Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 18:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 122
Pereiti prie 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 09 28, 17:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Ši tema yra lietuviško elektromobilio projekto diskusijų atšaka. Originali diskusija labai išsiplėtė ir tapo sunku ją sekti, taigi pasitarėme su ERROR ir nusprendėme, kad ją verta išskaidyti.
Ši tema tegul būna skirta viskam, kas susiję su elektromobilio variklių ir jų valdymo problemomis: variklių perdarymas, elektroninės pavaros, apsaugos, bendra elektromobilio galios elektronika, aušinimas..

Kitos elektromobilio temos:
* Lietuviško elektromobilio idėja
* Lietuviškas elektromobilis: akumuliatoriai, įkrovikliai

Šios temos pradžiai būtų verta paminėti, kad elektromobiliuose yra naudojami įvairūs varikliai:
* trifaziai asinchroniniai;
* trifaziai sinchroniniai (BLDC);
* kombinuoti (asinchroniniai su magnetais)
* Nuolatinės srovės (DC);
* ..

Paskutinės diskusijos elektroninės pavaros tema:
http://www.elektronika.lt/forum/viewtopic.php?p=432918#432918

Siūlau diskusiją pratęsti čia.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 02, 08:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Kaip angliskai tikslingai verciasi daznio keitiklis ?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 02, 17:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Bendrai vadina tiesiog 'inverter' arba 'BLDC controller'. Turėtų būti ir tikslesnis pavadinimas..
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 12, 19:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Iš tos nevilties, kad nepavyksta atsigabenti akumuliatorių, pradėjau lipdyti kontrolerį...


Tranzistoriai IRFP4368, teoriškai (idealiomis sąlygomis), apkrovai turėtų atiduoti iki 12kW. Nekreipkite dėmesio į du papildomus tranzistorius, juos tikiuosi panaudoti bandymų metu.
Tranzistoriai pasodinti ant aliuminio oksido plokštelių. Maitinimas tiekiamas dvejomis varinėmis šynomis. Kol kas atlikinėsiu tik elementarius bandymus, taigi viskas bus "ant snarglių".
Draiveriai su IR2110S.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 13, 08:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Kad ir ant snargliu lipdysi, uzdek kembrikus Smile
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 13, 08:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Nėra ant ko juos dėt.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 13, 09:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
circuit rašo:
Nėra ant ko juos dėt.
Na, ant mosfetu kojeliu, bet jei esi tikras kad nebus fejeverku, tai kam tas papildomas darbas.

O siaip 12 kW, prie kokios itampos ? Ir ar cia maximumas ?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 13, 09:10 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Na teoriškai tranzai laiko 195A 75 V. Pas mane prie apkrovos bus maždaug 66 V 180 A = ~11880 W. Na kokie 10 kW apkrovai gal ir klius.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 13:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Darly
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Nelaikys tokios apkrovos. Turi buti atsarga. Yra toks dalykas, kaip apkrovos kreives. Jei daug amperu - mazai voltu, jei daug voltu - maziau amperu. Gamintojas datasheete pateikia maksimalius parametrus, bet reikia ziureti, prie kokiu salygu jie ismatuoti.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 13:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Tranzistoriai dirba rakto režimu, taigi, tekant 180A srovei, ant jų kritimas bus vos 261 mV (prie aukštesnės temperatūros kiek didesnis). Pagrindiniai nuostoliai bus perjungimo metu. Tranzistorius laiko pastovią 520W galią.

Jei ne taip supratau komentarą, prašau paaiškinti smulkiau..
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 14:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Dovydas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Paprastai parašyti parametrai būna: maksimali galia, maksimali įtampa, maksimali srovė. Tačiau, kokia galia prie konkrečios įtampos reikia žiūrėti pagal apkrovos kreivę.

_________________
---
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 15:00 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Dovydas rašo:
Paprastai parašyti parametrai būna: maksimali galia, maksimali įtampa, maksimali srovė. Tačiau, kokia galia prie konkrečios įtampos reikia žiūrėti pagal apkrovos kreivę.
Tai gerai, nes pakolkas daiktas yra teoriniame lygyje ir visiem idomus maksimalios reiksmes, kai bus realiai padaryta ir pratestuota ir jei autorius pabraizys grafikus tai bus dar sauniau. Kadangi juk kokiame mieste pastovaus galingumo nebus, tik tiesiojoje.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 15:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Man atrodo mes visiškai nesusišnekame. Manau maišote PWM su AB klase...
Tranzistoriai dirba rakto režimu, t.y. turi dvi būsenas (PWM):
1. U=max, I=0
2. U=min, I=max

Jokių tarpinių būsenų nėra. Tiksliau jos yra, bet labai trumpalaikės.

Va datašytas:
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfp4368pbf.pdf

Parodykit man apie kokiu grafikus kalbate...
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 16:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
paziurejus youtubej 50kw elektrini kartingo konversija irgi kilo noras kazka tokio susilipdyti... kuomet krize baigsis Very Happy dabar modeliniu brushlessu galima gauti ganetinai galingu iki 20-30kW po viena ant rato ir i trasa Rolling Eyes man didziausias galvos skausmas butu tas daznio keitiklis arba kaip mes modelistai vadinam greicio reguliatorius Very Happy
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 15, 17:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
klausykit cia man tokia ideja sove, jus giliau isnagrineje sia tema tai pasakysit ar tokia ideja gera ar nelabai. Elementariu greicio reguliatoriu brushless varikliui galima nupirkti uz ~40$ 100A @24V ; Jei ji panaudoti kaip pagrinda ir uzmesti ant isejimo papildomus galingus tranzus jau nuo pagrindinio maitinimo, gautis kaip galinis galios kaskadas papildomas. Ar tai yra imanoma ir lengvai igivendinama su lauktranziais dirbanciais rakto rezimu?

kas gerai kad tuose reguose jau yra visa programine iranga, kaip advanced timing, soft, hard startai, pwm dazniai keiciami ir pan. Nereiktu visos logikos daryti Rolling Eyes ar cia tik man sita vieta atrodo neikandama ir sudetinga Very Happy
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama