Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 02, 01:28. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
http://www.autoprospect.ru/citroen/xantia/1-1-avtomobili-citroen-xantia-annotaciya.html
Citroen Xantia 1995m. 1,6 benzinas, hetčbekas - nešviečia atbulinės eigos žibintai.
Lemputės tvarkoje,saugikliai patikrinti, daviklis pavarų dėžėje patikrintas. Pastačius užvedimo spynelės raktą į uždegimo padėtį ir įjungus atbulinę pavarą, neatsiranda +12V ant pavarų dėžės daviklio. Padavus pliusą nuo akumo ant daviklio,lempos nešviečia. Žiūrint pagal schemą, kaip būtų nutrūkę laidai iš saugiklio į daviklį ir iš jo į lempas. Nuo daviklio laidai keliauja kartu su kitais per jungtį, pritvirtintą ant vairuotojo pusės lanžerono. Jungtis švari, iki daviklio grandinė yra. Nesinori ardyti posparnį ir priekinę panelę. Gal kas susidūrę iš autoelektrikų su tipiniu gedimu. Kas svarbiausia,visi kiti žibintai gale veikia. Pagal schemą F3 saugiklis, bet natūroje ta vieta tuščia. Pagal draugo, automobilio savininko, pasakojimą, žibintai kartais streikuodavo. Jungtį gale sutvarkiau. Buvo apsioksidavus. Padavus nuo akumo pliusą tiesiai į atbulinės eigos žibintų laidą gale, lempos šviečia. Galima būtų pratempti naują laidą, bet per visą saloną reikia...Kokių turėtumėt pasiūlymų? Dėkoju.
jei F3 saugiklio nera, tai gal verta ji idet ir tada pamegint. Ar ten net kontaktu nera? reiketu pasitikrint ar yra kontaktas tarp jungties ir lempos. Jei nera, pradziai tikrint jungti. kad siaip sau laidas nutruktu vienas is visos pynes tai retas atvejis.
F3 be kontaktų. Nuo jutiklio iki jungties , kuri išsitraukia, grandinė yra. Toliau,kaip rašiau, viskas neprieinama. Po posparne ir po panele. Gal po panele dar viena jungtis į auto galą. Pliusą į jutiklį galima iš po kapoto paimti. Svarbu į auto galą nukeliauti prie lempų. Jungtys iš laidų pusės užlietos. Teks imti posparnę ir skambinti laidus link lempų.
F3 be kontaktų. Nuo jutiklio iki jungties , kuri išsitraukia, grandinė yra. Toliau,kaip rašiau, viskas neprieinama. Po posparne ir po panele. Gal po panele dar viena jungtis į auto galą. Pliusą į jutiklį galima iš po kapoto paimti. Svarbu į auto galą nukeliauti prie lempų. Jungtys iš laidų pusės užlietos. Teks imti posparnę ir skambinti laidus link lempų.
atbulinis ant dangčio?laidus vertėtų pasitikrinti galinio dangčio,guma nusiėmus,toje vietoje kur lankstosi kai dangtį darinėji
_________________ skype-->optical611
Paklausęs durnu gali būt maksimum dieną, o jei neklausi-liksi durnas visam gyvenimui.
Nepadarysi gerų darbų,nepadarydamas blogų..
Protingi žmonės save nuvertina, o kvaili mano, jog yra nuostabūs
Xantijoj sunkiausias darbas - pravest laida is variklio skyriaus i salona. Paprasciausias budas - pragrezt skyle, arba jei nera kondicionieriaus, tai durt skyle gumoj kuri uzdengia skyle skirta kondicionieriui.
Beje yra racijos patikrint ta vieta kur dangtis lankstosi, per ten buna kad laidai luzta su laiku.
Kad prasiskambint laida nuo jungties sparne iki lempu tai reikia i pacios jungties kontakta koki vielos gabaliuka ikist ir kita testerio gala prie lempos.
Jei saugiklio vietoje net kontaktu nera, tai bus ko gero kitas saugiklis, nuo kazkuriu metu ejo kitoks isdestymas ir tavo turima schema bus senesniam modeliui.