Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 14:11. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Autoklavo procesorius įjungus pamatuoja paeiliui visų vožtuvų ričių srovę ir jei kažkuri neatitinka, meta klaidą. Bet jei vožtuvas prikalkėjęs, leidžia įjungti, ir gedimas paaiškėja tik po valandos, kai ateina laikas jam atsidaryti.
Ar neišeitų kažkaip pagal srovės kitimą nustatyti tokį gedimą?
Ten Darlingtono tranzistoriai vožtuvus junginėja, jų soties įtampa apie 0,7V. Reiškia, bent 0,7V matavimo impulsus galima padavinėti ir matuoti srovės kitimo greitį.
Ten pastovi „I“ induktyvumo pokeičio nepamatuosi.
Nieko neateina galvon, kad ant kiekvieno vožtuvo bukai pakabint po mikriką (gal herkoną), ir tuos diagnostinius signalus perkomutuot nuo jų, ne nuo srovės davikliu.
Aišku jei laikai leidžia
Na sunki užduotis čia tau kliuvo. Teko man nelabai panašią, bet irgi tokio pobūdžio užduoti spręsti - 400ag dyzelinis variklis per hidrauliką suka panašios galios du hidrovariklius, su elektromagnetiniu vožtuvu valdomom dviejų greičių pavarom. Jei bent viena "katuškė" trumpina ar dingsta kontaktas - įvyksta avarinis atjungimas ir mechanizatorius mato raudoną lemputę ir girdi garsinį signalą, kad įvyko klaida valdyme. Mano atveju vožtuvo užstrigimo atvejis nelabai įmanomas (hidraulikoje nelabai yra kam užstrigti), tai viską išsprendžiau tik srovės per "katuškes" stebėjimu -- kol atitinka srovė, du (min-max) srovę stebintys komparatoriai nieko neblokuoja, jei srovė neatitinka - RED error signalas ir kviesk meistrus remontui. Tavo atveju atrodo irgi reikėtų elgtis panašiai - stebima "ON" režimo srovė, ir jei neatitinka numatytą - err signalas, nes su įtraukta serdim ir su pusiau įtraukta turėtu skirtis srovė.
Tau svarbu, kad diagnoze butu nustatoma ne per srovę, bet per vožtuvo geometrinį padėtį.
Jei prie kokių judančiu daliu prieini bandyk su optika šviesos-foto porom.
Jei ne, bandyk su induktiviniu davikliu. PVZ L-trytaškio generatoriaus ryte pastatai kuo arčiau vožtuvo serdies galinio taško, sprendi apie vožtuvo padėtį iš generatoriaus dažnio.
Tokų sprendimu galima rast metalo jieškiliose.
Šiaip neblogas galvosūkis, kaip tik žaliukams..
Ačiū už atsakymus.
Niekur neprieinu optikos įkišti, bet su rite labai gražiai gaunasi, tik ją įdėjau ne išorėje, o šalia tikrosios ritės ant šerdies 10 vijų užvyniojau. Ir ta ritė duoda informaciją ne tik apie esamą padėtį, bet ir apie suveikimo dinamiką.
Įdomus efektas gaunasi, didėjant srovei, didėja induktyvumas ir mažina srovės didėjimo greitį.
Ne tuos vadovėlius skaičiau , bet gavęs nuorodą, pastudijuočiau teoriją.
Dmitrij 1 rašo:
O užstrigusiam vožtuvui
Neturiu kuo nufotkinti, nupiešiau.
Juoda - užstrigęs nepritrauktas.
Raudona - užstrigęs pritrauktas.
Žalia - laisvai judantis.
Žalia ten ne klaida, tikrai yra zona, kur srovė mažėja.
Cia matyt normaliai pritrauktas turimas galvoje?
O tie dydziai prie asiu - I ir t reiskia kad matuojama buvo su pastovia srove?
Na ir koks gi ten tas jos kitimo laikas gavosi iki nusistovejimo?
Hm, na jei ten apvija veikia kaip tai dazniausiai buna tik i viena puse (o atgal spyruokle), tai zalia kreive dar butu logiska, o stai skirtumas tarp juodos ir raudonos gana keistas, jei mechaniskai voztuve tuo metu niekas nepajuda.
Pagal mane tai jei raudona ir galetu buti desiniau juodos, tai skirtumas turetu buti labai nedidelis, nes pagal imagnetinimo kreives esant vienpusiam imagnetinimui (be ismagnetinimo priesinga kryptimi) feromagnetiku magnetine skvarba didinant imagnetinimo srove jau nedideja.
http://www.google.lt/images?hl=lt&q=hysteresis&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!