|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 04, 05:43. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autodiagnostika » VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 26, 10:04 |
|
|
|
VW Jetta 1.4 TSI 118 kW, CAVD, 2010 metų.
Klaidos:
P2293 Fuel pressure regulation valve mechanical fault
P0088 Fuel pressure, rail too high
Aukšto slėgio kuro pompa kartu su slėgio reguliatorium pakeisti naujais. OEM pirkta iš moller auto. Gedimas ir klaidos išliko tie patys. Užvedus automobilį, kuro slėgis būna apie 50 bar, tiek ir turi būti, tačiau padirbus ant laisvų kokią minutę, kuro slėgis pakyla iki ~140 bar ir išmetamos minėtos klaidos. Tada apribojama trauka ir t.t.
Pasibaigė man talentai su šiuo gedimu, gal kas kokią mintį turi? |
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 26, 10:54 |
|
|
|
tai gal durniuoja pats daviklis kuris slegi matuoja? |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 26, 11:38 |
|
|
|
imanoma jei daviklis siuncia neteisinga signala,tai pagal ji ir koreaguoja variklio darba. |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 26, 12:52 |
|
|
|
Toks vaizdas, kad tas slėgio reguliatorius visai neveikia. Niekas nesikeičia jį pajungus ar atjungus. Tik, kad klaidą pasigauna dėl nutrauktos grandinės. Užgesinus, reile slėgis apie 130 bar lieka. Raktu truputį atleidus kuro vamzdelį, slėgis palengva nukrenta. Jei matuojantis būtų blogas, nemanau, kad taip gražiai viską rodytų. |
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 27, 22:30 |
|
|
|
cia labai idomiai .pakeitus kuro siurbli su reguletorium ,is kart ismete uzvedus
P2293 Fuel pressure regulation valve mechanical fault
ar bo kokio 100km? vaziavimo,
kuro sistema plovet pries siurblio keitima?
ar nebus taip ka is bako parsitraukes drumzla uzkiso reguletoriu nauja. |
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 28, 21:36 |
|
|
|
ten pas tave slegio reguliatorius ar kiekio, reikia issiaiskint kai elektros negauna slegis turi kilt ar krist, tada su kokiu nors imitatorium paaktyvuot ta voztuva ir paziuret keicias tas slegis ar nesikeicia, tada osilografu signala dabot, gal pliusas prapuola, gal valdymas kompe pabega, jei atjungus jungti slegis kyla, vadinasi jis gali kilt del bet kokio kontakto nebuvimo ( to voztuvo valdymo grandinej), gryztamus kuro srautus bandyt i kibira leist, gal kas pasikiso |
|
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 28, 23:38 |
|
|
|
Slėgio reguliatorius ten N276. Duodant testą (output tests) per vcds jis klaksi. Bet, kai darai testą dirbančiai mašinai, kad jis numestų slėgį iki 5 bar (bako siurblys tiek duoda) nei per vcds, nei per vas jis nesugeba. ~140 bar ir viskas. Raktu nuorinus sistemą, kurį laiką pasilaiko normalus slėgis, bet labai trumpam.
Teoriškai atjungus reguliatoriaus fyškę, slėgis turi nukrist:
bet vistiek lieka aukštas. |
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 28, 23:54 |
|
|
|
Įtariu, kad kažkuris iš šitų daviklių yra blogoj pozicijoj, nes klaidas pagauni tik ant laisvų sūkių. Kol važiuoji, viskas zjb nutrynus klaidas.
|
|
|
|
|
|
VW 1.4 TSI per didelis kuro slėgis |
Parašytas: 2015 06 29, 19:50 |
|
|
|
Buvo toks bajeris man su vilkiku MAN uzvedi ir reile sukildavo max slegis ir atidarydavo apsaugini voztuva dbv.Ismesdavo klaida kad neimanoma atreguliuoti slegio reile ir kad jis per daug aukstas.Teko pakeisti visa common rail sistema tik reilas ir blokas liko bet vistiek nieko.Pakeiciau bloka ir vistiek nieko ir paskui radau kad blogas kontaktas tarp mprop ir fiskes pakeiciau fiske su kontaktais ir valio.Sugaista tiek laiko del nieko.Radau atsitiktinai uzvestam uzkliuvau uz laidu susijudino fiske ir pradejo durnuioti.Sakau gal ir kazkas panasaus? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|