|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 12, 17:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Pareiškimai, padėkos, skundai » Apgautiems BITĖs klientams
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2005 07 20, 13:23 |
|
|
|
Sveiki
Kas naudoja BITE GSM, s.m. 04 men gavo "dziugia" SMS zinute, jog iki 05-01 d. galima nemokamai naudotis "Skambuciu registru". Na, o paskui bus mokama ir, jei noresite atsisakyti - turesite siusti SMS zinute ir t.t.
Taigi, jums buvo prievarta idiegta paslauga be jusu sutikimo. BITE privalejo pasibaigus akcijai, pati nutrauki sia paslauga, o ne prievartauti vartotojus pacius kazko imtis, taip gaisti laika.
Jei kas dziugiasi sia paslauga, tai galiu pasakyti, jog tai kalba ne apie paslaugos reikalinguma ar kokybe. Nors man asmeniskai jos nereikia ir argumentai, kad va kaip gerai, jei isjungsi telefona - tau ateis SMS, visai netinka. As kai isjungiu, tai ir noriu buti nepasiekiamas (pagalvokit, jok kazkas piktybiskai jums skambines? Kiek paklosit tada uz paslauga? O jei isvyksit i kelione ir paliksit tel. namie?).
Kitais zodziais, isivaizduokite, jog belekokios firmos sugalvoja taip "legaliai" teikti paslaugas - N dienu nemokamai, o paskui mes imsim pinigus (dar gerai, jei zmogus moka paskaityti SMS, jei netycia neistrynei). Kas belieka? O gi analogas SPAM - kasdien sedeti ir sekti, pas ka baigesi akcija ir kada jau cia reikes moketi ir skirti po kelias valandas atsaiskinejimui paslaugos, kurios tu net neorejai.
Gale galiu prideti, jog BITE labai ilgai issisukinejo nuo probelmos sprendimo, kol RRT nesikreipe i juos sutvarkyti padeti. Deja, kaip man zinoma, BITE padeti eme taisyti tik tiems, kurie i juos intensyviai kreipesi del sio sukciavimo fakto. Kiti gi liko apgauti.
Taigi, mielieji, kai nusibos si paslauga (na pvz po N metu), jus, manau, galesit jiems pasakyti, jog paslauga buvo teikiama nelegaliai ir susigrazinti visus pinigelius (ka po nelabai maloniu susirasinejimu jie man asmeniskai ir padare - tipo dabar laimingas? sedek ir tylek...).
Tokios tokeles... |
|
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2006 03 28, 20:27 |
|
|
|
Ne, likau - kompensavo neteisėtai paimtus centus ir net pora kartų raštu atsiprašė. Abejoju ar tai padarė su kitais savo klientais... |
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2007 03 21, 21:49 |
|
|
|
Cia dar nieko, va kartais uz wap'a ar bite biz pradeda skaiciuot lt uz perduotus MB, ir priskaiciuoja saskaita keliu simtu litu Ir dar paskambinus tupos operatores itikineja, kad negali buti jokiu problemu, sako pats kaltas, kol galiausiai ju vos nepasiunti ir tada priima pretenzija..... Na zinoma po kiek laiko(tikrai nemzai kartais) pagaliau numinusuoja tas nesamones.... |
|
|
|
|
|
|
Paslauga, pranešanti apie galimo prekybininko skambutį |
Parašytas: 2013 09 20, 16:45 |
|
|
|
Tenka reanimuoti seną temą, nes, regis, nauja (o gal ir ne visai) Bitės paslauga kartoja dar 2005 metų situaciją (temos pradžia).
Pastarosiomis dienomis ėmė gausėti pranešimų dėl Bitės teikiamos paslaugos, vartotojams pranešančios apie galimo prekybininko skambutį:
http://www.elektronika.lt/straipsniai/rysiai/41204/norite-nepageidaujamu-skambuciu-filtro-jums-skambins-dar-dazniau/
http://mokslas.delfi.lt/technologijos/verslininkas-bites-paverstas-prekybos-agentu-pasijutau-labai-pazemintas.d?id=62320295
http://www.elektronika.lt/naujienos/rysiai/41369/bites-klientai-renkasi-patys-bendrauti-su-galimu-prekybos-agentu-ar-ne-papildyta/
Deja, paslaugomis liko patenkinti ne visi ir ne tik galimai prekybos agentais šios paslaugos pristatomi verslininkai. Aš taip pat esu Bitės klientas ir apie tą paslaugą (rašoma, kad nuo liepos teikiama) sužinojau tik iš šių publikacijų. Liūdniausia tai, kad Bitei, regis, visiškai nesvarbu, ko nori konkretus jos klientas, ir paslaugas jam ima teikti jo net neatsiklausus. Tai, jog paslauga nemokama ar, kad jos galima atsisakyti (vargstant kažkokius papildomus vargus), manau, nėra tas argumentas, kuris darytų tokias paslaugas teisėtas. Taip pat, manau, kad skambučio pertraukimas daro telefoninio ryšio paslaugą nekokybišką, gaišina laiką papildomai informacijai išklausyti. Aš linkęs manyti, jog tokia paslauga, teikiama be sutikimo, vykdo įeinančių skambučių kontrolę bei atlieka filtravimą, gali pažeisti asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą.
Bitės atstovų spaudai paprašiau detalesnio komentaro į Elektronika.lt redakcijos užklausą (žr. papildymas prie pranešimo spaudai) ir priminiau 2005 m. atvejį. Atsakymas:
2013 09 19 d. Laura Bielskė, Bitė Lietuva atstovė ryšiams su visuomene rašo: |
Tai viena is daugelio musu sukurtu paslaugu klientams, kuri prisideda prie patogesnio naudojimosi paslaugomis. Manau nereiketu jos lyginti su 2005 metu situacija rinkoje.
|
Tuomet seka mano papildomi klausimai:
2013 09 19 d. rašo: |
1. Ar teisingai supratau, jog patvirtinate, kad paslauga, vartotojams pranešanti apie galimo prekybininko skambutį, yra teikiama nuo š.m. liepos mėnesio, šios paslaugos Bitės klientams asmeniškai neužsisakius ir jų asmeniškai dėl šios paslaugos neinformavus?
2. Ar ši paslauga teikiama vienašališkai Bitės iniciatyva, ir to neįpareigoja daryti LR teisės aktai ar kiti LR valstybinių institucijų nurodymai?
3. Būčiau dėkingas, jei įvardintumėte ir tas kitas paslaugas, apie kurias vartotojai dar nežino, tačiau jomis naudojasi, nors jų nėra užsisakę ar aptarę jų naudojimo sąlygų sutartyse.
|
Atsakymą gaunu per Bitei atstovaujančią ryšiams su visuomene kompaniją:
2013 09 20 d. Atsako Bitė Lietuva rinkodaros direktorius Pranas Kuisys rašo: |
Šią paslaugą sukūrėme atsižvelgdami į mūsų klientų klausimus, kaip išvengti nepageidaujamų skambučių. Tokių klausimų ir pageidavimų iš savo klientų sulaukdavome nuolat. Tai rodo ir nuomonės tyrimas, kurį skelbėme. Valstybinių institucijų reguliavimas paprastai šiek tiek atsilieka nuo besikeičiančių klientų ir verslo poreikių, todėl natūralu, jog ne visos paslaugos yra aptariamos įstatymuose. Be to reguliavimas paprastai įsijungia ten, kur pažeidžiami klientų interesai. Mes rūpinamės savo klientais. Ši paslauga mūsų klientams nemokama, kaip ir daugelis kitų informuojančių paslaugų, kurias siūlome, pavyzdžiui, pasienyje perspėjame apie galimus prisijungimus prie užsienio tinklų, specialiu signalu klientai yra informuojami, kai skambina į kito operatoriaus tinklą, gauna SMS apie praleistus skambučius, taip pat informuojame apie papildomų paslaugų užsisakymą, pasikartojančių prenumeratų užsisakymą ir pan. Tokias nemokamas paslaugas nuolat tobuliname, o vartotojams nereikia sukti galvos ir specialiai jų užsisakinėti, tačiau jų visada galima atsisakyti paskambinus nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501. Paslaugą, informuojančią apie galimus telemarketingo skambučius mūsų klientai sutiko palankiai.
|
Taigi, Bitė patvirtina, kad nesuka galvos dėl savo klientų norų ir nuomonių, o paslaugas teikia tokias, kokias jį pati nusprendžia, net neatsiklausus savo kliento. Man tokia situacija nepatinka ir manau, kad tik paslaugų gavėjas gali spręsti, kokiomis paslaugomis jis nori naudotis, todėl pamėginsiu artimiausiu metu pasikonsultuoti su valstybinėmis įstaigomis (RRT, VTTAT, VDAI) ir gauti jų komentarus dėl tokio būdo teikti paslaugas teisėtumo bei šios konkrečios Bitės paslaugos. |
|
Paskutinį kartą redagavo ERROR, 2013 09 20, 21:16. Redaguota 6 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 09 20, 18:07 |
|
|
|
tskant "geros" idejos kvailai realizuotos, todel patenkintuju ratas nedidzeja, o todzel, kad imones strategai su IQ trukumu. |
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 09 20, 19:39 |
|
|
|
super iniciatyva, man kas antra diena skambinejo ir siule visokias nesamones, ypac transportininkai, nesuprantu kodel man. jau menuo kaip ramu, aciu Bitei. |
|
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 09 25, 11:31 |
|
|
|
Kadangi sunku patikėti Bitės pozicija, pabandau dar kartą perklausti, kaip jų klientas:
2013 09 20 d. rašo: |
Kokiais paslaugos teikimo sutarties punktais ar teisės aktais ir jo punktais remiantis, Bitė savo iniciatyva gali teikti man paslaugas, kurių iš anksto nesuderino ir negavo mano sutikimo dėl jų teikimo? |
Bitės atsakymą gaunu gan operatyviai (buvo savaitgalis):
2013 09 25 d. Viktė Matulaitytė - Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Laba diena,
Atsiprašome, kad kiek užtrukome atsakyti į Jūsų klausimus.
Įvairios atskirai neapmokestinamos patogumo funkcijos, tokios kaip informavimas apie telemarketingo skambučius, automatinis perskambinimas, informavimas apie skambutį į kitą tinklą ir pan., yra mūsų paslaugų dalis. Iš ko susideda vartotojui teikiama paslauga, yra mūsų atsakomybė spręsti ir kurti, ką darome nuolat atlikdami vartotojų apklausas ir atsižvelgdami į pageidavimus. Siekiame teikti tai, kas geriausia klientui, nebent šis nurodo kitaip ir nepageidaujamų patogumų atsisako, ką padaryti yra labai paprasta.
Tam, kad gerintume teikiamas paslaugas, dirbame kasdien. Matyt suprantate, kad dėl kiekvieno techninių parametrų, paslaugų ar aptarnavimo patobulinimo prašyti visų klientų atskiro sutikimo būtų netikslinga ir nepatogu patiems klientams, tačiau jų nuomonės, pageidavimų ir atsiliepimų teiraujamės kasdien tai mums labai svarbu.
Jeigu dar kiltų neaiškumų - būtinai kreipkitės. |
Štai taip, gerbiami klientai... |
|
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 09 30, 15:14 |
|
|
|
Neatlyžtu ir bandau išsireikalauti konkretaus punkto, kuriuo remiantis, man teikiamos šios paslaugos, ir ar jų pačių sudarytos paslaugų teikimo sąlygos neprieštarauja veiksmams:
2013 09 25 d. rašo: |
Tuomet, jei jau kitų vartotojų apklausomis sprendžiate, kas geriau ir reikalinga konkrečiam vartotojui bei nesivarginate jo atsiklausti prieš teikiant paslaugas, dar patikslinkite prašau, ar visgi neprivalote jo iš anksto informuoti pagal jūsų pačių paslaugų teikimo sąlygas?
BENDROSIOS PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
Prieinama viešai: http://www.bite.lt/files/pub/bite_lt9/lt/pdf/GT_STC_2012-08-01.pdf
Skyrius: Kada sąlygos gali būti keičiamos?
Citata: Apie sąlygų pasikeitimą informuosime Jus prieš 30 (trisdešimt) dienų. |
Nors klausiu apie ratus, atsakymas apie batus:
2013 09 30 d. Viktė Matulaitytė-Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius rašo: |
Sveiki, Tautvydai,
Šiuo atveju neįspėjome apie paslaugą iš anksto, nes naujaja paslauga geriname sąlygas savo klientams, ši paslauga nėra apmokestinama, be to nėra jokių kliūčių jos atsisakyti.
Geros dienos!
Pagarbiai
Viktė Matulaitytė-Lisauskienė, Klientų aptarnavimo skyrius |
Dar kartą pareiškiu, kad tik konkretus klientas gali spręsti, kas jam yra gerai, o ne paslaugų teikėjas ar kitos trečios šalys, bei, kad teisės spręsti už save, kas man geriau, aš jiems nesuteikiau. Neatlyžtu ir reikalauju konkretaus atsakymo dėl veiksmų pagrįstumo, remiantis paslaugų teikimo susitarimu, bei bandau sužinoti, ko, pasirodo, nežinau ir negaliu netgi matyti (nes užsako pati BITĖ ir apie tai net neinformuoja) kokias gi paslaugas aš naudoju:
2013 09 30 d. rašo: |
1. Kuris sutarties/sąlygų punktas leidžia jums apie sąlygų pakeitimą naujai teikiamas paslaugas iš anksto nepranešti? Regis, nėra išskirtas atvejis dėl nemokamų paslaugų ar aš klystu?
2. Jei apie paslaugas nepranešate, ir jas, vartotojams apie jas nieko nežinant, teikiate, patikslinkite man, prašau, kokias papildomas paslaugas (mokamas ir nemokamas), kurios nenumatytos mūsų sutartyje ir nėra rodomos manobite.lt užsakytų paslaugų sąraše, naudoja mano pas jus turimi trys numeriai? Ar yra galimybė tą sužinoti? |
Dar šiek tiek atsakymų ir galima bus ruošti paklausimą teisių gynėjams... |
|
Paskutinį kartą redagavo ERROR, 2013 09 30, 21:45. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 09 30, 18:00 |
|
|
|
Šaunuolis, ERROR! Nenusileisk!
Aš su Tavimi (nors ir nesu BiteGSM klientas). |
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 01, 06:54 |
|
|
|
siaip tao tvarkingai... Ikisa nezinant, o po to zinokis-tavo problem... Nagus nukapot uz tokias nesamones. Juokingas bites "vadzybynykes" atsakymas. Nors itariu ne ji sugalvojo. Nors kas zino. Ten juk tokia politika: nera klientu, pajamu galvokit ka nors kaip nors, kuo nors |
|
_________________ Nieko taip lengvai nedaliname, kaip patarimus... |
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 01, 09:16 |
|
|
|
Smaugt juos reikia, o tai elgiasi kaip kiaulės bažnyčioj. Ir materialinės kompensacijos už moralinę skriaudą išsireikalaut. O tai apsisuks - ir vėl ant bandys "ant galvos užlipt". |
|
|
|
|
|
|
Apgautiems BITĖs klientams |
Parašytas: 2013 10 01, 09:51 |
|
|
|
"Mamos maximos" sindromas žiūriu apėmęs nemažai paslaugų sektoriaus įmonių ir jos visos įsivaizduoja, kad už mus jau pagalvojo ir nusprendė kokių paslaugų mums reikia, o kokių ne. Nors aš ir Bitės klientas, o taip nutiko po "legendinio" Omnitel "asmeninio" plano, po kurio teko 25 įmonės numerius perkelti pas kitą operatorių, bet man Bitė tokių paslaugų netaiko, o gal tiesiog dar nepastebėjau. Skambinėja visokie agentai iš įvairių kompanijų, bet į pokalbius su jais nesileidžiu, o telefone tiesiog turiu susikuręs grupę - "nekelti" į kurią ir nukeliauja visi tie nepageidautini numeriai. Ir nereik man tokių paslaugų iš operatoriaus. |
|
Paskutinį kartą redagavo jiibeam, 2013 10 01, 13:41. Redaguota 1 kartą _________________ I-as Merfio dėsnis medicinai - "Sveikų žmonių nėra , yra tik blogai ištirti" |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|