|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 25, 11:51. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » kaip apskaiciuoti galinguma
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 17:43 |
|
|
|
sveiki, noriu apskaiciuoti turimo kompresoriaus galinguma, kokio el variklio reikia jam pasukti. kaip tai apskaiciuoti? pagal kompresoriaus cilindro tūrį ir norimu apsukų skaičių? |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 18:25 |
|
|
|
kam taip vargintis? paziurek originalaus variklio galinguma ir idek koki dvigubai galingesni ir viskas tau ten veiks oriai |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 18:51 |
|
|
|
as kompresoriu darausi is automobilio variklio, tai man reikia variklio kuris ji suktu. |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 20:43 |
|
|
|
zinoma kad apskaiciuoti galima, bet skaiciavimas turi mazai prasmes nes vistiek reikes deti galingesnis variklis nei suskaciuosi.
o siap skaisciuok pagal oro srauta ir spaudima kurio tau reikia
kiek suprantu jei spaudima imsime paskaliai srauta kubiniais metrais per sekunde tai sudaugine gausime galinguma.
variklui uzdekim mazdaug dvigubai.
kad suskaiciuoti oro srauta reikes cilidro turi dauginti is apsisukimu per sekunde ir dalinti is isejime esancio slegimo atmosferomis
nepamirsk kad visi skaiciamimai per sekunde o ne per minute ar valanda |
|
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 22:42 |
|
|
|
tai tas masininis variklis turi gi kazkokius apsisukimu parametrus ir kazkoki sukimo momenta arba galia. apsukas reikia imt mazdaug buvusius tuscios eigos parametrus. tai tas elektrinis variklis kuris suks sita tavo nesamone turi but siektiek galingesnis uz sita apskaiciuota tuscios eigos galia - kitaip net neissuks. o toliau jau viskas priklauso nuo norimos kompresijos. |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 02, 22:55 |
|
|
|
pagal apibrėžima variklio tuscios eigos galia yra 0
nebent skaičiuosi kiek galio variklis ima. bet nesu girdejes kad vidaus degimo varikliams butu skaičiuojama kiek galingumo jie naudoja, ten skaičiuojama kiek kuro naudojama.
kiek suprantu jis vidaus degimo variklio galvute pakeis i savos gamybos nes jei paliksi originala kompresorius neveiks per daug ten tuscios vietos yra. |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 12:46 |
|
|
|
Visiskai neefektyvus bus tas kompresorius is automobilinio variklio neperdarius paskirstymo velenelio. Vietoj to kad stumokliui einant zemyn isiurbtu oro, o eidamas aukstyn jis ji isstumtu su spaudimu, jis ta ora tarp tu isiurbimo ir ismetimo faziu dar viena karta paspaus be naudos. Taip iseina kad vienas ciklas bus ivykdytas tik per du apsisukimus, is kuriu vienas atliks tik bereikalingo energijos svaistymo darba. |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 18:21 |
|
|
|
tuscia eiga mazdaug ir yra kai spaudineja tik ora ir sukasi nugaledamas trinties jega. jam principe tik to ir tereikia + plius siektiek papildomos galios. o del kompresoriaus jis gi neklause kam cia kabinejates net nemate to kompresoriaus , jis gal ten viska persidare teisingai |
|
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 18:55 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
tuscia eiga mazdaug ir yra kai spaudineja tik ora ir sukasi nugaledamas trinties jega. |
Tai gal pasakytum koks tada skaitytusi darbinis kompresoriaus rezimas? Prie oro spaudinejimo prisideda snypstimas ar vibracija? Tas oro spaudinejimas ir yra darbinis rezimas, kuriam reikia nemazai galios. Tuscia eiga esu sutikes - ten pasiekus nustatyta slegi mechaniskai (sankabos pagalba) atjungiamas alkuninis nuo kompresoriaus skyvo, ir tada variklis sukasi nekilnodamas stumokliu. O jei tos sankabos nera, tai tada tas tavo laisva eiga spaudinejamas oras visgi iseina per kareivuka, sunaudojama galia nuo to nesumazeja. |
|
