 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 21, 22:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Pareiškimai, padėkos, skundai » Apgautiems BITĖs klientams
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 01, 12:37 |
|
|
|
jiibeam rašo: |
...bet man Bitė tokių paslaugų netaiko, o gal tiesiog dar nepastebėjau. |
Kaip supratau iš Bitės pranešimo spaudai ir jų atsakymų man, tai paslauga teikiama turbūt ir tau, tik to nežinai, nes dar nepataikė tariami agentai paskambinti (o gal Bitė nusprendė, kad tau nereikia jie gi čia žino, kas geriau):
Iš pranešimo spaudai rašo: |
Naujoji paslauga yra nemokamai teikiama visiems Bitės ir LABAS klientams. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 02, 17:19 |
|
|
|
Į mano klausimus (ne)atsakoma vėl žydiškai (nieko neturiu prieš šią tautybę, tiesiog toks senas posakis, apibūdinti tokio tipo atsakymus):
2013 10 02. Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Laba diena,
Gerinti sąlygas (tiek technines, tiek paslaugų) yra ne tik mūsų teisė, bet ir pareiga, tačiau jeigu konkretus funkcionalumas Jums nepatinka - nesudarome jokių kliūčių jo atsisakyti.
Šiuo metu visiems trims jūsų numeriams aktyvūs mokėjimo planai ... [išvardyjamos man teikiamos paslaugos, taip pat ir tos, kurių neužsakiau]
Gal galite patikslinti, ar yra paslaugų, kurias pageidautumėte atjungti?
Pagarbiai
Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius |
Atsakyme dar kartą išdėstau savo poziciją ir kadangi nematau, jog Bitės pozicija keistųsi, kitos išeities, kaip konsultuotis su valstybiniais vartotojų teisių gynėjais, regis, nebeturiu.
2013 10 02 rašo: |
Dėkui už komentarus, tačiau konstatuoju, kad sąlygos jūsų vienašale iniciatyva buvo pablogintos, o į mano klausimą, kuriuo sutarties punktu remiantis tai buvo padaryta, atsakymų nepateikėte. Taip pat neatsakėte ir į antrą klausimą, kuriuo prašiau patikslinti tik tas paslaugas, kurios nenumatytos mūsų sutartyje ir nėra rodomos manobite.lt užsakytų paslaugų sąraše, tačiau man yra teikiamos.
Į Jūsų klausimą atsakau sekančiai: pageidauju, jog dabar ir ateityje nebūtų teikiamos tos paslaugos, kurios nėra numatytos mūsų sutartyje, įstatymuose, nebuvo atskirai užsakytos mano iniciatyva, o jei už tokias paslaugas buvo imamas mokestis, jis turi būti kompensuotas. Prašau įvardinti tas paslaugas, kokiems numeriams, nuo kada iki kada buvo teikiamos, ir, kokie (jei buvo) taikyti mokesčiai.
Ačiū. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 02, 19:55 |
|
|
|
Susidaro įspūdis, jog daugelis (jeigu ne visi) tų Klientų aptarnavimo skyrių yra baigę vienus ir tuos pačius (gal būt vienintelius) klientų mulkinimo ir makaronų ant ausų kabinimo kursus...
Prieš keletą metų teko bendrauti su tokiais paslaugų tarpininkais, tai situacija labai panaši: ko paklausi to negausi . Ir nors kirvį ant galvos kapok: jie vis tiek savo liniją varo... Matyt, kompetencija jiems griežtai apibrėžta. Ir nieko jie nesprendžia, tik persako boso tekstus.  |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 02, 21:20 |
|
|
|
Valduli, čia nieko nuostabaus, nes daugeliui klientų užtenka (išsprendžia klausimą arba nusprendžia, kad prieš vėją nepapūsiu) šabloninių atsakymų, paruoštų vadybos ir teisininkų. Taip įmonė taupo savo lėšas ir brangesnių žmonių laiką. Juk generalinis neims kaskart bendrauti su visais ne ta koja atsibudusiais klientais Tad, tą suprantu ir jau įpratau nesipiktinti šių žmonių (konsultantų) darbu tiesiog būtinas ritualinis etapas, kad išklausyti oficialią poziciją, surinkti medžiagą galimam tyrimui ir, jei reikia, pereiti laipteliu aukščiau.
Kitas lygis, paprastai, įsijungia, kuomet išties yra problema ir vien konsultantai jos išspręsti neturi kompetencijos, įrankių ir įgaliojimų ypač, jei prasideda problemos sprendimo ieškojimas su valstybinėmis įstaigomis, o jų išvados grasina sankcijomis ir neteisėtų veiksmų paviešinimu (kas jau tiesiogiai atsiliepia finansams).
Deja, jei pasirenkama pūsti prieš vėją, ypač, jei esi teisus, su didelėmis struktūromis tenka ilgai ir turiningai bendrauti. Tačiau mane labiausiai liūdina, kad, paprastai, išnagrinėjus vieną atvejį nėra apginamas visų klientų interesas. Pažeidimus galima įrodyti savo asmenine byla ir atsikratyti asmeninių siurbėlių (čia taikau bendrą pavadinimą visiems spameriams, nesutartų paslaugų teikėjams, neteisingiems mokesčiams, asm. duomenis neteisėtai naudojantiems ir pan.), gauti sau kompensacijas, atsiprašymus ir t.t., tačiau siurbėlės lieka pas tuos, kurie jų net nepastebi. Taip, regis, darydami nežymius prasižengimus, turėdami didelį ratą klientų, iš visų bendrai gauną didelę naudą (čia kalba ne tik apie iškart gaunamus pinigus, bet ir kitas naudas, kaip nematerialų kapitalą ateičiai).
Panašius atvejus, jų eigą stengiuosi viešinti. Asmeniškai man smagus laikas ir proga įgyti žinių apie savo teises, bet, jei bent kažkam pravers ta informacija, taip pat labai džiugu  |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 02, 22:21 |
|
|
|
ERROR rašo: |
tačiau siurbėlės lieka pas tuos, kurie jų net nepastebi. Taip, regis, darydami nežymius prasižengimus, turėdami didelį ratą klientų, iš visų bendrai gauną didelę naudą (čia kalba ne tik apie iškart gaunamus pinigus, bet ir kitas naudas, kaip nematerialų kapitalą ateičiai) |
Tai ką šitoj citatoj paminėjo "ERROR" galima pavadinti "masto ekonomika". Tuo naudojasi visos stambios kompanijos. Kai mokiausi vadybos, kaip pavyzdį nagrinėjome "Proctel&Gambel" kompaniją ir jos produktus, bei jų gyvavimo ciklą. Tai aš buvau labai nustebęs, sužinojęs, kad jiems naudinga net jei žmogus nors vieną kartą, per 3-jų metų prekės gyvavimo ciklą, įsigys jų produktą. Todėl matyt visi ir perša visokias paslaugas ar produktus, nes didžioji dalis jais besinaudojančių net nesusimąsto ar jie jiems reikalingi ir naudojasi iš inercijos, tuo nešdami pelną kompanijoms. |
|
Paskutinį kartą redagavo jiibeam, 2013 10 03, 08:41. Redaguota 2 kartus(ų) _________________ I-as Merfio dėsnis medicinai - "Sveikų žmonių nėra , yra tik blogai ištirti" |
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 03, 01:29 |
|
|
|
Tikrai taip. Net jums ir teigiama, kad kažkokia paslauga yra nemokama, tai visai nereiškia, kad ji tokia netaps vėliau (kaip ir jau buvęs šios temos pradžios atvejis), ir net, jei bus prisiekinėjama, kad tikrai tikrai nebus nemokama, tai versle vis tiek tai daroma tikintis kokios nors naudos (savireklamos trumpuoju laikotarpiu, kliento prisirišimui, duomenų/statistikos rinkimui, netgi klientų portretui nustatyti, tarkime: tolerancijos agresyviai įmonės veiklai ribos nustatymui t. y. kaip galima aukštai užlipti ant galvos ir dėl to nesulaukti reikšmingo atoveiksmio).
Žinoma, pats principas galimas, ir jo nauda verslui nėra blogis, jei dėl to sprendžia pats vartotojas ar toks savęs mini įdarbinimas atsveria jam gaunamą naudą. Man šiuo atveju svarbiausias klausimas išsiaiškinti, kaip įstatymas vartotojus gina nuo tokių atvejų, kai be jų žinios ir valios imamos teikti paslaugos (galime atskirti įstatyme numatytus spec. atvejus) ir nesvarbu, ar jos yra nemokamos, ar galima atsisakyti, ar naudingos, ar dar kaip nors tariamai kažką pagerina ir kt. išvedžiojimai.
Tai ne tas pats, kas reklama (arba piršimas), kai dar prieš teikiant paslaugas ar ką perkant, vis dar sprendžia dėl vartojimo būsimas klientas. Štai iš Bitės atsakymų galima susidaryti nuomonę, kad jų pozicija jog asmuo, tapęs jų klientu, sprendimo teises dėl būsimų paslaugų, pradėti naudotis ar ne, praranda. Su tokia filosofija gali atsitikti ir taip, kad ir nebūdamas klientu, tapsi kokių nors paslaugų naudotoju. Belieka tik tyliai pažingsniui diegti tokius sumanymus, leisti visuomenei priprasti, ir su laiku tai bus priimta, kaip savaime suprantama norma.
Jei kalbėti apie tai, ar vartojimo augimas (vartojimas dėl vartojimo, nesusimąstant, ar to tikrai reikia), kaip gerovė visuomenei, yra gera tendencija, būtų dar ilgesnė tema ir tikrai ne šiai rubrikai. |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 03, 18:32 |
|
|
|
Na štai, įgrūstų paslaugų, atrodo, atsikračiau (tiek, kiek man pasakė, kad yra), bet dėl ateities dar pasiteirausiu, ar jie ketina vėl už mane spręsti.
2013 10 03 d. Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Sveiki,
Ankstesniame laiške nurodyta nemokama paslauga dėl galimų prekybos agentų skambučių jūsų numeriams yra išjungta. Mokesčiai už Jūsų neužsakytas paslaugas Jums nėra skaičiuojami. Jeigu dar turėsite klausimų ar pageidavimų dėl teikiamų paslaugų - būtinai kreipkitės.
Pagarbiai
Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 04, 09:21 |
|
|
|
jiibeam rašo: |
"Mamos maximos" sindromas žiūriu apėmęs nemažai paslaugų sektoriaus įmonių ir jos visos įsivaizduoja, kad už mus jau pagalvojo ir nusprendė kokių paslaugų mums reikia, o kokių ne. Nors aš ir Bitės klientas, o taip nutiko po "legendinio" Omnitel "asmeninio" plano, po kurio teko 25 įmonės numerius perkelti pas kitą operatorių, bet man Bitė tokių paslaugų netaiko, o gal tiesiog dar nepastebėjau. Skambinėja visokie agentai iš įvairių kompanijų, bet į pokalbius su jais nesileidžiu, o telefone tiesiog turiu susikuręs grupę - "nekelti" į kurią ir nukeliauja visi tie nepageidautini numeriai. Ir nereik man tokių paslaugų iš operatoriaus. |
Man iškart irgi kilo asociacijos su Omnitel "asmeniniu" planu. Negi Bitei būtinai reikia pasimokyti ant savo kailio? Suprantu, kad klientai jų požiūriu yra konservatyvūs, bet prievarta daryti "pažangiais" negalima. Ypač kai klientas dar ir susimokėti turi už tai, ko neprašė . Geros paslaugos pačios save reklamuoja ir klientai jas suranda. |
|
_________________ Tel. 8698 33775. |
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 04, 14:23 |
|
|
|
Bitė toliau atsakinėja į mano klausimus akivaizdžiai pro šalį, o pastarajame jau galima įžvelgti ironiją:
2013 10 04 d. Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Laba diena,
Tautvydai, negalime pažadėti, kad nustosime gerinti patirtį savo klientams. Tačiau primename, jog nevaržome jūsų - visos papildomos paslaugos, kurios nėra reikalingos gali būti išjungtos susiekus su mumis el. paštu info@bite.lt ar nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.
Pagarbiai
Viktė Matulaitytė - Lisauskienė
Klientų aptarnavimo skyrius |
Matydamas, kad dialoge progreso nėra, bandau užbaigti susirašinėjimą:
2013 10 04 d. rašo: |
Laba diena, gerb. Vikte,
išties, patirties su Bite kasmet vis daugėja. Deja, ta patirtis dažnai ir iš blogosios pusės.
Noriu pabrėžti, kad mes esame sudarę ryšio paslaugų teikimo sutartį, joje apibrėžtas paslaugas (ar mano užsakytas atskirai) sutartomis kainomis ir noriu gauti. Prašau nesirūpinti mano asmeniniu gyvenimu patirties gerinimu bei spręsti už mane, kokias paslaugas noriu pradėti naudoti, o taip pat ir kitais dalykais, kurie nenumatyti mūsų sutartyje.
Pastebėsiu, kad klausiau apie paslaugas, o man atsakėte apie patirtį. Klausimą dar kartą pakartoju ir noriu gauti atsakymą į jį, jog žinočiau tikslią Bitės poziciją. Nuo to priklausys ir mano užklausos vatotojų teisių gynėjams turinys.
Jei jūsų asmeniniai pareigybių įgaliojimai yra riboti, rekomenduoju perduoti šį klausimą kompetentingiems Bitės atstovams. Taip pat man tiks ir toks atsakymas, jog į šį klausimą Bitė atsakymo nepageidauja pateikti.
Sakykite, prašau, ar ateityje vėl ketinate man imti teikti paslaugas savo nuožiūra manęs neatsiklausus ir net apie tai neįspėjus, taip pažeidžiant paslaugų teikimo sutartį?
Ačiū. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 09, 19:37 |
|
|
|
Tyla... Bet užtai šiandien vėl gaunu el. paštu PDF sąskaitą už paslaugas su reklamine išnaša joje. O, regis, jau buvom sutarę, kad jos ten nebus, ir VDAI poziciją jiems persiunčiau, ir negi kurį laiką gaudavau švarias sąskaitas... Tad gavau progą priminti, kad dar negavau atsakymo į praeitą užklausą ir pareikšti pakartotinai, kad nepageidauju gauti el. paštu reklamos. |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 09, 20:10 |
|
|
|
ERROR rašo: |
Tyla... Bet užtai šiandien vėl gaunu el. paštu PDF sąskaitą už paslaugas su reklamine išnaša joje. O, regis, jau buvom sutarę, kad jos ten nebus, ir VDAI poziciją jiems persiunčiau, ir negi kurį laiką gaudavau švarias sąskaitas... Tad gavau progą priminti, kad dar negavau atsakymo į praeitą užklausą ir pareikšti pakartotinai, kad nepageidauju gauti el. paštu reklamos. |
Pagal viska... be vartuotoju teisiu neisispres... arba gal pades situacijos paviesinimas platesniu mastu nei Elektronika.lt ir jai del to is avilio abonentu migracija padides ..gal tik tuomet susidomes aukstesne BITININKYSTES vadovybe... |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 09, 20:11 |
|
|
|
Šiaip, tai iš dalies taip, paslaugų teikėjas turėtu informuoti paslaugų gavėją apie atsiradusias naujas paslaugas nieko nekeičiant. Taip pat, nurodydamas kaip jas aktyvuoti pačiam paslaugos gavėjui.
Bet tai, ko gero žymiai daugiau būtų išlaidų, nei vieną kitą paslaugų gavėją atmušti pažadais. |
|
_________________ Panevėžys |
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 11, 17:56 |
|
|
|
Galutinis Bitės atsakymas dėl paslaugų per prievartą:
2013 10 11 d. Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Laba diena,
Atsakydami į Jūsų klausimą, norime pabrėžti, kad neatlygintinų paslaugų teikimas nėra reglamentuojamas Lietuvos Respublikos teisės aktais. Įstatymai nedraudžia teikti papildomų nemokamų paslaugų, dėl kurių nėra konkrečiai sutarta rašytinėje sutartyje. Atsižvelgdami į nuomonės tyrimus, kurie parodė, jog tokia paslauga yra aktuali daugumai vartotojų, mes nusprendėme ją įdiegti nemokamai visiems savo klientams. Be abejo, suprantame, kad daugumos nuomonė kai kuriems vartotojams gali būti nepriimtina, todėl palikome teisę atsisakyti šios paslaugos.
Mes diegiame tokias paslaugas, kurių reikalingumą galime pagrįsti vartotojo poreikiais. Nesiekiame įpareigoti savo klientų ar apriboti jų apsisprendimo laisvės, todėl kaip ir minėjome anksčiau, išjungėme šio funkcionalumo teikimą Jūsų numeriams. Ateityje ir toliau kursime naujas nemokamas paslaugas savo klientams, atsižvelgdami į klientų išsakytus pageidavimus bei poreikius. Tačiau visada paliksime teisę apsispręsti, ar naudotis nauja paslauga, ar jos atsisakyti.
Pagarbiai
Viktė Matulaitytė - Lisauskienė
Klientų aptarnavimo skyrius |
Daugiau nebekankinsiu jų šiuo klausimu. Pozicija aiški. Įdomu bus sužinoti vartotojų teisių gynėjų poziciją. |
|
|
|
|
 |
 |
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 25, 13:06 |
|
|
|
Taigi, kadangi su Bite nesutapo mūsų pozicijos, teko komentaro tikėtis iš profesionalų RRT, kurie ir rūpinasi ryšių paslaugų tvarkos reikalais:
2013 m. spalio 16 d. rašo: |
Laba diena
norėčiau pasiteirauti Jūsų, kaip ekspertų šioje srityje, komentaro, kadangi žemiau išdėstyti klausimai aktualūs man asmeniškai, kaip ryšio paslaugų vartotojui, ir mūsų Elektronika.lt bendruomenei, kaip piliečiams, norintiems žinoti savo teises. Būsiu dėkingas už atsakymus ir rekomendacijas jais remiantis galėsiu nuspręsti, kokių tolimesnių veiksmų galėčiau imtis.
Būtų gerai trumpa išankstinė žinutė, kad mano užklausą gavote ir per kokį laiką galėčiau tikėtis atsakymo. Ačiū.
***
Pastaruoju metu mobiliojo ryšio operatoriai stebina perdėtu rūpesčiu savo klientais (galima juokais prisiminti senąją animaciją), kuomet nemokamos paslaugos pradedamos teikti be vartotojo sutikimo ir netgi jo neinformavus. Mane domintų, ar paslaugų teikėjas gali teikti nemokamas paslaugas, jei tam leidimo jis nėra gavęs iš paslaugų gavėjo (bei nenumatyta sutartyje), o taip pat ar jis tą gali daryti ateityje, jei vartotojas anksčiau išreiškė nesutikimą gauti bet kokias nemokamas pasaugas, vartotojo iš anksto neatsiklausus ir negavus leidimo (išskyrus įstatymuose numatytus privalomus paslaugų atvejus)? Šis klausimas aktualus ne tik ryšio paslaugų teikėjų atveju, tačiau, kadangi šis konkretus atvejis susijęs būtent su šiomis paslaugomis, galime apsiriboti Elektroninių ryšių įstatymu ir jį lydinčiais teisės aktais, nebent jums būtų žinomi ir kiti visas paslaugas apimantys ir atsakantys į šį klausimą teisės aktai.
Štai konkretus atvejis. Esu UAB Bitė paslaugų vartotojas ir atsitiktinai spaudoje perskaičiau kelis straipsnius apie naują šios bendrovės teikiamą paslaugą, vartotojams pranešančią apie galimo prekybininko skambutį:
http://www.elektronika.lt/straipsniai/rysiai/41204/norite-nepageidaujamu-skambuciu-filtro-jums-skambins-dar-dazniau/
http://mokslas.delfi.lt/technologijos/verslininkas-bites-paverstas-prekybos-agentu-pasijutau-labai-pazemintas.d?id=62320295
http://www.elektronika.lt/naujienos/rysiai/41369/bites-klientai-renkasi-patys-bendrauti-su-galimu-prekybos-agentu-ar-ne-papildyta/
Pastebėjau, kad ir RRT yra informuota apie tą paslaugą, tačiau aš atstovauju ne tariamo prekybininko pusę, o tą paslaugos gavėją. Taigi, apie minėtą paslaugą sužinau tik iš žiniasklaidos š. m. rugsėjo mėn. nors paslauga, kaip Bitė rašo pranešime spaudai, teikiama nuo š. m. liepos mėn. Bitės atstovai man el. paštu patvirtino, jog apie paslaugą jie iš anksto neįspėjo ir įjungė paslaugą vienašališkai, negavę vartotojų sutikimo. Minėtoji paslauga man toliau nebeteikiama, bet iš Bitės atsakymų el. paštu taip pat supratau, jog nemokamas paslaugas jie keltina teikti ir ateityje, nepaisant mano pageidavimo to nedaryti, bet palikdami teisę atsisakyti tokių paslaugų (o kaip apie jas sužinoti?), atliekant man tam tikrus papildomus atsisakymo procedūrinius veiksmus.
Ši situacija man taip pat priminė dar 2005 m. atvejį, kuomet Bitė vienašališkai įjungė paslaugą Skambučių registras, o po kurio laiko ją apmokestino. Tąkart, įsikišus RRT, paslaugos teikimas buvo nutrauktas, grąžintas paimtas mokestis, o bendrovė raštu manęs atsiprašė. Taigi, tokia ankstesnė patirtis leido rimtai sunerimti ir dėl naujojo Bitės poelgio ir pozicijos.
Kadangi visų įstatymų ir jų subtilybių nežinau, norėčiau pasitarti su Jumis ir savo poziciją mėginu apginti remiantis šiais punktais, jog ir nemokamos (ne tik mokamos) paslaugos nebūtų teikiamos be vartotojo sutikimo:
1. Man atrodo, jog tai daroma ne pagal Bitės ryšio paslaugų teikimo sutartį:
BENDROSIOS PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS. Prieinama viešai: http://www.bite.lt/files/pub/bite_lt9/lt/pdf/GT_STC_2012-08-01.pdf
Skyrius: Kada sąlygos gali būti keičiamos? Citata: Apie sąlygų pasikeitimą informuosime Jus prieš 30 (trisdešimt) dienų.
2. Kadangi, kaip supratau iš pateiktų paslaugos pristatymų, ši paslauga pailgina skambinančiojo laukimo laiką (kol teikiama abejotina informacija apie skambinantįjį ir šią paslaugą), ko pasekoje, skambinantis gali nesulaukti pokalbio pradžios, o tai pablogina ir mano gaunamą telefoninio ryšio paslaugą. Taip pat įsiterpimai prieš pokalbį švaisto mano laiką ir tai pablogina sąlygas, kurios buvo iki šios paslaugos atsiradimo.
ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS / IV. PASLAUGŲ TEIKIMAS
Citata: 21. Teikėjas, keisdamas Paslaugų teikimo technologijas, įrangą, Paslaugų teikimo sąlygas, atsiskaitymo tvarką, negali bloginti teikiamų Paslaugų kokybės ir mažinti Paslaugų apimties, bloginti abonentui Sutarties sudarymo metu nustatytų sąlygų, jei šalys, esant konkrečiam Paslaugų teikimo technologijų, įrangos, Paslaugų teikimo sąlygų, atsiskaitymo tvarkos pakeitimui, nesusitaria kitaip.
Taip pat tikėtina, jog minėtoji paslauga, vykdo įeinančių skambučių kontrolę, atlieka filtravimą ir išsaugo perteklinę informaciją taip galimai pažeidžia asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą. Juk toks įsikišimas prieš pokalbio pradžią ne tik gali apriboti man teikiamą skambinančiojo informaciją telefonu dėl skambučio užlaikymo, bet ir mano telefono numeris tokiu atveju, tikėtina, išsaugomas kažkokiose duomenų bazėse. Nėra aišku, ar yra renkama papildoma mano veiksmų statistika (atmetant ar priimant tokius pokalbius ir pan. ir vėliau juos kur nors panaudojant rinkodaroje). Ar tokiu atveju Bitė neturi įstatymuose numatyto įpareigojimo informuoti vartotoją?
Žemiau pateikiu susirašinėjimo el. paštu su Bitės atstovais istoriją, jei reiktų papildomos medžiagos ir išsakytos Bitės pozicijos.
Ačiū už būsimą pagalbą. Iki malonaus.
|
Žinutę gaunu netrukus su patikinimu, kad atsakymas bus pateiktas per 5 darbo dienas el. paštu. Šią savaitę RRT darbuotoju prisistatęs asmuo man paskambino ir dar pasitikslino situaciją, o šiandien gavau ir trumpą žinutę el. paštu:
2013 m. spalio 25 d. RRT: Arvydas Bareikis rašo: |
Sveiki,
šiuo metu vyksta tyrimas dėl UAB Bitė Lietuva teikiamos informavimo apie galimai skambinantį prekybos agentą paslaugos. Baigusi tyrimą, LR ryšių reguliavimo tarnyba informuos visus elektroninių ryšių paslaugų naudotojus.
Pagarbiai
Arvydas Bareikis
Paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotojas
Elektroninių ryšių departamentas
LR ryšių reguliavimo tarnyba |
Na, atsakymų į savo filosofinį rašinėlį negavau, bet, regis, reikalai pajudės net ir be papildomų mano oficialių raštų. Veikiausiai, nepatenkintų klientų, o gal ir agentų, atsirado ir daugiau. Tęsinys bus... |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |