 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 11:33. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 09 28, 18:27 |
|
|
|
Ši tema yra lietuviško elektromobilio projekto diskusijų atšaka. Originali diskusija labai išsiplėtė ir tapo sunku ją sekti, taigi pasitarėme su ERROR ir nusprendėme, kad ją verta išskaidyti.
Ši tema tegul būna skirta viskam, kas susiję su elektromobilio variklių ir jų valdymo problemomis: variklių perdarymas, elektroninės pavaros, apsaugos, bendra elektromobilio galios elektronika, aušinimas..
Kitos elektromobilio temos:
* Lietuviško elektromobilio idėja
* Lietuviškas elektromobilis: akumuliatoriai, įkrovikliai
Šios temos pradžiai būtų verta paminėti, kad elektromobiliuose yra naudojami įvairūs varikliai:
* trifaziai asinchroniniai;
* trifaziai sinchroniniai (BLDC);
* kombinuoti (asinchroniniai su magnetais)
* Nuolatinės srovės (DC);
* ..
Paskutinės diskusijos elektroninės pavaros tema:
http://www.elektronika.lt/forum/viewtopic.php?p=432918#432918
Siūlau diskusiją pratęsti čia. |
|
|
|
|
 |
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 12, 20:28 |
|
|
|
Iš tos nevilties, kad nepavyksta atsigabenti akumuliatorių, pradėjau lipdyti kontrolerį...
Tranzistoriai IRFP4368, teoriškai (idealiomis sąlygomis), apkrovai turėtų atiduoti iki 12kW. Nekreipkite dėmesio į du papildomus tranzistorius, juos tikiuosi panaudoti bandymų metu.
Tranzistoriai pasodinti ant aliuminio oksido plokštelių. Maitinimas tiekiamas dvejomis varinėmis šynomis. Kol kas atlikinėsiu tik elementarius bandymus, taigi viskas bus "ant snarglių".
Draiveriai su IR2110S. |
|
|
|
|
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 15, 14:45 |
|
|
|
Nelaikys tokios apkrovos. Turi buti atsarga. Yra toks dalykas, kaip apkrovos kreives. Jei daug amperu - mazai voltu, jei daug voltu - maziau amperu. Gamintojas datasheete pateikia maksimalius parametrus, bet reikia ziureti, prie kokiu salygu jie ismatuoti. |
|
|
|
|
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 15, 14:55 |
|
|
|
Tranzistoriai dirba rakto režimu, taigi, tekant 180A srovei, ant jų kritimas bus vos 261 mV (prie aukštesnės temperatūros kiek didesnis). Pagrindiniai nuostoliai bus perjungimo metu. Tranzistorius laiko pastovią 520W galią.
Jei ne taip supratau komentarą, prašau paaiškinti smulkiau.. |
|
|
|
|
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 15, 16:00 |
|
|
|
Dovydas rašo: |
Paprastai parašyti parametrai būna: maksimali galia, maksimali įtampa, maksimali srovė. Tačiau, kokia galia prie konkrečios įtampos reikia žiūrėti pagal apkrovos kreivę. |
Tai gerai, nes pakolkas daiktas yra teoriniame lygyje ir visiem idomus maksimalios reiksmes, kai bus realiai padaryta ir pratestuota ir jei autorius pabraizys grafikus tai bus dar sauniau. Kadangi juk kokiame mieste pastovaus galingumo nebus, tik tiesiojoje. |
|
|
|
|
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 15, 17:39 |
|
|
|
paziurejus youtubej 50kw elektrini kartingo konversija irgi kilo noras kazka tokio susilipdyti... kuomet krize baigsis dabar modeliniu brushlessu galima gauti ganetinai galingu iki 20-30kW po viena ant rato ir i trasa man didziausias galvos skausmas butu tas daznio keitiklis arba kaip mes modelistai vadinam greicio reguliatorius  |
|
|
|
|
 |
 |
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 15, 18:36 |
|
|
|
klausykit cia man tokia ideja sove, jus giliau isnagrineje sia tema tai pasakysit ar tokia ideja gera ar nelabai. Elementariu greicio reguliatoriu brushless varikliui galima nupirkti uz ~40$ 100A @24V ; Jei ji panaudoti kaip pagrinda ir uzmesti ant isejimo papildomus galingus tranzus jau nuo pagrindinio maitinimo, gautis kaip galinis galios kaskadas papildomas. Ar tai yra imanoma ir lengvai igivendinama su lauktranziais dirbanciais rakto rezimu?
kas gerai kad tuose reguose jau yra visa programine iranga, kaip advanced timing, soft, hard startai, pwm dazniai keiciami ir pan. Nereiktu visos logikos daryti ar cia tik man sita vieta atrodo neikandama ir sudetinga  |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |