Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 08, 01:12. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki, noriu apskaiciuoti turimo kompresoriaus galinguma, kokio el variklio reikia jam pasukti. kaip tai apskaiciuoti? pagal kompresoriaus cilindro tūrį ir norimu apsukų skaičių?
tai tas masininis variklis turi gi kazkokius apsisukimu parametrus ir kazkoki sukimo momenta arba galia. apsukas reikia imt mazdaug buvusius tuscios eigos parametrus. tai tas elektrinis variklis kuris suks sita tavo nesamone turi but siektiek galingesnis uz sita apskaiciuota tuscios eigos galia - kitaip net neissuks. o toliau jau viskas priklauso nuo norimos kompresijos.
pagal apibrėžima variklio tuscios eigos galia yra 0
nebent skaičiuosi kiek galio variklis ima. bet nesu girdejes kad vidaus degimo varikliams butu skaičiuojama kiek galingumo jie naudoja, ten skaičiuojama kiek kuro naudojama.
kiek suprantu jis vidaus degimo variklio galvute pakeis i savos gamybos nes jei paliksi originala kompresorius neveiks per daug ten tuscios vietos yra.
Visiskai neefektyvus bus tas kompresorius is automobilinio variklio neperdarius paskirstymo velenelio. Vietoj to kad stumokliui einant zemyn isiurbtu oro, o eidamas aukstyn jis ji isstumtu su spaudimu, jis ta ora tarp tu isiurbimo ir ismetimo faziu dar viena karta paspaus be naudos. Taip iseina kad vienas ciklas bus ivykdytas tik per du apsisukimus, is kuriu vienas atliks tik bereikalingo energijos svaistymo darba.
tuscia eiga mazdaug ir yra kai spaudineja tik ora ir sukasi nugaledamas trinties jega. jam principe tik to ir tereikia + plius siektiek papildomos galios. o del kompresoriaus jis gi neklause kam cia kabinejates net nemate to kompresoriaus , jis gal ten viska persidare teisingai
tuscia eiga mazdaug ir yra kai spaudineja tik ora ir sukasi nugaledamas trinties jega.
Tai gal pasakytum koks tada skaitytusi darbinis kompresoriaus rezimas? Prie oro spaudinejimo prisideda snypstimas ar vibracija? Tas oro spaudinejimas ir yra darbinis rezimas, kuriam reikia nemazai galios. Tuscia eiga esu sutikes - ten pasiekus nustatyta slegi mechaniskai (sankabos pagalba) atjungiamas alkuninis nuo kompresoriaus skyvo, ir tada variklis sukasi nekilnodamas stumokliu. O jei tos sankabos nera, tai tada tas tavo laisva eiga spaudinejamas oras visgi iseina per kareivuka, sunaudojama galia nuo to nesumazeja.
Tai gal pasakytum koks tada skaitytusi darbinis kompresoriaus rezimas? Prie oro spaudinejimo prisideda snypstimas ar vibracija? Tas oro spaudinejimas ir yra darbinis rezimas, kuriam reikia nemazai galios. Tuscia eiga esu sutikes - ten pasiekus nustatyta slegi mechaniskai (sankabos pagalba) atjungiamas alkuninis nuo kompresoriaus skyvo, ir tada variklis sukasi nekilnodamas stumokliu. O jei tos sankabos nera, tai tada tas tavo laisva eiga spaudinejamas oras visgi iseina per kareivuka, sunaudojama galia nuo to nesumazeja.
kazko matyt nesupratai - automobilyje variklis skaiciuojamas vaziavimui, o ne oro kompresavimui. kompresavimas ten jau vyksta savaime del vidaus degimo variklio principines konstrukcos, nori tu to ar nenori - prie tuscios eigos. o kompresoriui viskas ko tereikia pridet baliona orui kaup. jokios papildomos galios nereikia - tiesiog pildantis balionui mazeja is cilindro patenkancio oro kiekis, o suspaudimo laipsnis lieka taspac. vidaus degimo variklio turcia eiga ir yra kompresoriaus padaryto is to pacio variklio darbinis rezimas. o snypstimas nebent gali prisidet is tavo ausu, kai uzkais smegenys nesuvirskindamos sito paprasto dalyko
tavo pateiktas pvz yra kai dirbantis variklis suka PAPILDOMA kompresoriu plius pats spaudineja ora savo viduje. kai perdirbta varikli suks pasalinis kitas variklis - jokios papildomos galios nereikes. nes su kitu varikliu suksi tik perdirbta varikli, o ne perdirbta varikli ir dar kazkoki pasalini kompresoriu.
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2010 07 03, 19:20. Redaguota 1 kartą
nesuprantu prie ko cia ta tuscia eiga. normaliam variklui tuscia eiga detik del trinties ir suluminiu jnuostoliu pasireiskia, o suspaudimas visai nekatualu.
komprsorius kitaip nei variklis pumpuija ora, ir tiek kiek tu to oro pumpuosi tiek ir galios reikes.
jei pvz is to variklio lupsiu 20 atmosteru tai ir galios reikes dizisules, jei 1 atmosfera tai nedaug galios rekes
nesuprantu prie ko cia ta tuscia eiga. normaliam variklui tuscia eiga detik del trinties ir suluminiu jnuostoliu pasireiskia, o suspaudimas visai nekatualu.
komprsorius kitaip nei variklis pumpuija ora, ir tiek kiek tu to oro pumpuosi tiek ir galios reikes.
jei pvz is to variklio lupsiu 20 atmosteru tai ir galios reikes dizisules, jei 1 atmosfera tai nedaug galios rekes
dar vienas skystasmegenis benzininio variklio kompresija apie 16-20 atmosferu, dyzelinio apie 30-35. daugiau ir neispausi kokia dar papildoma galia suspaust iki 20 atmosferu kai jis ir taip jau spaudzia 20 atmosferu prie tuscios eigos? jei spausi baliona iki 1 atmosferos, tai paprasciausiai trumpiau dirbsi
@zamolskis
Tu nemaisyk variklio darbo rezimo su kompresoriu. Siuo atveju autoriaus kurini su varikliu sieja tik cilindru blokas, alkuninis, stumokliai ir turbut originali tepimo sistema. O panaudojimas jau kitas - bus gaminamas kazkokio variklio sukamas kompresorius. Paimk koki vileikoj pagaminta dvieju stumokliu kompresoriu ir paziurek kokios galios variklis jame stovi - 3-5kw.
su tipine galvute tu isvis net 10 atmosfetru neisspausi, maigysi ora degimo kameroje.
va kai galvite pakeiti, kad jokio laivo tyurio neliktu tai ir spaudimas bus koks panoresi.
dyzelis nuo benzininio skiriasi tik tuo kad dyzelio degimo kamera mažesne tai ir slegis didesnis gaunasi, kitokiu skirtumu nera.