Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 13, 01:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki turiu tokia problema passatas 1,9 tdi 96 kw perdidelis kuro kiekis ir savaime suprantama dumai.
Kada buna saltas sunkiai vedasi, ir dumija labai bendras kuro kiekis apie 12mg buna purkstukai ir po 2,5mg , kai pasyla iki mazdaug 90 laipsniu viskas pasidaro normalu bendras apie 4,5 purkstukai po 0,5 visi +-.
Pakeistas temperaturos daviklis , patikrinti ir sureguliuoti purkstukai, pakeistos tendeminio tarpines ( jo slegis ant laisvu apie 7 ok) , jokio oro nera
Gal kas galit kokia minti protinga mestelt aciu.
man atrodo pades tau tik meistrai, nes pats nelabai supranti ka rasai. Tandeminis slegis ant laisvu turi but 1.5bar, prie 3000aps./min - apie 7.5bar. truputi placiau aprasyk, kaip vedasi saltas, koki dumai uzvedus, vaziuojant... del salto kurimosi(jei reikia pasukt,zvakes geros ir t.t....) dazniausiai buna kaltos purkstuku gumeles(keiciasi visas komplektas),taip pat reiktu atkreipt demesi i veleneliu sinchronizacija.
Sveiki turiu tokia problema passatas 1,9 tdi 96 kw perdidelis kuro kiekis ir savaime suprantama dumai.
Kada buna saltas sunkiai vedasi, ir dumija labai bendras kuro kiekis apie 12mg buna purkstukai ir po 2,5mg , kai pasyla iki mazdaug 90 laipsniu viskas pasidaro normalu bendras apie 4,5 purkstukai po 0,5 visi +-.
Pakeistas temperaturos daviklis , patikrinti ir sureguliuoti purkstukai, pakeistos tendeminio tarpines ( jo slegis ant laisvu apie 7 ok) , jokio oro nera
Gal kas galit kokia minti protinga mestelt aciu.
7 bar tandeminis ant laisvu,hm.23 grupes parodymai.
As pats meistras. Truputi suklydau rasydamas ant laisvu apie 1,3 o ant 3000 apie 7,5. Zvakes geros ir prie tokios temperaturos toks variklis vedasi puikiai be zvakiu, filtrai geri. gumytes pakeistos visos, sinhronizacija ideali.
Gal kam buvo pasitaike, kad purkstuku lizdai isdile?
Ryte ji vedasi lyg butu uzsiorinusi, dumai ir kvapas kaip nesudegusio kuro.
As pats meistras. Truputi suklydau rasydamas ant laisvu apie 1,3 o ant 3000 apie 7,5. Zvakes geros ir prie tokios temperaturos toks variklis vedasi puikiai be zvakiu, filtrai geri. gumytes pakeistos visos, sinhronizacija ideali.
Gal kam buvo pasitaike, kad purkstuku lizdai isdile?
Ryte ji vedasi lyg butu uzsiorinusi, dumai ir kvapas kaip nesudegusio kuro.
kaip tik stovi dabar su tokia pacia beda 85kw PD B5. Purkstukai idealus, pakeistas gumyciu komplektas(lizdai turi uzedas, sake motoristas, kuris jas keite). sinchronizacija 0 + 0.6 . visa kita perziureta...ryte kuriasi prastai, uzvedus/uzgesinus iskart vedasi iskart. Dar beliko vienas variantas, tai sinchronizacija truputi paankstint i minusa. jei nepades - beda bus galvoje,nes visa kita patikrinta. turejau toki pat varianta su sharan'u 2002m irgi 85kw motoru, viska perziurejus/pakeitus gumytes, finale padejo tik galvos keitimas...