Elektronika.lt
 2025 m. birželio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 06 19, 20:25. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Mikrovaldikliai » Pic ir matematines funkcijos
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 12
Pereiti prie 1, 2  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 09:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
irmus
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sveiki...reikia pagalbos situacija yra tokia turiu pvz du skaicius 2 ir 4 kaip man juos sujungti i bendra skaiciu kad gautusi 24 , 5 ir 3 kad gautusi 53 , 3 ir 9 kad gautusi 39 ir t.t. programuoju pascaliu bet butu vertinga informacija ir kitomis kalbomis...aciu uz pagalba...
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 09:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
vitukas1
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Buvo ir man iškilęs toks pat klausimas. Mano atveju aš "išsprendžiau" šį uždavinį labai primityviai. Padauginau pirmą skaičių iš 10 ir pridėjau antrą. Pvz. 2 ir 4 -> 2*10+4 = 24. Manau yra kur kas optimalesnis būdas kaip tai padaryti, bet kadangi mano "projektas" nebuvo labai "suvaržytas" FLASH talpa ar programos atlikimo greičiu, man jis tiko.
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 09:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zaria_klp
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
tai galvok algoritmiškai, o ne kalbomis. tau reikia pačio principo, kaip padaryti tą sujungimą.

gal dauginti pirmą skaičių iš dešimties, ir pridėti antrą skaičių? veiks visiems teigiamiems ir vienaženkliams skaičiams.

o bet kurią kalbą parašyti jau paprasta, kai žinai ką rašyti.
kurioje klasėje čia tokia užduotis pasiteikė?
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 10:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
vitukas1
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Zaria_klp rašo:
tai galvok algoritmiškai, o ne kalbomis. tau reikia pačio principo, kaip padaryti tą sujungimą.

gal dauginti pirmą skaičių iš dešimties, ir pridėti antrą skaičių? veiks visiems teigiamiems ir vienaženkliams skaičiams.

o bet kurią kalbą parašyti jau paprasta, kai žinai ką rašyti.
kurioje klasėje čia tokia užduotis pasiteikė?


Nežinau kaip dabar, bet kai mano vaikai baiginėjo gimnaziją mikrovaldiklių programavimo mokykloje dar nedėstė. Smile
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 10:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
irmus
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
cia su tuo padauginimu is 10 visai gera ideja , labai aciu bandysim praktiskai bet jeigu kas nors turi geresniu ideju as lauksiu ...didelis dekui...
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 10:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zaria_klp
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
pagalvojau, jei paminėtas pascal'is, tai čia mokykla. bet dar kartą pagalvojau - dabar mokyklose turbūt ir to nebedūna..
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 12, 23:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Artiomas.K
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sveiki. Nežinau kaip su kitomis kalbomis,bet su assembleriu tai labai paprasta daryti,jokios matematikos. Smile:
Kodas:

;--------------->Pradžia
   movlw   N   ;Įrašom pirma skaičiu(0x0<=N<=0xF)
   movwf   RESULT   ;tiesiogiai.Low nibble yra.

   movlw   N   ;Antra skaičių(0x0<=N<=0xF)
   movwf   TEMP   ;talpinam į laikiną kintamojį.
   swapf   TEMP,W   ;Sukeičiame vietomis nibblus.
   iorwf   RESULT,F   ;Abudu skaičiai yra(RESULT=0xNN).
;--------------->Pabaiga


Paskutinį kartą redagavo Artiomas.K, 2014 12 14, 01:32. Redaguota 2 kartus(ų)
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 13, 10:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
irmus
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Labai visiems dekui su tuo padaginimu is 10 viskas gavosi ciki
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 13, 11:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Babajuss
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jei reikalingas rezultatas gal ir verta dauginti. Jei reikia atspausdinti gal tiesiog spausdinti vieną po kito?Very Happy

_________________
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 13, 16:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
vitukas1
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Artiomas.K rašo:
Sveiki. Nežinau kaip su kitomis kalbomis,bet su assembleriu tai labai paprasta daryti,jokios matematikos. Smile:
Kodas:

;--------------->Pradžia
   movlw   N,W   ;Įrašom pirma skaičiu(0x0<=N<=0xF)
   movwf   RESULT   ;tiesiogiai.Low nibble yra.

   clrf   TEMP   ;Paruošiam laikiną kintamojį.
   movlw   N,W   ;Antra skaičių(0x0<=N<=0xF)
   movwf   TEMP   ;talpinam į laikiną kintamojį.
   swapf   TEMP,W   ;Sukeičiame vietomis nibblus.
   iorwf   RESULT,F   ;Abudu skaičiai yra(RESULT=0xNN).
;--------------->Pabaiga


Senokai nenaudojau asemblerio, bet man atrodo, kad sukeitus niblus ir po iorwf instrukcijos rezultatas nebus toks kokio laukia temos autorius. Pvz. autorius nori sujungti 2 ir 4, kad sujungus turėtų 24. Dvejatainis 2 yra 00000010, po swapf jeigu neklystu atrodys 00100000, dvejatainis 4 yra 0100. Galutinis rezultatas po iorwf, vėl jeigu neklystu bus 00100100 kas dešimtainėje sistemoje = 36, o hex 0x24. Pagal temos autoriaus klausimą matyti, kad rezultato jis laukia dešimtainėje sistemoje, nes skaičiai pateikti be 0x priešdėlio. IMHO
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 13, 16:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Artiomas.K
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
vitukas1 rašo:


Pagal temos autoriaus klausimą matyti, kad rezultato jis laukia dešimtainėje sistemoje, nes skaičiai pateikti be 0x priešdėlio. IMHO


Teisingas pastebėjimas,apie decimal sistėma kažkaip nepagalvojau. Nes programuojant su asm`ų patogiau naudoti hex ar bin. Pripratimas Smile Biški pataisiau kodą,dabar -1 komandą-> clrf TEMP ir dar dvi klaidos netičia pralindo,nes koda nekompiliavau tai del to nepastebejau iškart.
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 14, 15:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
bigcatwar
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Zmones tik C++

_________________
bigcatwar
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2014 12 14, 15:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bigcatwar rašo:
Zmones tik C++

Labai siūlau atidžiai paskaityti forumo taisykles http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=21304 , ypač atkreipk dėmesį į 12 punktą.
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2015 01 02, 23:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
irmus
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Kad nereiketu kurti naujos temos paklausiu cia tikiuosiu jusu pagalbos turiu baita pvz D9 (hex siuo atveju) dvejetaineje zinau kad bus 11011001 ir as noriu padaradyti taip kad kas galeciau is dvejetaines pasiimti kuri noriu bita pvz 3 tai bus 0 arba 4 tai butu 1 kaip man tai padaryti bandau programuoti pascaliu su shr arba shl man nesigauna...aciu
 Pic ir matematines funkcijos
PranešimasParašytas: 2015 01 03, 00:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
andriusa
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
irmus rašo:
Kad nereiketu kurti naujos temos paklausiu cia tikiuosiu jusu pagalbos turiu baita pvz D9 (hex siuo atveju) dvejetaineje zinau kad bus 11011001 ir as noriu padaradyti taip kad kas galeciau is dvejetaines pasiimti kuri noriu bita pvz 3 tai bus 0 arba 4 tai butu 1 kaip man tai padaryti bandau programuoti pascaliu su shr arba shl man nesigauna...aciu


Su asemblerium paklausi btfss REGISTRAS, 3 ("testuok 3 bitą registre REGISTRAS, jei bitas=1, praleisk sekančią komandą, jei bitas=0, vykdyk sekančią kokmandą) arba btfsc REGISTRAS, 0 ("testuok 0 bitą registre REGISTRAS, jei bitas=0, praleisk sekančią komandą, jei bitas=1, vykdyk sekančią kokmandą).

O beje atsakymo kuriai programavimo kalbai nori?
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama