Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 03, 16:27. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Neradau dar tokio forumo, kuriame žmogai kalbetų tik tiesa.
Visi gyvena tuom, kad ką nors išgirdo, ir visiem tą patį perpasakoja.
Na ir ką briedys?
Aš dar sykį sakau - kuro oktaninis skaičius neįtakoja degimo kampo...
Aš dar sykį sakau - kuro oktaninis skaičius neįtakoja degimo kampo...
Ir taip ir ne: realaus neįtakoja, optimalų įtakoja.
Ir kol neatskirsi šių dviejų sąvokų, verčiau ir nuo variklio, ne tik nuo elektronikos, laikykis atokiau, - važiuosi po to "pirštais barškėdamas"
Justinas.S rašo:
Neradau dar tokio forumo, kuriame žmogai kalbetų tik tiesa...
Užtat pats, matosi, sugebi ir meluoti ir tiesą sakyti vienu metu
Ei, brolau, - ar verta taip lengvai pasiduoti!
Čia gi visai paprasta logika:
Optimalus uždegimo kampas, - tai, ko variklis "norėtų" gauti (bet realybėje niekad negauna) iš uždegimo sistemos. Ir priklauso jis bemaž nuo visko: apsukų, apkrovos, kuro oktano, kompresijos, oro temperatūros, drėgnumo, mėnulio ir žvaigždžių padėties ir t.t. Tėsiogiai sužinoti šiam "variklio norui" jokio prietaiso nėra...
Realus uždegimo kampas, - tai, ką uždegimo sistema pateikia varikliui. Štai jį galima pamatuoti naudojantis stroboskopu.
Visų uždegimo sistemos korektorių ir reguliavimų esmė yra išlaikyti realų uždegimo kampą kiek į manoma arčiau optimalaus. Ir tai pavyksta padaryti tuo geriau, kuo "gudresnė" uždegimo sistema. Tai yra, į kuo daugiau optimalų uždegimo kampą keičiančių faktorių ji gali tinkamai sureaguoti...
Klasikinė gali jausti apsukas, slėgį įsiurbimo kolektoriuje, ir oktano skaičių. Tiesa, pastarąjį ne tiesiogiai, - tik jei įpylęs kitokio benzino, nepamirši pasukti "tramblioriaus" (nebepamenu, - ar "Žigulys" turi tam skirtą skalę... "ZILas" ir "Volga" tikrai turi . ).
Kompiuterinė "pojūčių" turi daugiau.
Na, galima sneketi ir sneketi, bet mano nuomone liks ta, kad varikli geriausiai sureguliuoji su stroboskopu
Jei "išstatysi mietkes" su stroboskopu pagal gamintojo instrukciją, tai iš tiesų bus geriausiai (bet tik sistemos galimybių ribose!) sureguliuota su sąlyga, kad per visus metelius, prabėgusius nuo mašinytės pagaminimo, nepakito išcentrinio ir vakuuminio korektorių charakteristikos, bakan bus pilamas benzinas su tiksliai tokiu oktano skaičiumi, kaip numatė gamintojas, ir t.t. ...
Priešingu atveju, - tik klausa ir kitos asmeninės juslės (patikėk, veikia neblogai - tiek prie 4, tiek ir prie 8 "puodų" )
Paskutinį kartą redagavo Briedis, 2013 08 02, 08:30. Redaguota 1 kartą
Justinas.S kaip matai čia ar naujokas ar ne sistema nustato pagal žinučių kiekį. Todėl pilna tokių, kuriems svarbu parašyt, nesvarbu ką... Dauguma sėdinčių turi milžiniškų kompleksų ir tik čia sugeba pasijusti pranašesni, todėl normalaus atsakymo tenka arba ilgai laukt, arba ieškot pačiam. Kas liečia tavo minimą seną techniką stroboskopas nėra geriausias daiktas reguliuoti degimo kampui. Kaip žinai senai technikai skirtas 76,80,93 oktano benzinas. Vis dėlto tenka pilti tai ką turim 95. Na nebent turi draugų keliaujančių po rusiją... Sveikiausias sprendimas senam varikliui yra reguliuot degimo kampą ne pagal stroboskopą, o pasitelkus taip vadinamą knock sensor. Schemų kaip ji pasidaryt rasi internete. O dėl klausimų rašyk į AŽ(pm) kiek sugebės smegenėlės mano, padėsiu.
Tai kodel tada visi motoristai (normalus motoristai, o ne garaziniai) sako, kad jokia ausis nesureguliuos degimo taip, kaip stroboskopas?
Todėl, kad tie "normalūs" motoristai apie tokius motorus ir jų derinimą supranta kaip kiaulės apie debesis Arba supranta ir bando greičiau atsikvarabinti: tipo va, stroboskopas parodė - dabar čiki, geriau nebus.
Prie ausies reikia ir akies. Toks daigtas vietoj žvakės sukasi. Matosi kas cilindre darosi, kai matoras dirba. O stoboskopas - lochams kvailinti
gal zinai kur gauti икс (indikator kacestva smesi)
ta kuris sukasi vietoj zvakes gauti? turejau sudeginau (tiksliau ta zvake pramuse) kiek ieskau niekur jo nerandu. jei turi parduoti nupirkciau
Na, vienu zodziu - jei saulucka turi tokia gera mechaniko patirti moksluose, tai tada as 8 aukstuosius univerus baiges.
Aisku, visi ziuri tik I tai, jog jis - patyres dalyvis, o as - tik naujokas.
Jusu pasirinkimas, kuris variantas priimtinesnis. Bet nieks variklio taip idealiai nesureguliuos, kaip stroboskopas. Tuo sita tema ir uzbaikime.
100% sutinku su Justinuo isakytomis mintimis.. tiek stroboskopas tiek kiti reguliavimo prietaisai TAM IR YRA KAD PADETU SURASTI tikslius variklio darbo parametrus. TAM JIE YRA SKIRTI. tik arklio traukiama pluga galima regiuoti is "akies" ar is "ausies" Norint teisingai sureguliuoti ar diagnuozuoti variklio darba prietaisai BUTINI!!!!! Nes jie tam ir yra skirti!!!!!
Kažkur tikrai turiu, reiktų rūsį perkuisti, ar verta prasidėti? Ką moki? Berods dar ir naujas, o jei ir nenaujas tai tikrai 2-3 kart naudotas pabandymui.