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 19:09 |
|
|
|
sopkis rašo: |
Tai gal pasakytum koks tada skaitytusi darbinis kompresoriaus rezimas? Prie oro spaudinejimo prisideda snypstimas ar vibracija? Tas oro spaudinejimas ir yra darbinis rezimas, kuriam reikia nemazai galios. Tuscia eiga esu sutikes - ten pasiekus nustatyta slegi mechaniskai (sankabos pagalba) atjungiamas alkuninis nuo kompresoriaus skyvo, ir tada variklis sukasi nekilnodamas stumokliu. O jei tos sankabos nera, tai tada tas tavo laisva eiga spaudinejamas oras visgi iseina per kareivuka, sunaudojama galia nuo to nesumazeja. |
kazko matyt nesupratai - automobilyje variklis skaiciuojamas vaziavimui, o ne oro kompresavimui. kompresavimas ten jau vyksta savaime del vidaus degimo variklio principines konstrukcos, nori tu to ar nenori - prie tuscios eigos. o kompresoriui viskas ko tereikia pridet baliona orui kaup. jokios papildomos galios nereikia - tiesiog pildantis balionui mazeja is cilindro patenkancio oro kiekis, o suspaudimo laipsnis lieka taspac. vidaus degimo variklio turcia eiga ir yra kompresoriaus padaryto is to pacio variklio darbinis rezimas. o snypstimas nebent gali prisidet is tavo ausu, kai uzkais smegenys nesuvirskindamos sito paprasto dalyko
tavo pateiktas pvz yra kai dirbantis variklis suka PAPILDOMA kompresoriu plius pats spaudineja ora savo viduje. kai perdirbta varikli suks pasalinis kitas variklis - jokios papildomos galios nereikes. nes su kitu varikliu suksi tik perdirbta varikli, o ne perdirbta varikli ir dar kazkoki pasalini kompresoriu. |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2010 07 03, 19:20. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 19:17 |
|
|
|
tu kazka nenormalaus cia dabar aiskini.
nesuprantu prie ko cia ta tuscia eiga. normaliam variklui tuscia eiga detik del trinties ir suluminiu jnuostoliu pasireiskia, o suspaudimas visai nekatualu.
komprsorius kitaip nei variklis pumpuija ora, ir tiek kiek tu to oro pumpuosi tiek ir galios reikes.
jei pvz is to variklio lupsiu 20 atmosteru tai ir galios reikes dizisules, jei 1 atmosfera tai nedaug galios rekes |
|
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 19:23 |
|
|
|
Digix rašo: |
tu kazka nenormalaus cia dabar aiskini.
nesuprantu prie ko cia ta tuscia eiga. normaliam variklui tuscia eiga detik del trinties ir suluminiu jnuostoliu pasireiskia, o suspaudimas visai nekatualu.
komprsorius kitaip nei variklis pumpuija ora, ir tiek kiek tu to oro pumpuosi tiek ir galios reikes.
jei pvz is to variklio lupsiu 20 atmosteru tai ir galios reikes dizisules, jei 1 atmosfera tai nedaug galios rekes |
dar vienas skystasmegenis benzininio variklio kompresija apie 16-20 atmosferu, dyzelinio apie 30-35. daugiau ir neispausi kokia dar papildoma galia suspaust iki 20 atmosferu kai jis ir taip jau spaudzia 20 atmosferu prie tuscios eigos? jei spausi baliona iki 1 atmosferos, tai paprasciausiai trumpiau dirbsi |
|
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 19:29 |
|
|
|
@zamolskis
Tu nemaisyk variklio darbo rezimo su kompresoriu. Siuo atveju autoriaus kurini su varikliu sieja tik cilindru blokas, alkuninis, stumokliai ir turbut originali tepimo sistema. O panaudojimas jau kitas - bus gaminamas kazkokio variklio sukamas kompresorius. Paimk koki vileikoj pagaminta dvieju stumokliu kompresoriu ir paziurek kokios galios variklis jame stovi - 3-5kw. |
|
|
|
|
|
kaip apskaiciuoti galinguma |
Parašytas: 2010 07 03, 19:30 |
|
|
|
pats skystasmegenis.
su tipine galvute tu isvis net 10 atmosfetru neisspausi, maigysi ora degimo kameroje.
va kai galvite pakeiti, kad jokio laivo tyurio neliktu tai ir spaudimas bus koks panoresi.
dyzelis nuo benzininio skiriasi tik tuo kad dyzelio degimo kamera mažesne tai ir slegis didesnis gaunasi, kitokiu skirtumu nera. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|