 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 27, 15:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Problemos su el .varikliu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 20:22 |
|
|
|
Situacija tokia:
gaminamas prietaisas JAV klientui.Tad itampa 3f230V.
Tame prietaise sumontuotas el.variklis 11kW dideliu apsuku. Bandymas yra naudojams trafas trifazis 25kW 400/230V. Variklis italiskas 400 / 230 ispildymo. Variklis pajungtas trikampiu.Paleidus varikli , matosi kad jam truksta sveikatos sukti mechanizmus., nors europiniam variante (600/400V)toks pat 11kW tos pacios firmos variklis suka smarkiai geriau.
Kyla itarimas , kad variklis gali buti 600/400V ispildymo ir lentele ant variklio paprasciausiai neteisinga Blogiausia tai ,kad daba vietoje neturime analogisko 11kW variklio ir negalime palyginti.
Kaip ukiskai patikrinti sia galima neteisybe
Dar vienas klausimas-kokia gali buti apvijos varza tokio 11kW variklio, nes musu prietaisai rodo labai labai mazai  |
|
_________________ 86856trys788 |
|
|
|
 |
 |
Re: Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 20:46 |
|
|
|
Juras rašo: |
Kaip ukiskai patikrinti sia galima neteisybe  |
Greičiausiai fokusas yra ne variklyje, o transformatoriuje. 25 kVA (greičiausiai taip, o ne 25 kW) transformatorius per silpnas. Krenta įtampa starto metu.
Citata: |
Dar vienas klausimas-kokia gali buti apvijos varza tokio 11kW variklio, nes musu prietaisai rodo labai labai mazai |
Taip ir yra, taip turi būt ir elementariu "naminiu" multimetru nepamatuosi.
Jau ne kartą rašiau, bet dar pakartosiu - kai kalbame apie variklio galią kalbame apie MECHANINĘ (veleno) galią, aktyvioji elektrinė galia (kW) imama iš tinklo didesnė bent 1,3 karto. Pilnoji (kVA) bent 1,5 karto. Plius 5...7 kartus išaugant starto srovė ir.... ir 25 kVA transformatorius rūko kamputyje. |
|
|
|
|
 |
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 20:53 |
|
|
|
A jūs, gerbiamas kaliega, grdėjote, kad matorams sukimo momentas yra tiesigiai proporcingas įtampos kvadratui ? Ir parinkinėjant el. variklius reikia atkeipti dėmesį ne tik į tinklo įtampas ar agregto kilovatus.  |
|
|
|
|
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 21:09 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
A jūs, gerbiamas kaliega, grdėjote, kad matorams sukimo momentas yra tiesigiai proporcingas įtampos kvadratui ? Ir parinkinėjant el. variklius reikia atkeipti dėmesį ne tik į tinklo įtampas ar agregto kilovatus.  |
Nu prasom smulkiau  |
|
_________________ 86856trys788 |
|
|
|
 |
 |
Re: Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 21:43 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Juras rašo: |
Kaip ukiskai patikrinti sia galima neteisybe  |
Greičiausiai fokusas yra ne variklyje, o transformatoriuje. 25 kVA (greičiausiai taip, o ne 25 kW) transformatorius per silpnas. Krenta įtampa starto metu.
Citata: |
Dar vienas klausimas-kokia gali buti apvijos varza tokio 11kW variklio, nes musu prietaisai rodo labai labai mazai |
Taip ir yra, taip turi būt ir elementariu "naminiu" multimetru nepamatuosi.
Jau ne kartą rašiau, bet dar pakartosiu - kai kalbame apie variklio galią kalbame apie MECHANINĘ (veleno) galią, aktyvioji elektrinė galia (kW) imama iš tinklo didesnė bent 1,3 karto. Pilnoji (kVA) bent 1,5 karto. Plius 5...7 kartus išaugant starto srovė ir.... ir 25 kVA transformatorius rūko kamputyje. |
Jo trafas tai gal but per silpnas - 25kVA, antrine 68A laiko.Itampa krenta iki 210V starto metu.Bet varikli vos ne rankomis galima sustabdyti. |
|
_________________ 86856trys788 |
|
|
|
 |
 |
Re: Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 22:26 |
|
|
|
Juras rašo: |
Situacija tokia:
gaminamas prietaisas JAV klientui.Tad itampa 3f230V.
Tame prietaise sumontuotas el.variklis 11kW dideliu apsuku. Bandymas yra naudojams trafas trifazis 25kW 400/230V. Variklis italiskas 400 / 230 ispildymo. Variklis pajungtas trikampiu.Paleidus varikli , matosi kad jam truksta sveikatos sukti mechanizmus., nors europiniam variante (600/400V)toks pat 11kW tos pacios firmos variklis suka smarkiai geriau.
Kyla itarimas , kad variklis gali buti 600/400V ispildymo ir lentele ant variklio paprasciausiai neteisinga Blogiausia tai ,kad daba vietoje neturime analogisko 11kW variklio ir negalime palyginti.
Kaip ukiskai patikrinti sia galima neteisybe
Dar vienas klausimas-kokia gali buti apvijos varza tokio 11kW variklio, nes musu prietaisai rodo labai labai mazai  |
Gerai, kaip supratau, prietaisas yra gaminamas pas tave ir BUS SIUNČIAMAS pas jankius? Tai kokios problemos- jei nori patikrinti variklio tinkamumą. Sujungi žvaigžde ir jungi į 400V tinklą. Patikrini, kaip MECHANIŠKAI variklis suka. Pabandykite stabdyti- nzn su pagaliu ar kokiu stabdžiu.
Paskui perjungi į trikampį ir pajungi nuo trafo 400/230V. Vėl patikrini, kaip MECHANIŠKAI veikia variklis. Abiem atvejais variklis turi sukti panašiai vienodai, aišku, su trafu kiek silpniau- tau priežastį nurodė aukščiau- bet nedaug silpniau. Jei žymiai silpniau, tai netinkamas trafas.
Kad būtų variklio lentelė neteisinga, gerokai abejotina. Nors kartą amerikanskų trafų 6 vnt atėjo su neteisingais parametrais, tai jie parašė, kad trafų birkos neteisingos. Ir atsiuntė naujas birkas . Tokias pačias, kaip seniau . Matyt, visas fintas tame, kad nereiktų trafų pakeisti ir papildomų išlaidų turėti. Nusipirkai ir kruškis , kaip nori  |
|
|
|
|
 |
 |
Re: Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 27, 22:39 |
|
|
|
vidas.k rašo: |
Juras rašo: |
Situacija tokia:
gaminamas prietaisas JAV klientui.Tad itampa 3f230V.
Tame prietaise sumontuotas el.variklis 11kW dideliu apsuku. Bandymas yra naudojams trafas trifazis 25kW 400/230V. Variklis italiskas 400 / 230 ispildymo. Variklis pajungtas trikampiu.Paleidus varikli , matosi kad jam truksta sveikatos sukti mechanizmus., nors europiniam variante (600/400V)toks pat 11kW tos pacios firmos variklis suka smarkiai geriau.
Kyla itarimas , kad variklis gali buti 600/400V ispildymo ir lentele ant variklio paprasciausiai neteisinga Blogiausia tai ,kad daba vietoje neturime analogisko 11kW variklio ir negalime palyginti.
Kaip ukiskai patikrinti sia galima neteisybe
Dar vienas klausimas-kokia gali buti apvijos varza tokio 11kW variklio, nes musu prietaisai rodo labai labai mazai  |
Gerai, kaip supratau, prietaisas yra gaminamas pas tave ir BUS SIUNČIAMAS pas jankius? Tai kokios problemos- jei nori patikrinti variklio tinkamumą. Sujungi žvaigžde ir jungi į 400V tinklą. Patikrini, kaip MECHANIŠKAI variklis suka. Pabandykite stabdyti- nzn su pagaliu ar kokiu stabdžiu.
Paskui perjungi į trikampį ir pajungi nuo trafo 400/230V. Vėl patikrini, kaip MECHANIŠKAI veikia variklis. Abiem atvejais variklis turi sukti panašiai vienodai, aišku, su trafu kiek silpniau- tau priežastį nurodė aukščiau- bet nedaug silpniau. Jei žymiai silpniau, tai netinkamas trafas.
Kad būtų variklio lentelė neteisinga, gerokai abejotina. Nors kartą amerikanskų trafų 6 vnt atėjo su neteisingais parametrais, tai jie parašė, kad trafų birkos neteisingos. Ir atsiuntė naujas birkas . Tokias pačias, kaip seniau . Matyt, visas fintas tame, kad nereiktų trafų pakeisti ir papildomų išlaidų turėti. Nusipirkai ir kruškis , kaip nori  |
Taip reiks ir daryt ko gero, bet ta varikli valdo automatikos pultas, kurs pritaikytas 3Fx230, tai bus truputi nepatogu.
Matuota variklio srove ir rezultatas apie 10A-10A-8A. Taigi viena fazes srove 20% mazesne bet kokiu atveju.Podaugiai  |
|
_________________ 86856trys788 |
|
|
|
 |
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 28, 12:30 |
|
|
|
pamatuok tikslesniu testeriu, kur amperus rodo po kablelio nes jei matavai sroves replem kur ant skales zemiausias nustatymas kokiam 200A matavimui - tai toks cia ir matavimas... |
|
|
|
|
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 28, 12:51 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
pamatuok tikslesniu testeriu, kur amperus rodo po kablelio nes jei matavai sroves replem kur ant skales zemiausias nustatymas kokiam 200A matavimui - tai toks cia ir matavimas... |
Pagal jus ,tai mes da Juros periodo laikmetyje. Ir apart akmens kuvaldos daugiau nieko neturim.
Yra prietaisai normalus.
Taip kad nevarykit cia |
|
_________________ 86856trys788 |
|
|
|
 |
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 28, 20:03 |
|
|
|
Juras rašo: |
Sauliucka rašo: |
A jūs, gerbiamas kaliega, grdėjote, kad matorams sukimo momentas yra tiesigiai proporcingas įtampos kvadratui ? Ir parinkinėjant el. variklius reikia atkeipti dėmesį ne tik į tinklo įtampas ar agregto kilovatus.  |
Nu prasom smulkiau  |
Ką smulkiau ?
Sugriebi variklio gamintoją už tam tikros vietos ir po pirmo spustelėjimo turi elektromechanines charakteristikas. Nominalios, max srovės, darbinės įtampos, veleno sūkiai, išvystomas sukimo momentas, naudingumo koef. Matuoji ir lygini prie skirtingų rėžimų. Dar kartą spūsteli - žiūrėk ir vijų induktyvinę varžą pateiks. Pagal ją staigiai nustatysi - pribrokyjo su ritėm ar ne. Aktyvinė tik dėl akių ir bukų elektrikų.
O jei fazių apkrova skiriasi, tai pradžiai reiktų įsitikinti, ar tamstos bažnytkaimyje nepasislinko fazių kampas.  |
|
|
|
|
 |
 |
Problemos su el .varikliu |
Parašytas: 2013 05 28, 20:33 |
|
|
|
jeigu fazių srovės 10-10-8A, tai kaip ir didelis disbalansas. Patikrink linijines įtampas tarp fazių, ar nelabai skiriasi. Naujas variklis tokių disbalansų neturėtų rodyti, prie simetriškų linijinių įtampų. Mažas, iki 1kW dar gali, bet ne 11 kW.
Nesupratau dėl variklio bandymo sunkumų. Išvis išimate variklį iš mechanizmo, ir jungiate tiesiai nuo tinklo 400V ir stabdote su pagaliu. Jei, kaip minėta, vos ne rankomis galima sustabdyti, ir tai 11kW motoras, tai  |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |