Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 11 23, 16:16. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Atskiras akumuliatorius signalizacijai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 12
Pereiti prie 1, 2  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 19:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sveiki,

Kaip galėčiau pajungti atskirą akumuliatorių signalizacijai? (sirena dar turės savo, kuri bus prijungta prie pagrindinio automobilio akumuliatoriaus)

Gal yra reikalinga speciali krovimo schema, ar užtenka tiesiog diodo? Kur reikėtų jį prijungti ir kaip?
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 19:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O bandei pasimuliuoti įtampas, kas gausis pajungus tą diodą?
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 20:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Gediminas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 20:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Gediminas rašo:
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?

Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.

Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai?
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 21:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Pagal klausimus tai panašu kad dar per anksti tau modernizacijom užsiimti. Generatorius duoda tokią įtampą, kad akumuliatorius pasikrautų. O ar akumas 10Ah ar 200Ah, krovimui jam reikia tos pačios įtampos. O vat pajungus diodą turėsi tik pusiau įkrautą akumuliatorių.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 21:09 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas rašo:
Gediminas rašo:
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?

Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.

Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai?
Jungi per diodą prie borto įtampos ir nesuki galvos. Jei naudosi gelinį akumuliatorių (tokį kaip "naminėse" signalizacijose) tai jo normali įtampa yra 13,5V, automobilio su užvestu varikliu įtampa 14,1..14,4V. Tai jei ant diodo nukris 0,7 V tai bus pats tas. Aišku kai variklis nedirbs akumuliatorius bus iškraunamas, tada reikia stebėti, kad įtampa nekristų žemiau 10 V, nes kitaip jam greitai ateis galas. Bet, turint omenyje, kad esant diodui ir kažkiek pasėdus papildomam akumuliatoriui "į darbą įsijungs" i pagrindinis akumuliatorius tai ta įtampa ne taip greitai ir nusės iki 10V.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 30, 21:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Alexx
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas rašo:
Gediminas rašo:
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?

Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.

Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai?

Kokia apsaugos sistema planuojate naudoti ? Kai kurios jau turi savije kontroleri pajungti rezerviniam akumuliatoriui...

_________________
... dazniausiai atsakau as tuo paciu.....
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 04:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Alexx rašo:
bhaktatomas rašo:
Gediminas rašo:
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?

Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.

Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai?

Kokia apsaugos sistema planuojate naudoti ? Kai kurios jau turi savije kontroleri pajungti rezerviniam akumuliatoriui...


Apsaugos sistema Viper 5706V (informacijos nuoroda: https://www.viper.com/car/securityremotestart/product/5706v/viper-lcd-2-way-security-and-remote-start-system Installiation manual: http://www.net-import.dk/images/viper%205606v%20installationsmanual.pdf

Panašių modelių installiation manual:
http://www.directeddealers.com/manuals/IG/Viper/N5702V_2008_08web.pdf
http://www.directeddealers.com/manuals/ig/viper/n5202v_2008_02web.pdf

Deja nei vienoje instrukcijoje neužsiminama apie "separate battery" ar pns.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 05:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
bhaktatomas rašo:
Gediminas rašo:
Ne paprasčiau įsidėti didesnės talpos akumuliatorių. Išvis kokiu tikslu tai daroma?

Signalizacija yra dvipusė, norisi gauti pranešimus atjungus akumuliatorių + dar iš jo maitinsis vietos nustatymo įrenginys. Žinau, kad tai skamba kiek paranojiškai, bet kartais ir pačiam įdomu maršrutą pažiūrėti.

Kažkaip nejauku būtų tiesiog per diodą prie kokio generatoriaus jungti, kažkaip reikėtų kontroliuoti akumuliatoriaus pakrovimą, kad neperkrautų ir/arba bereikalingai nekrautų. Kaip tai būna sprendžiama standartiškai?
Jungi per diodą prie borto įtampos ir nesuki galvos. Jei naudosi gelinį akumuliatorių (tokį kaip "naminėse" signalizacijose) tai jo normali įtampa yra 13,5V, automobilio su užvestu varikliu įtampa 14,1..14,4V. Tai jei ant diodo nukris 0,7 V tai bus pats tas. Aišku kai variklis nedirbs akumuliatorius bus iškraunamas, tada reikia stebėti, kad įtampa nekristų žemiau 10 V, nes kitaip jam greitai ateis galas. Bet, turint omenyje, kad esant diodui ir kažkiek pasėdus papildomam akumuliatoriui "į darbą įsijungs" i pagrindinis akumuliatorius tai ta įtampa ne taip greitai ir nusės iki 10V.

Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".

Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1

Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V – ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.

Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf

Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?

Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 05:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas rašo:
Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".

Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1

Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V – ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.

Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf

Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?

Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių.

Aš tau jau viską išsamiai buvau parašęs dėl reikalingų įtampų ir diodų, o tu svaičioji savo. Na ir kuriems velniams imti diodus su mažu įtampos kritimu ir jungti juos nuosekliai?.
Neturiu nei laiko nei noro aiškint iš naujo ir įrodinėt kur klysti. Jei klausinėji daryk kaip sakoma, jei darai kaip tau atrodo - neklausinėk.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 07:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bhaktatomas
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
bhaktatomas rašo:
Nuėjau į NXP gamintojo saitą ir prafiltravau šotka diodų, kurie turi mažesnius nuostolius. Radau variantą, kurio maksimali srovė 5A ir įtampos nuostoliai tipiniai 315mV ir iki 360mV. Galingesnių diodų buvo didesni įtamos nuostoliai. Su šiuo diodu "greičiau į signalizacijos akumuliatorių pradės tekėti srovė".

Lemona nuoroda: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=186a76c4a0957a08b68592541271544e
Datasheet:http://cache.nxp.com/documents/data_sheet/PMEG3050EP.pdf?pspll=1

Ar nebus signalizacijos akumuliatoriui per didelė įtampa įsijungus generatoriui? Paimkim maximumus 14.4V – ~0.30V = 14.1V Iš vis ar gera įdėja taip jungti akumuliatorių be jokio pakrovimo kontrolerio? T.y. be srovės ribojimo, kas manau būtų protingiausia/saugiausia.

Signalizacijos akumuliatorio datasheet'e užsiminama apie "13.5 to 13.8 VDC/unit Average at 25" krovimo įtampą.
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-XTV1272.pdf

Ar galima dėl visą pikto 2 diodus jungti nuosekliai, kad būtų garantija dėl didesnės srovės? T.y. >5A, ar diodai sujungti nuosekliai daug maž pasiskirsto galia? Suprantu, kad ne visi jie gamykliškai padaryti idealiai, bet ar bent 60:40 pasiskirstytų ant jų srovė?

Šiandien pamatuosiu įtampa įjungus generatorių.

Aš tau jau viską išsamiai buvau parašęs dėl reikalingų įtampų ir diodų, o tu svaičioji savo. Na ir kuriems velniams imti diodus su mažu įtampos kritimu ir jungti juos nuosekliai?.
Neturiu nei laiko nei noro aiškint iš naujo ir įrodinėt kur klysti. Jei klausinėji daryk kaip sakoma, jei darai kaip tau atrodo - neklausinėk.

Atsiprašau, ne taip parašiau, turėjau omeny lygiagrečiai, klausimas ir buvo dėl galios padidinimo, kadangi vienas diodas atlaiko tik iki 5A (sujungus lygiagrečiai galia turėtų sumuotis). O diodai su mažesniais įtampos nuostoliais dėl to, kad greičiau, nespėjus labai nukristi įtampai signalizacijos akumuliatoriuje, atsivertų grandinė.

Forumas skirtas patarimams/pagalbai, o ne savo ego reiškimui. Jei visi forumiečiai bendrautu tokiame lygyje - vargu ar būtų lankytojų. Tad bent nedarykite anti-reklamos elektronika.lt, peace Wink
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 07:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jaunuoli, ikyriai kist savo neismanyma - toks pat pasiputimas.
Tau gi aiskiai sako, kad dek Si dioda ir nesuk galvos, nebent zadi uztrumpint ka nors, tada nuosekliai su diodu dek LDO stabilizatoriu sroves ribojimo ir itampos satbilizavimo rezime arba varza.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 08:08 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas rašo:
O diodai su mažesniais įtampos nuostoliais dėl to, kad greičiau, nespėjus labai nukristi įtampai signalizacijos akumuliatoriuje, atsivertų grandinė.
Ir kad greičiau nudvėstų akumuliatorius dėl perkrovimo ar ne :) gi rašiau ir pats rašei kokia yra gamintojo nustatyta maksimali leistina įtampa. (13,5...13,8) ir tai 13,8V tai nebent žiemą o ne vasarą kai automobilyje temperatūra lengvai pakyla iki +50C.
Citata:
Forumas skirtas patarimams/pagalbai, o ne savo ego reiškimui.
O gal geriau tu neaiškink kas ką turi daryti ir tau niekas nesakys kur eiti, OK? Čia į pasipūtusių naujokų pastabas nelabai kas kreipia dėmesį.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 10:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bhaktatomas - o tai tu schemą pasibraižei ir pabandei pasimuliuoti skirtingus akumuliatorių įkrovimo lygius, kad matyti kur eis srovė, kaip siūliau anksčiau? Nes su vienu diodu privalumas tik vienas - atjungus pagrindinį akumuliatorių, įranga dar kažkiek laiko veiks iš pagalbinio akumuliatoriaus. O su abiem pajungtais akumuliatoriais jokios naudos. Dirbant varikliui pagrindinis akumuliatorius krausis iki 100%, pagalbinis mažiau. Išjungus variklį iškraunama bus pagal įtampos kritimą ant diodo ir SOC įtampų ant abiejų akumuliatorių. Pagalbinis bus iškraunamas kažkur ~30% daugiau nei pagrindinis.
 Atskiras akumuliatorius signalizacijai
PranešimasParašytas: 2016 05 31, 11:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
hencia
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Matau, kad sopkls bando bhaktatomą užvesti ant kelio, bet nepavyksta Very Happy
Prijungus pagal tokią schemą - signalizacija maitinsis iš pagrindinio akumuliatoriaus (kol jis neišsikraus iki rezervinio akumuliatoriaus lygio)
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama