|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 23, 14:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Atskiras akumuliatorius signalizacijai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 30, 19:41 |
|
|
|
Sveiki,
Kaip galėčiau pajungti atskirą akumuliatorių signalizacijai? (sirena dar turės savo, kuri bus prijungta prie pagrindinio automobilio akumuliatoriaus)
Gal yra reikalinga speciali krovimo schema, ar užtenka tiesiog diodo? Kur reikėtų jį prijungti ir kaip? |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 30, 20:28 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma? |
Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.
Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai? |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 30, 21:03 |
|
|
|
Pagal klausimus tai panašu kad dar per anksti tau modernizacijom užsiimti. Generatorius duoda tokią įtampą, kad akumuliatorius pasikrautų. O ar akumas 10Ah ar 200Ah, krovimui jam reikia tos pačios įtampos. O vat pajungus diodą turėsi tik pusiau įkrautą akumuliatorių. |
|
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 30, 21:09 |
|
|
|
bhaktatomas rašo: |
Gediminas rašo: |
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma? |
Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.
Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai? |
Jungi per diodą prie borto įtampos ir nesuki galvos. Jei naudosi gelinį akumuliatorių (tokį kaip "naminėse" signalizacijose) tai jo normali įtampa yra 13,5V, automobilio su užvestu varikliu įtampa 14,1..14,4V. Tai jei ant diodo nukris 0,7 V tai bus pats tas. Aišku kai variklis nedirbs akumuliatorius bus iškraunamas, tada reikia stebėti, kad įtampa nekristų žemiau 10 V, nes kitaip jam greitai ateis galas. Bet, turint omenyje, kad esant diodui ir kažkiek pasėdus papildomam akumuliatoriui "į darbą įsijungs" i pagrindinis akumuliatorius tai ta įtampa ne taip greitai ir nusės iki 10V. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 30, 21:44 |
|
|
|
bhaktatomas rašo: |
Gediminas rašo: |
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma? |
Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.
Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai? |
Kokia apsaugos sistema planuojate naudoti ? Kai kurios jau turi savije kontroleri pajungti rezerviniam akumuliatoriui... |
|
_________________ ... dazniausiai atsakau as tuo paciu..... |
|
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 05:04 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
bhaktatomas rašo: |
Gediminas rašo: |
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma? |
Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.
Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai? |
Jungi per diodą prie borto įtampos ir nesuki galvos. Jei naudosi gelinį akumuliatorių (tokį kaip "naminėse" signalizacijose) tai jo normali įtampa yra 13,5V, automobilio su užvestu varikliu įtampa 14,1..14,4V. Tai jei ant diodo nukris 0,7 V tai bus pats tas. Aišku kai variklis nedirbs akumuliatorius bus iškraunamas, tada reikia stebėti, kad įtampa nekristų žemiau 10 V, nes kitaip jam greitai ateis galas. Bet, turint omenyje, kad esant diodui ir kažkiek pasėdus papildomam akumuliatoriui "į darbą įsijungs" i pagrindinis akumuliatorius tai ta įtampa ne taip greitai ir nusės iki 10V. |
Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".
Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1
Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.
Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf
Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?
Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių. |
|
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 05:36 |
|
|
|
bhaktatomas rašo: |
Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".
Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1
Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.
Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf
Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?
Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių. |
Aš tau jau viską išsamiai buvau parašęs dėl reikalingų įtampų ir diodų, o tu svaičioji savo. Na ir kuriems velniams imti diodus su mažu įtampos kritimu ir jungti juos nuosekliai?.
Neturiu nei laiko nei noro aiškint iš naujo ir įrodinėt kur klysti. Jei klausinėji daryk kaip sakoma, jei darai kaip tau atrodo - neklausinėk. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 07:21 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
bhaktatomas rašo: |
Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".
Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1
Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.
Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf
Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?
Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių. |
Aš tau jau viską išsamiai buvau parašęs dėl reikalingų įtampų ir diodų, o tu svaičioji savo. Na ir kuriems velniams imti diodus su mažu įtampos kritimu ir jungti juos nuosekliai?.
Neturiu nei laiko nei noro aiškint iš naujo ir įrodinėt kur klysti. Jei klausinėji daryk kaip sakoma, jei darai kaip tau atrodo - neklausinėk. |
Atsiprašau, ne taip parašiau, turėjau omeny lygiagrečiai, klausimas ir buvo dėl galios padidinimo, kadangi vienas diodas atlaiko tik iki 5A (sujungus lygiagrečiai galia turėtų sumuotis). O diodai su mažesniais įtampos nuostoliais dėl to, kad greičiau, nespėjus labai nukristi įtampai signalizacijos akumuliatoriuje, atsivertų grandinė.
Forumas skirtas patarimams/pagalbai, o ne savo ego reiškimui. Jei visi forumiečiai bendrautu tokiame lygyje - vargu ar būtų lankytojų. Tad bent nedarykite anti-reklamos elektronika.lt, peace |
|
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 07:38 |
|
|
|
Jaunuoli, ikyriai kist savo neismanyma - toks pat pasiputimas.
Tau gi aiskiai sako, kad dek Si dioda ir nesuk galvos, nebent zadi uztrumpint ka nors, tada nuosekliai su diodu dek LDO stabilizatoriu sroves ribojimo ir itampos satbilizavimo rezime arba varza. |
|
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 08:08 |
|
|
|
bhaktatomas rašo: |
O diodai su mažesniais įtampos nuostoliais dėl to, kad greičiau, nespėjus labai nukristi įtampai signalizacijos akumuliatoriuje, atsivertų grandinė. |
Ir kad greičiau nudvėstų akumuliatorius dėl perkrovimo ar ne :) gi rašiau ir pats rašei kokia yra gamintojo nustatyta maksimali leistina įtampa. (13,5...13,8) ir tai 13,8V tai nebent žiemą o ne vasarą kai automobilyje temperatūra lengvai pakyla iki +50C.
Citata: |
Forumas skirtas patarimams/pagalbai, o ne savo ego reiškimui. |
O gal geriau tu neaiškink kas ką turi daryti ir tau niekas nesakys kur eiti, OK? Čia į pasipūtusių naujokų pastabas nelabai kas kreipia dėmesį. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 10:01 |
|
|
|
bhaktatomas - o tai tu schemą pasibraižei ir pabandei pasimuliuoti skirtingus akumuliatorių įkrovimo lygius, kad matyti kur eis srovė, kaip siūliau anksčiau? Nes su vienu diodu privalumas tik vienas - atjungus pagrindinį akumuliatorių, įranga dar kažkiek laiko veiks iš pagalbinio akumuliatoriaus. O su abiem pajungtais akumuliatoriais jokios naudos. Dirbant varikliui pagrindinis akumuliatorius krausis iki 100%, pagalbinis mažiau. Išjungus variklį iškraunama bus pagal įtampos kritimą ant diodo ir SOC įtampų ant abiejų akumuliatorių. Pagalbinis bus iškraunamas kažkur ~30% daugiau nei pagrindinis. |
|
|
|
|
|
Atskiras akumuliatorius signalizacijai |
Parašytas: 2016 05 31, 11:46 |
|
|
|
Matau, kad sopkls bando bhaktatomą užvesti ant kelio, bet nepavyksta
Prijungus pagal tokią schemą - signalizacija maitinsis iš pagrindinio akumuliatoriaus (kol jis neišsikraus iki rezervinio akumuliatoriaus lygio)
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|