 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 05, 01:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Programavimas » funkcijos matymas kitoje formoje
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 15, 13:47 |
|
|
|
Nesu programuotojas, bet šiokius tokius pagrindus turiu. Rašau tokią programą, kurioje galima matyti įrengimo atskirų mazgų schemas. Nubraižiau schemą vienoje formoje, bet kai kurios detalės, kurias aprašiau kaip funkcijas, bus ir kitoje formoje. Klausimas: ar įmanoma, kad, aprašyta funkcija vienoje formoje, būtu matoma ir kitoje? |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 15, 14:24 |
|
|
|
kokia programavimo kalba?
kokia programine aplinka (framework'as) ?
bendri dalykai (f-jos/proceduros/kintamieji/formos ir ju tipai) turi buti public sekcijoje aprasyti, o aprasai itraukti i koda. kaip ta padaryti - priklauso nuo programavimo kalbos ir kodo biblioteku. |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 15, 15:37 |
|
|
|
Rašau c++ builder 6. Aš irgi taip galvoju, bet deklaravau funkcija Unit2.h public: sritije ir aprašiau Unit2.cpp iškviečiu iš pirmos Form1 paspaudus mygtuka su Form2->Show(); ,funkcijas sudėjau į void __fastcall TForm2::FormPaint(TObject *Sender), puikiausiai piešia schemą antroje formoje. Bandau Form3->Show(); kompiliuojant meta: Unresolved external 'TForm3::funkcija(......) referenced from... |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 16, 22:57 |
|
|
|
arba tas funkcijas galima kaip atskirus objektus apsirašyti. Ir tas pats objektas visose formose bus tas pats. |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 17, 12:44 |
|
|
|
erikasmik rašo: |
meta: Unresolved external 'TForm3::funkcija(......) referenced from... |
- Tai reiškia kad nėra visų #include visuose *.cpp moduliuose arba supainiojai kokią vieną raidę kviesdamas/aprašydamas ..
 |
|
|
|
|
 |
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 17, 16:41 |
|
|
|
Visose formose:
#include "Unit1.h"
#include "Unit3.h"
#include "Unit2.h"
Unit2.h yra: public:
void motoras(int,int,AnsiString,AnsiString,AnsiString,AnsiString);
Unit2.cpp yra aprašyta funkcija:
void TForm2::motoras(int vx,int vy,AnsiString markiruote,AnsiString
kont1, AnsiString kont2,AnsiString kont3)
{
........
}
taip pat Unit2.cpp: void __fastcall TForm2::FormPaint(TObject *Sender)
Kurioje kviečiu funkciją
{
motoras(80,680,"M-M1","1","2","3");
}
iš Unit1.cpp:
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{
Form2->Show();
}
viskas kuo puikiausiai: iš pirmos formos paspaudus Button2 piešia variklį,
pakartoju tą patį Unit3cpp:
void __fastcall TForm3::FormPaint(TObject *Sender)
{
motoras(80,680,"M-M1","1","2","3");
}
iš Unit1.cpp:
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{
Form3->Show();
}
Call to undefined function'motoras'
Nemato trečioje formoje funkcijos motoras, galvojau, gal reikia ją taip pat deklaruoti Unit 3.h public:
void motoras(int,int,AnsiString,AnsiString,AnsiString,AnsiString);
tada išmeta: Unresolve external 'TForm3::motoras(....... |
|
|
|
|
 |
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 17, 20:56 |
|
|
|
tai kad TForm3 neturi metodo motoras, tai ko tu nori?
rasyk TForm2::motoras();
bet cia islys toks dalykas, kad kil klausimas kuriam kontekste bandai piesti, tai teks isivesti papildoma parametra Canvas ir perduoti formos ar kito objekto canvas i procedura. |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 18, 15:03 |
|
|
|
Irašiau:
void __fastcall TForm3::FormPaint(TObject *Sender)
{
TForm2::motoras(80,680,"M-M1","1","2","3");
}
dabar išmata:
Use . or -> to call 'TForm2::motoras(int,int,AnsiString,AnsiString,AnsiString,AnsiString);
Suprantu, kad naudoti tašką arba rodyklę, pabandžiau kelis variantus, nieko nesigavo. Aišku kažko nežinau, bet KO? |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 18, 15:32 |
|
|
|
tai ka raso kompileris del TForm2->motoras(); ?
beje,kas tau trukdo apsirasyti normalia procedura, piesiancia ant perduoto konteksto ir paskui reikiamoje vietoje kviesti motoras(dc,x,y,txt1,txt2,txt3,txt4); ? |
|
|
|
|
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 18, 17:01 |
|
|
|
Čia aš suprantu, perrašyt tą pačią funkciją ir į Unit3.cpp (prototipą Unit3.h ir pačią funkciją), jeigu taip, tai programa tampa per daug griozdiška (kartot tuos pačius kodus). Ir dar pastebėjau - jūsų parašyta: motoras(dc,x,y,txt1,txt2,txt3,txt4); t.y. atsiradęs naujas kintamasis "dc". Kažkada su tuo buvau susidūręs. Gal galima plačiau apie tai, arba kokia nors nuorodą?, jei neklystu čia kažkas apie kontekstą? |
|
|
|
|
 |
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 18, 17:55 |
|
|
|
kuom tau griozdiska TForm3 class TForm2 ?
be to, as nesiuliau visas formas papildyti savo motoras() metodais, as tik siuliau padaryti universalia procedura motoras() nepriklausoma nuo formos, bet kad ta procedura zinotu kur piesti, jai reikia perduoti canvas, ty va, DC ir yra canvas contekstas DeviceContext, pvz:
Kodas: |
void __fastcall TForm1::FormPaint(TObject *Sender)
{
TPoint Pt[7];
Pt[0] = Point(20, 50);
Pt[1] = Point(180, 50);
Pt[2] = Point(180, 20);
Pt[3] = Point(230, 70);
Pt[4] = Point(180, 120);
Pt[5] = Point(180, 90);
Pt[6] = Point(20, 90);
HDC hDC = Canvas->Handle;
PolylineTo(hDC, Pt, 7);
}
|
http://www.functionx.com/cppbuilder/graphics/introduction.htm
http://books.google.lt/books?id=74QctX2heRsC&pg=PA582&lpg=PA582&dq=c%2B%2B+builder+Canvas+Device+Context&source=bl&ots=118VYPDM5V&sig=ei6qeVwqZEHewAvceOJh7mX_8d0&hl=lt&sa=X&ei=YZXaUsylIInMhAfw74BA&ved=0CEQQ6AEwAw#v=onepage&q=c%2B%2B%20builder%20Canvas%20Device%20Context&f=false |
|
|
|
|
 |
 |
funkcijos matymas kitoje formoje |
Parašytas: 2014 01 22, 23:58 |
|
|
|
Na pasiaiškinęs radau problemos sprendimą, gal kam nors bus naudinga pvz.:
Deklaruojam funkcija Unit2.h:
public:
void kabel(TForm *targetForm, int,int,int,int);
Aprašom funkcija Unit2.cpp:
void TForm2::kabel(TForm *targetForm, int x,int y,int x1,int y1)
{
..............................
}
Iškviečiam funkciją iš pirmos formos Unit1.cpp:
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{
Form3->Show();
}
Piešiam 3 formoje Unit3.cpp:
void __fastcall TForm3::FormPaint(TObject *Sender)
{
Form2->kabel(Form3,40,50,60,70);
} |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |