Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 08, 19:31. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Turiu tekinimo stakles ir norius motora pajkungti and inverterio kad galeciau apsukas reguliuoti motoras pagamintas anglijoje 1950 vienfazis 230/250 v
max 8.2 amp 1.5hp 1.1kw .Klausimas vienas ar galiu jy pajungti per Jaguar inverteri kuris yra 1.5 kw turi iejima vienos fazes o isejima triju faziu , arba Jaguar invertery Trifazis iejimas ir trifazis isejimas ?
Labai abejoju kad vienfazis variklis jungsis prie trifazio inverterio.
net jei is principo ir butu galima pajunti variklio apvijas prie keitiklio ir variklis turetu suktis,keitiklis gali atsisakyti dirbti su tokia apkrova jei bus per daug protingas
Labai abejoju kad vienfazis variklis jungsis prie trifazio inverterio.
net jei is principo ir butu galima pajunti variklio apvijas prie keitiklio ir variklis turetu suktis,keitiklis gali atsisakyti dirbti su tokia apkrova jei bus per daug protingas
tas ir yra kad inverteris gauna perkrova ir meta klaida kai pajungiu viena faze o neutraslu imu is pagrindinio tinklo . kai jungiau trifazy veike viskas gerai su vienfaziu nesuka ismeta overcurrent arba overload
tas ir yra kad inverteris gauna perkrova ir meta klaida kai pajungiu viena faze o neutraslu imu is pagrindinio tinklo . kai jungiau trifazy veike viskas gerai su vienfaziu nesuka ismeta overcurrent arba overload
NEPRIJUNGSI vienfazio variklio prie trifazės pavaros (inverterio kaip tu jį vadini) Variklį reikia arba keist arba pervyniot į trifazį. Arba ieškot vienfazės pavaros kuri šiaip yra gana didelė egzotika ir tai dar negarantuoja sėkmės, nes nėra visiškai aišku koks ta variklis ir ar jis tiks.
Tai, kad fazę prijungei nuo keitiklio , o neutralę jungei nuo pagrindinio tinklo rodo kaip tu nieko nesupranti ką darai. Taip ir prisižaist gali.
Didžiausia bėda tame, kad 1,5 keitiklis iš vienos fazes į trifazį duoda apie 7 A, iš trifazio į trifazį apie 4 A, o iš vienfazio į vienfazį 1,1 kW keitiklis gali duoti net apie 10 A, paskutini varianta (vienfazis į vienfazį) galima uzsisakyti ir per savaite parveza, kaina apie 800 LT. Is bėdos galima meginti jungti ir iš vienfazio į trifazį, suderinus paleidimo, stabdymo rampas ir įtampas turetu veikti, bet variklio abu galus reikia jungti prie daznio keitiklio (patikrintas variantas praktikoje, bet ten daznio keitiklis dvigubai galingesnis uz pavara buvo)
pagal standartus fazes yra U V W o neutralaus kaip ir nera meginau jungti abi fazes vienfazio prie skirtingu faziu is inverterio bet inverteris nesuka motoro palietus motoro korpusa per nagus duoda. todel ir jungiau nneutralu is tinklo o faze nuo inverterio , inverterio knygoje sako kad overcurrent arba perkrova klaida meta jeigu nera fazes arba jai izeminimas nepajungtas .As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos. ir kaip tu sakai pas mane pajungus invertery rodo 10A kai pajungiu abi fazes prie motora tas nieko nedaro o motoras duoda per nagus .Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles
pagal standartus fazes yra U V W o neutralaus kaip ir nera meginau jungti abi fazes vienfazio prie skirtingu faziu is inverterio bet inverteris nesuka motoro palietus motoro korpusa per nagus duoda. todel ir jungiau nneutralu is tinklo o faze nuo inverterio , inverterio knygoje sako kad overcurrent arba perkrova klaida meta jeigu nera fazes arba jai izeminimas nepajungtas .As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos. ir kaip tu sakai pas mane pajungus invertery rodo 10A kai pajungiu abi fazes prie motora tas nieko nedaro o motoras duoda per nagus .Dar vienas klausimas ar pajunges per keitikly nepraprasiu galios nes tai metalo stakles
Papasakok kaip variklis gali duoti per nagus?Kiek teko vynioti varikliu,po pervyniojimo prasuki su megeriu,jei rodo maziau 1Mom.variklis blogas.Tai kaip gali jis tau duoti per nagus.Idomu.
Kai prijungi per dažnio keitiklį, ir dar be EMC filtro tai ten tokių įdomybių tenka pastebėt, ne tik kratančius variklius. Tu jau patikėk. Ir izoliacija čia ne prie ko.
Pvz. kai stipriai krato kabelis kuris kokius 20 m atkarpoje tik guli šalia kabelio kuriuo prijungtas variklis prie DK.
O čia kai autorius išvis prijungė belekaip, tai apskritai sunku įsivaizduot kokių ferjevertkų gali tikėtis.
pajungti snd pabadziau prie vienfazio i trifazy keitikly prie dvieju faziu 0.75kw tas keitiklis pradejo suktis kai pasukau motora . pabadziau reguliuoti pagal instrukcijas nes rode 2A ir 10 Hz tai padidinau galia torque iki 15 procentu nes pradejo perkrovineti neislaike keitiklis o Hz tai iki 25 Max nes gaunasi vel perkrova tai dbr meginsiu prie 1.1 kw keitiklio jungti ir ziureti kas gaunasi.
Ir dar tas kitas Jaguar inverteris 120Hz rodo max . tas pirmas 50 Hz max buvo
Paskutinį kartą redagavo spinneerr, 2013 11 27, 19:21. Redaguota 1 kartą
Pornucha tu čia užsiiminėji. Visų pirma tai vienfaziam varikliui ant apvijos turi būti 230V, tuo tarpu pajungus per keitikli tarp fazių ji būna 400V. Iš čia ir overload atsiranda. Visų antra tai tas tavo variklis teturi tik 2 apvijas - darbine ir paleidimo. Todėl jam reikalingas kondikas. O tas cilindras ant sono tai kas? Gal kondensatorius ten ir yra?
Ir dar:
Citata:
As galiu uzdeti ir trifazi motora cia ne beda tiesiog stakles senos apie 60 metu tai vaizdas ne tas kai motroas naujas o stakles senos.
Tu tas stakles gal miegamajam laikai kad estetika tau svarbi?
Manau jeigu turi galimybe panaudot trifazi, tai jį ir dėk. Dar ir per tą pati keitikli ir problemų nebus ir paprasčiau bus.
_________________ Only the simplest can accommodate the most complex
As tu trifaziu varikliu turiu bet ne tame esme sitas motoras 65 metu senumo ir dar veikia o stakles 55 metu senumo todel cias ne estetika o padaryti viska kuo orginaliau atnaujinat tik butinus komponentus