Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 17:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
VW Jetta 1.4 TSI 118 kW, CAVD, 2010 metų.
Klaidos:
P2293 Fuel pressure regulation valve mechanical fault
P0088 Fuel pressure, rail too high
Aukšto slėgio kuro pompa kartu su slėgio reguliatorium pakeisti naujais. OEM pirkta iš moller auto. Gedimas ir klaidos išliko tie patys. Užvedus automobilį, kuro slėgis būna apie 50 bar, tiek ir turi būti, tačiau padirbus ant laisvų kokią minutę, kuro slėgis pakyla iki ~140 bar ir išmetamos minėtos klaidos. Tada apribojama trauka ir t.t.
Pasibaigė man talentai su šiuo gedimu, gal kas kokią mintį turi?
Toks vaizdas, kad tas slėgio reguliatorius visai neveikia. Niekas nesikeičia jį pajungus ar atjungus. Tik, kad klaidą pasigauna dėl nutrauktos grandinės. Užgesinus, reile slėgis apie 130 bar lieka. Raktu truputį atleidus kuro vamzdelį, slėgis palengva nukrenta. Jei matuojantis būtų blogas, nemanau, kad taip gražiai viską rodytų.
ten pas tave slegio reguliatorius ar kiekio, reikia issiaiskint kai elektros negauna slegis turi kilt ar krist, tada su kokiu nors imitatorium paaktyvuot ta voztuva ir paziuret keicias tas slegis ar nesikeicia, tada osilografu signala dabot, gal pliusas prapuola, gal valdymas kompe pabega, jei atjungus jungti slegis kyla, vadinasi jis gali kilt del bet kokio kontakto nebuvimo ( to voztuvo valdymo grandinej), gryztamus kuro srautus bandyt i kibira leist, gal kas pasikiso
Slėgio reguliatorius ten N276. Duodant testą (output tests) per vcds jis klaksi. Bet, kai darai testą dirbančiai mašinai, kad jis numestų slėgį iki 5 bar (bako siurblys tiek duoda) nei per vcds, nei per vas jis nesugeba. ~140 bar ir viskas. Raktu nuorinus sistemą, kurį laiką pasilaiko normalus slėgis, bet labai trumpam.
Teoriškai atjungus reguliatoriaus fyškę, slėgis turi nukrist:
bet vistiek lieka aukštas.
Buvo toks bajeris man su vilkiku MAN uzvedi ir reile sukildavo max slegis ir atidarydavo apsaugini voztuva dbv.Ismesdavo klaida kad neimanoma atreguliuoti slegio reile ir kad jis per daug aukstas.Teko pakeisti visa common rail sistema tik reilas ir blokas liko bet vistiek nieko.Pakeiciau bloka ir vistiek nieko ir paskui radau kad blogas kontaktas tarp mprop ir fiskes pakeiciau fiske su kontaktais ir valio.Sugaista tiek laiko del nieko.Radau atsitiktinai uzvestam uzkliuvau uz laidu susijudino fiske ir pradejo durnuioti.Sakau gal ir kazkas panasaus?