 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 06 20, 01:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Mikrovaldikliai » Pic ir matematines funkcijos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 09:37 |
|
|
|
Sveiki...reikia pagalbos situacija yra tokia turiu pvz du skaicius 2 ir 4 kaip man juos sujungti i bendra skaiciu kad gautusi 24 , 5 ir 3 kad gautusi 53 , 3 ir 9 kad gautusi 39 ir t.t. programuoju pascaliu bet butu vertinga informacija ir kitomis kalbomis...aciu uz pagalba... |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 09:56 |
|
|
|
Buvo ir man iškilęs toks pat klausimas. Mano atveju aš "išsprendžiau" šį uždavinį labai primityviai. Padauginau pirmą skaičių iš 10 ir pridėjau antrą. Pvz. 2 ir 4 -> 2*10+4 = 24. Manau yra kur kas optimalesnis būdas kaip tai padaryti, bet kadangi mano "projektas" nebuvo labai "suvaržytas" FLASH talpa ar programos atlikimo greičiu, man jis tiko. |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 09:59 |
|
|
|
tai galvok algoritmiškai, o ne kalbomis. tau reikia pačio principo, kaip padaryti tą sujungimą.
gal dauginti pirmą skaičių iš dešimties, ir pridėti antrą skaičių? veiks visiems teigiamiems ir vienaženkliams skaičiams.
o bet kurią kalbą parašyti jau paprasta, kai žinai ką rašyti.
kurioje klasėje čia tokia užduotis pasiteikė? |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 10:12 |
|
|
|
Zaria_klp rašo: |
tai galvok algoritmiškai, o ne kalbomis. tau reikia pačio principo, kaip padaryti tą sujungimą.
gal dauginti pirmą skaičių iš dešimties, ir pridėti antrą skaičių? veiks visiems teigiamiems ir vienaženkliams skaičiams.
o bet kurią kalbą parašyti jau paprasta, kai žinai ką rašyti.
kurioje klasėje čia tokia užduotis pasiteikė? |
Nežinau kaip dabar, bet kai mano vaikai baiginėjo gimnaziją mikrovaldiklių programavimo mokykloje dar nedėstė.  |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 10:16 |
|
|
|
cia su tuo padauginimu is 10 visai gera ideja , labai aciu bandysim praktiskai bet jeigu kas nors turi geresniu ideju as lauksiu ...didelis dekui... |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 10:32 |
|
|
|
pagalvojau, jei paminėtas pascal'is, tai čia mokykla. bet dar kartą pagalvojau - dabar mokyklose turbūt ir to nebedūna.. |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 12, 23:12 |
|
|
|
Sveiki. Nežinau kaip su kitomis kalbomis,bet su assembleriu tai labai paprasta daryti,jokios matematikos. :
Kodas: |
;--------------->Pradžia
movlw N ;Įrašom pirma skaičiu(0x0<=N<=0xF)
movwf RESULT ;tiesiogiai.Low nibble yra.
movlw N ;Antra skaičių(0x0<=N<=0xF)
movwf TEMP ;talpinam į laikiną kintamojį.
swapf TEMP,W ;Sukeičiame vietomis nibblus.
iorwf RESULT,F ;Abudu skaičiai yra(RESULT=0xNN).
;--------------->Pabaiga
|
|
|
Paskutinį kartą redagavo Artiomas.K, 2014 12 14, 01:32. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 13, 11:06 |
|
|
|
Jei reikalingas rezultatas gal ir verta dauginti. Jei reikia atspausdinti gal tiesiog spausdinti vieną po kito? |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
 |
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 13, 16:05 |
|
|
|
Artiomas.K rašo: |
Sveiki. Nežinau kaip su kitomis kalbomis,bet su assembleriu tai labai paprasta daryti,jokios matematikos. :
Kodas: |
;--------------->Pradžia
movlw N,W ;Įrašom pirma skaičiu(0x0<=N<=0xF)
movwf RESULT ;tiesiogiai.Low nibble yra.
clrf TEMP ;Paruošiam laikiną kintamojį.
movlw N,W ;Antra skaičių(0x0<=N<=0xF)
movwf TEMP ;talpinam į laikiną kintamojį.
swapf TEMP,W ;Sukeičiame vietomis nibblus.
iorwf RESULT,F ;Abudu skaičiai yra(RESULT=0xNN).
;--------------->Pabaiga
|
|
Senokai nenaudojau asemblerio, bet man atrodo, kad sukeitus niblus ir po iorwf instrukcijos rezultatas nebus toks kokio laukia temos autorius. Pvz. autorius nori sujungti 2 ir 4, kad sujungus turėtų 24. Dvejatainis 2 yra 00000010, po swapf jeigu neklystu atrodys 00100000, dvejatainis 4 yra 0100. Galutinis rezultatas po iorwf, vėl jeigu neklystu bus 00100100 kas dešimtainėje sistemoje = 36, o hex 0x24. Pagal temos autoriaus klausimą matyti, kad rezultato jis laukia dešimtainėje sistemoje, nes skaičiai pateikti be 0x priešdėlio. IMHO |
|
|
|
|
 |
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2014 12 13, 16:22 |
|
|
|
vitukas1 rašo: |
Pagal temos autoriaus klausimą matyti, kad rezultato jis laukia dešimtainėje sistemoje, nes skaičiai pateikti be 0x priešdėlio. IMHO |
Teisingas pastebėjimas,apie decimal sistėma kažkaip nepagalvojau. Nes programuojant su asm`ų patogiau naudoti hex ar bin. Pripratimas Biški pataisiau kodą,dabar -1 komandą-> clrf TEMP ir dar dvi klaidos netičia pralindo,nes koda nekompiliavau tai del to nepastebejau iškart. |
|
|
|
|
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2015 01 02, 23:56 |
|
|
|
Kad nereiketu kurti naujos temos paklausiu cia tikiuosiu jusu pagalbos turiu baita pvz D9 (hex siuo atveju) dvejetaineje zinau kad bus 11011001 ir as noriu padaradyti taip kad kas galeciau is dvejetaines pasiimti kuri noriu bita pvz 3 tai bus 0 arba 4 tai butu 1 kaip man tai padaryti bandau programuoti pascaliu su shr arba shl man nesigauna...aciu |
|
|
|
|
 |
 |
Pic ir matematines funkcijos |
Parašytas: 2015 01 03, 00:34 |
|
|
|
irmus rašo: |
Kad nereiketu kurti naujos temos paklausiu cia tikiuosiu jusu pagalbos turiu baita pvz D9 (hex siuo atveju) dvejetaineje zinau kad bus 11011001 ir as noriu padaradyti taip kad kas galeciau is dvejetaines pasiimti kuri noriu bita pvz 3 tai bus 0 arba 4 tai butu 1 kaip man tai padaryti bandau programuoti pascaliu su shr arba shl man nesigauna...aciu |
Su asemblerium paklausi btfss REGISTRAS, 3 ("testuok 3 bitą registre REGISTRAS, jei bitas=1, praleisk sekančią komandą, jei bitas=0, vykdyk sekančią kokmandą) arba btfsc REGISTRAS, 0 ("testuok 0 bitą registre REGISTRAS, jei bitas=0, praleisk sekančią komandą, jei bitas=1, vykdyk sekančią kokmandą).
O beje atsakymo kuriai programavimo kalbai nori? |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |