|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 02, 02:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Padekite su motoro pajungimu per inverteri
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 26, 23:41 |
|
|
|
Turiu tekinimo stakles ir norius motora pajkungti and inverterio kad galeciau apsukas reguliuoti motoras pagamintas anglijoje 1950 vienfazis 230/250 v
max 8.2 amp 1.5hp 1.1kw .Klausimas vienas ar galiu jy pajungti per Jaguar inverteri kuris yra 1.5 kw turi iejima vienos fazes o isejima triju faziu , arba Jaguar invertery Trifazis iejimas ir trifazis isejimas ?
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 00:19 |
|
|
|
LY1 rašo: |
o prie ko čia inverteris? |
Kad galeciau Hz keisti ir apsukas mazinti arba didinti dirzelis suka stakles ant didelio greicio reikia kad galeciau reguliuoti apsukas |
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 00:22 |
|
|
|
Labai abejoju kad vienfazis variklis jungsis prie trifazio inverterio.
net jei is principo ir butu galima pajunti variklio apvijas prie keitiklio ir variklis turetu suktis,keitiklis gali atsisakyti dirbti su tokia apkrova jei bus per daug protingas |
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 00:26 |
|
|
|
Digix rašo: |
Labai abejoju kad vienfazis variklis jungsis prie trifazio inverterio.
net jei is principo ir butu galima pajunti variklio apvijas prie keitiklio ir variklis turetu suktis,keitiklis gali atsisakyti dirbti su tokia apkrova jei bus per daug protingas |
tas ir yra kad inverteris gauna perkrova ir meta klaida kai pajungiu viena faze o neutraslu imu is pagrindinio tinklo . kai jungiau trifazy veike viskas gerai su vienfaziu nesuka ismeta overcurrent arba overload |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 06:40 |
|
|
|
spinneerr rašo: |
tas ir yra kad inverteris gauna perkrova ir meta klaida kai pajungiu viena faze o neutraslu imu is pagrindinio tinklo . kai jungiau trifazy veike viskas gerai su vienfaziu nesuka ismeta overcurrent arba overload |
NEPRIJUNGSI vienfazio variklio prie trifazės pavaros (inverterio kaip tu jį vadini) Variklį reikia arba keist arba pervyniot į trifazį. Arba ieškot vienfazės pavaros kuri šiaip yra gana didelė egzotika ir tai dar negarantuoja sėkmės, nes nėra visiškai aišku koks ta variklis ir ar jis tiks.
Tai, kad fazę prijungei nuo keitiklio , o neutralę jungei nuo pagrindinio tinklo rodo kaip tu nieko nesupranti ką darai. Taip ir prisižaist gali. |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 07:05 |
|
|
|
Didžiausia bėda tame, kad 1,5 keitiklis iš vienos fazes į trifazį duoda apie 7 A, iš trifazio į trifazį apie 4 A, o iš vienfazio į vienfazį 1,1 kW keitiklis gali duoti net apie 10 A, paskutini varianta (vienfazis į vienfazį) galima uzsisakyti ir per savaite parveza, kaina apie 800 LT. Is bėdos galima meginti jungti ir iš vienfazio į trifazį, suderinus paleidimo, stabdymo rampas ir įtampas turetu veikti, bet variklio abu galus reikia jungti prie daznio keitiklio (patikrintas variantas praktikoje, bet ten daznio keitiklis dvigubai galingesnis uz pavara buvo) |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 07:59 |
|
|
|
pagal standartus fazes yra U V W o neutralaus kaip ir nera meginau jungti abi fazes vienfazio prie skirtingu faziu is inverterio bet inverteris nesuka motoro palietus motoro korpusa per nagus duoda. todel ir jungiau nneutralu is tinklo o faze nuo inverterio , inverterio knygoje sako kad overcurrent arba perkrova klaida meta jeigu nera fazes arba jai izeminimas nepajungtas .As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos. ir kaip tu sakai pas mane pajungus invertery rodo 10A kai pajungiu abi fazes prie motora tas nieko nedaro o motoras duoda per nagus .Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 09:45 |
|
|
|
spinneerr rašo: |
Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles |
Ne tik neprarasi, bet gali ir daugiau turėt. |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 10:56 |
|
|
|
spinneerr rašo: |
pagal standartus fazes yra U V W o neutralaus kaip ir nera meginau jungti abi fazes vienfazio prie skirtingu faziu is inverterio bet inverteris nesuka motoro palietus motoro korpusa per nagus duoda. todel ir jungiau nneutralu is tinklo o faze nuo inverterio , inverterio knygoje sako kad overcurrent arba perkrova klaida meta jeigu nera fazes arba jai izeminimas nepajungtas .As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos. ir kaip tu sakai pas mane pajungus invertery rodo 10A kai pajungiu abi fazes prie motora tas nieko nedaro o motoras duoda per nagus .Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles |
Papasakok kaip variklis gali duoti per nagus?Kiek teko vynioti varikliu,po pervyniojimo prasuki su megeriu,jei rodo maziau 1Mom.variklis blogas.Tai kaip gali jis tau duoti per nagus.Idomu. |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 11:23 |
|
|
|
tamosius rašo: |
Tai kaip gali jis tau duoti per nagus.Idomu. |
Kai prijungi per dažnio keitiklį, ir dar be EMC filtro tai ten tokių įdomybių tenka pastebėt, ne tik kratančius variklius. Tu jau patikėk. Ir izoliacija čia ne prie ko.
Pvz. kai stipriai krato kabelis kuris kokius 20 m atkarpoje tik guli šalia kabelio kuriuo prijungtas variklis prie DK.
O čia kai autorius išvis prijungė belekaip, tai apskritai sunku įsivaizduot kokių ferjevertkų gali tikėtis. |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 19:16 |
|
|
|
pajungti snd pabadziau prie vienfazio i trifazy keitikly prie dvieju faziu 0.75kw tas keitiklis pradejo suktis kai pasukau motora . pabadziau reguliuoti pagal instrukcijas nes rode 2A ir 10 Hz tai padidinau galia torque iki 15 procentu nes pradejo perkrovineti neislaike keitiklis o Hz tai iki 25 Max nes gaunasi vel perkrova tai dbr meginsiu prie 1.1 kw keitiklio jungti ir ziureti kas gaunasi.
Ir dar tas kitas Jaguar inverteris 120Hz rodo max . tas pirmas 50 Hz max buvo |
|
Paskutinį kartą redagavo spinneerr, 2013 11 27, 19:21. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 19:18 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
spinneerr rašo: |
Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles |
Ne tik neprarasi, bet gali ir daugiau turėt. |
As motora su koja sustabdziau bata uzdejas tai sitos jegos tikrai neuzteks prasukti tekinimo stakles |
|
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 19:56 |
|
|
|
Pornucha tu čia užsiiminėji. Visų pirma tai vienfaziam varikliui ant apvijos turi būti 230V, tuo tarpu pajungus per keitikli tarp fazių ji būna 400V. Iš čia ir overload atsiranda. Visų antra tai tas tavo variklis teturi tik 2 apvijas - darbine ir paleidimo. Todėl jam reikalingas kondikas. O tas cilindras ant sono tai kas? Gal kondensatorius ten ir yra?
Ir dar:
Citata: |
As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos. |
Tu tas stakles gal miegamajam laikai kad estetika tau svarbi?
Manau jeigu turi galimybe panaudot trifazi, tai jį ir dėk. Dar ir per tą pati keitikli ir problemų nebus ir paprasčiau bus. |
|
_________________ Only the simplest can accommodate the most complex |
|
|
|
|
|
Padekite su motoro pajungimu per inverteri |
Parašytas: 2013 11 27, 20:05 |
|
|
|
As tu trifaziu varikliu turiu bet ne tame esme sitas motoras 65 metu senumo ir dar veikia o stakles 55 metu senumo todel cias ne estetika o padaryti viska kuo orginaliau atnaujinat tik butinus komponentus |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|