavo atveju atrodo irgi reikėtų elgtis panašiai - stebima "ON" režimo srovė, ir jei neatitinka numatytą - err signalas, nes su įtraukta serdim ir su pusiau įtraukta turėtu skirtis srovė. |
|
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 14, 23:34 |
|
|
|
Dmitrij 1:
Nėra priėjimo ir vietos herkonui, ten kompaktiškai padaryta.
sopkis:
Srovė ten nuolatinė, nebent įjungimo momentu "pagauti" ar tinkamu greičiu didėja.
|
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 15, 08:52 |
|
|
|
Tau svarbu, kad diagnoze butu nustatoma ne per srovę, bet per vožtuvo geometrinį padėtį.
Jei prie kokių judančiu daliu prieini bandyk su optika šviesos-foto porom.
Jei ne, bandyk su induktiviniu davikliu. PVZ L-trytaškio generatoriaus ryte pastatai kuo arčiau vožtuvo serdies galinio taško, sprendi apie vožtuvo padėtį iš generatoriaus dažnio.
Tokų sprendimu galima rast metalo jieškiliose.
Šiaip neblogas galvosūkis, kaip tik žaliukams.. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 19, 14:57 |
|
|
|
Ačiū už atsakymus.
Niekur neprieinu optikos įkišti, bet su rite labai gražiai gaunasi, tik ją įdėjau ne išorėje, o šalia tikrosios ritės ant šerdies 10 vijų užvyniojau. Ir ta ritė duoda informaciją ne tik apie esamą padėtį, bet ir apie suveikimo dinamiką.
Įdomus efektas gaunasi, didėjant srovei, didėja induktyvumas ir mažina srovės didėjimo greitį. |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 19, 20:24 |
|
|
|
str rašo: |
Įdomus efektas gaunasi, didėjant srovei, didėja induktyvumas ir mažina srovės didėjimo greitį. |
Tikrai įdomus, visi vadovėliai apie tai rašo |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 19, 20:38 |
|
|
|
str rašo: |
Įdomus efektas gaunasi, didėjant srovei, didėja induktyvumas ...... |
O užstigusiam vožtuvui |
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 19, 21:45 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Tikrai įdomus, visi vadovėliai apie tai rašo |
Ne tuos vadovėlius skaičiau , bet gavęs nuorodą, pastudijuočiau teoriją.
Dmitrij 1 rašo: |
O užstrigusiam vožtuvui |
Neturiu kuo nufotkinti, nupiešiau.
Juoda - užstrigęs nepritrauktas.
Raudona - užstrigęs pritrauktas.
Žalia - laisvai judantis.
Žalia ten ne klaida, tikrai yra zona, kur srovė mažėja.
|
|
|
|
|
|
|
Vožtuvo diagnostika |
Parašytas: 2010 07 20, 02:33 |
|
|
|
Citata: |
Žalia - laisvai judantis. |
Cia matyt normaliai pritrauktas turimas galvoje?
O tie dydziai prie asiu - I ir t reiskia kad matuojama buvo su pastovia srove?
Na ir koks gi ten tas jos kitimo laikas gavosi iki nusistovejimo?
Hm, na jei ten apvija veikia kaip tai dazniausiai buna tik i viena puse (o atgal spyruokle), tai zalia kreive dar butu logiska, o stai skirtumas tarp juodos ir raudonos gana keistas, jei mechaniskai voztuve tuo metu niekas nepajuda.
Pagal mane tai jei raudona ir galetu buti desiniau juodos, tai skirtumas turetu buti labai nedidelis, nes pagal imagnetinimo kreives esant vienpusiam imagnetinimui (be ismagnetinimo priesinga kryptimi) feromagnetiku magnetine skvarba didinant imagnetinimo srove jau nedideja.
http://www.google.lt/images?hl=lt&q=hysteresis&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|