 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 06, 17:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 03, 12:53 |
|
|
|
reiktų pasidaryt tokį monstriuką, guli variklis 50kw, sloviko dydžio, pervyniot kogero nerealu mažesnėm įtampom, būtų elektromobiliui naudojama. sekanti tema bus kaip sumaklint esamus trifazius kontrolerius didesnėm įtampom... |
|
_________________ +370 601 99994. nespaminti, nekelt nakties metu...
realiai manes čia nėra... |
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 03, 13:41 |
|
|
|
as manau kad pervyniojimas daug labiau realu nei toks ketiklis.
nes jam teks komutuoti 600A sroves.
tai padaryti zinoma imanoma, bet neatrodo labai praktiska. |
|
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 03, 20:31 |
|
|
|
jam pradziai akumu reikia prisipirkt, kad kokius 700-800DC iejime butu. varikli pervyniot nevariantas - nes galingumas ir nk ziauriai kris. ir sistema turi but zeminanti. net dviraciuose su 1-2kw varikliu naudoja kaip minimum 60-90V. o masinai per zema pradine itampa. toli nenuvaziuos jei puse galingumu issvaistys laidu kaitinimui  |
|
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 04, 17:57 |
|
|
|
ne troleibuso, blogiau- lexus hibrido, o ten gyvena 600 v trifazė...srovės didelės nebus, originalus keitikliukas dirba nuo batu dežutės dydžio akumų baterijų... |
|
_________________ +370 601 99994. nespaminti, nekelt nakties metu...
realiai manes čia nėra... |
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 04, 20:35 |
|
|
|
iš "www.jonelis.eu" Kaune nusipirkti gatavą pavarą ir sužinoti visą vidaus degimo variklё autonabilio perdarymo į elektrinį technologiją
Citata: |
srovės didelės nebus |
600A tai gal tik nominalinė kreiserinė ...
Citata: |
ūtų elektromobiliui naudojama |
Išjudėjimui iš vietos penketui sekundžių reikės vidutinės gal netgi ir 4kA. Jonelio konstrukcija derinama momentiniam apie 20kA praleidimui |
|
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 04, 22:06 |
|
|
|
360kw? kokios ashys laiko tiek? axereli? |
|
_________________ +370 601 99994. nespaminti, nekelt nakties metu...
realiai manes čia nėra... |
|
|
|
 |
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 04, 23:46 |
|
|
|
DAINe rašo: |
ne troleibuso, blogiau- lexus hibrido, o ten gyvena 600 v trifazė...srovės didelės nebus, originalus keitikliukas dirba nuo batu dežutės dydžio akumų baterijų... |
kai itampa 600v tai sroves tikrai nedideles kazkur tik 50A.
bet kai itampa 80V srove pakyla iki 600A. o ir darant ausktinanti keitikli tau impulsines sroves bus dar didesnes.
padaryti kad ir tuos 600A galima, bet ats itampos konvertavimas tampa nemaza problema nes tau reikia nesveikai galingo transformatoriaus, ir kitaip nei tiesiogimans maitinime turesime 3 konversijos pakopas vietoje vienos.
80V 600A DC ->50khz AC -Tansformatorius 80V->600v - tiltelis 600 Ac-> 600V dc -> trifazis variklio draiveris.
visos pakopos bus panasaus didumo ir tures panasius nuostolius, tai nuostoliu kiekis minimum keturis kartus didesnis nei vienos pakopos keitiklio.
isvada: sistema absurdiska visais atzvilgiais. |
|
|
|
|
 |
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 05, 09:22 |
|
|
|
Citata: |
360kw? kokios ashys laiko tiek? |
o kokioms ašims teks elektrinė galia?
kaip amerikoniškoje mokslo populiarinimo laidoje reoprteris a la profesorius (nedrįstu tikėti, kad jis tikrai fizikas) pasakoja, kad į kvadratinį metrą Saulės energijos krenta 50kW ir pakomentuoja, kad tai tas pats, kaip 250 lempučių po 200W.
a ne? lemputės su 100% naudingumo koeficientu
Citata: |
sistema absurdiska visais atzvilgiais |
biškį nepagavau. Ar Toyotos konstrukcija absurdiška, ar Jonelio, ar pats išdėstei kreivas prielaidas ir reziumavai, kad tai klaida? |
|
|
|
|
 |
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 05, 13:15 |
|
|
|
a1girdas rašo: |
Citata: |
sistema absurdiska visais atzvilgiais |
biškį nepagavau. Ar Toyotos konstrukcija absurdiška, ar Jonelio, ar pats išdėstei kreivas prielaidas ir reziumavai, kad tai klaida? |
as kalbu apie sistema kuri ausktina itampa is 80v i 600V nes tai per daug sudetinga ir nuostolinga, variklio pervyniojimas daug geresne iseitis. |
|
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 05, 13:29 |
|
|
|
na tai reikės akumuliatorių baterijos 600V nepilnai 200 celių bus  |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 07, 10:00 |
|
|
|
na po 50A celiukes sudejus gausis ar ne sunkiau uzh pati auto...
su aukshtai dazniais ten tie keitikliai nesveikai mazhi, jei imt leksuso kaip pagrinda, visos konversijos, krovimai ir kitokie valdymai susimeta i 20 kg bloka... |
|
_________________ +370 601 99994. nespaminti, nekelt nakties metu...
realiai manes čia nėra... |
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 10, 16:32 |
|
|
|
Citata: |
na po 50A celiukes sudejus gausis ar ne sunkiau uzh pati auto |
o kur dėsies? jami LiPo už mulijoną ...
Toyota Prius'e tas bagažinėje akumas tai tikrai virš 300V yra - pagal konstrukciją plika akimi matosi |
|
|
|
|
 |
GALINGAS keitiklis 80-120V to 600V |
Parašytas: 2013 05 10, 17:38 |
|
|
|
DAINe rašo: |
na po 50A celiukes sudejus gausis ar ne sunkiau uzh pati auto...
su aukshtai dazniais ten tie keitikliai nesveikai mazhi, jei imt leksuso kaip pagrinda, visos konversijos, krovimai ir kitokie valdymai susimeta i 20 kg bloka... |
manau kad tu neatkreipi demesio i tai kad ten tas maziukas keitiklis paprastai bunas step- down kuriam ko gero net droseliu nereikia nes naudojamas ats variklis o tu nori daryti step-up + step-down.
o del celiu tai vienodai uzims 50A 600v ar 600A 50v |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |