|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 30, 21:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mokslai » Vadybos pradžiamokslis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 11 20, 16:29 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
o kam tau ta vadyba? tipo ka veikt neturi, ar kas? |
Ir kodėl tiek daug žmonių man šį klausimą užduoda... Net kunigas sakė, kad dievui reikia tik mūsų maldų ir darbų .
Ar tingi padėti, ar mano kad beviltiška, ar bijo, kad juos aplenksiu???
Ar tiesiog nepadoru apie tai kalbėti, kaip tarybiniais laikais apie seksą? |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 11 21, 13:05 |
|
|
|
Kadangi tarybiniais laikas vadybos, kaip ir sekso, nebuvo, tai dabar apie ja kalbama tiek, kad jau net slykstu darosi. Kai kuriu pasiklausius, atrodo, kad tai vienintelis reikalingas dalykas gyvenime, visa kita ivyksta savaime. |
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 04, 19:55 |
|
|
|
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 05, 00:53 |
|
|
|
str rašo: |
Sunkiai su ta vadyba, vienas rašo, kad 10 metų knygų studijavimas neduos tiek, kiek vienas geras užstalės pokalbis |
O, aš manau, kad vafliu gimęs tortu netapsi [/sarcasm] |
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 06, 13:19 |
|
|
|
Tortas jau pasiekė evoliucijos viršūnę. Geriausiu atveju jis bus suvalgytas per keletą dienų. O vafliui dar viskas prieš akis
Praktikos darbų reikia imtis. Kokių profesijų žmonės moka geriausiai atsikratyti nenaudingų klientų ir kokių moka mandagiai nepriimti nenaudingo užsakymo, bet neprarasti kliento?
Kam bandyti skambinti su nenaudingais pasiūlymais, kad išmokti kalbėti? |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 06, 20:33 |
|
|
|
str rašo: |
Praktikos darbų reikia imtis. Kokių profesijų žmonės moka geriausiai atsikratyti nenaudingų klientų ir kokių moka mandagiai nepriimti nenaudingo užsakymo, bet neprarasti kliento? |
Čia tikriausiai tą lemia ne profesijos, o žmogaus charakterio, temperamento savybės, vertybės, mąstymas ir kt.
Nenaudingi klientai? Turi visų pirma apibrėžti sritį, jei nesi plataus profilio. Ir joje vyraujančius metodus pasitelkti. Atitinkamai grupei taikai atitinkamus metodus. Su verguoliais elgiesi vienaip, o su ponais vėl kitaip Turi bendrauti kiekvienos grupės priimtina kalba arba oficialia kalba, jei tai dalykinis pokalbis.
Kliento neprarasti pavyktų tada, jei tavo kliento lūkesčiai būtų patenkinti ir jis liks sužavėtas tavo gaminio kokybe, paslaugomis ir t.t.
Citata: |
Kam bandyti skambinti su nenaudingais pasiūlymais, kad išmokti kalbėti? |
Ė, tu kartais ne ant Amway užkibai? Ar ant telemarketingo persimetei?
Skambinti turi tam, kam labiausiai potencialiai tiktų prekė. Juk ponui nesiūlysi jau ten mandrų batų neva, už neva labai ypatinga kaina |
|
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 06, 21:47 |
|
|
|
kionig rašo: |
Kliento neprarasti pavyktų tada, jei tavo kliento lūkesčiai būtų patenkinti ir jis liks sužavėtas tavo gaminio kokybe, paslaugomis ir t.t. |
Dar pridėčiau ir savo kuklų norą likti patenkintu.
Citata: |
Ė, tu kartais ne ant Amway užkibai? Ar ant telemarketingo persimetei?
Skambinti turi tam, kam labiausiai potencialiai tiktų prekė. Juk ponui nesiūlysi jau ten mandrų batų neva, už neva labai ypatinga kaina |
Ne taip supratai, noriu paklausyti, ką ir kaip sako paslaugų ar prekių tiekėjai nenaudingiems klientams arba naudingų klientų nenaudingiems pasiūlymams. Ir kas tai daro tobuliausiai? |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2012 12 06, 23:33 |
|
|
|
str rašo: |
Dar pridėčiau ir savo kuklų norą likti patenkintu. |
Tai turėsi kažkaip įtikinti savąjį potencialų klientą nupirkti tavo prekę, kad gautum savo procentinę dalį.
Citata: |
Ne taip supratai, noriu paklausyti, ką ir kaip sako paslaugų ar prekių tiekėjai nenaudingiems klientams arba naudingų klientų nenaudingiems pasiūlymams. Ir kas tai daro tobuliausiai? |
Ką ir kaip sako. Sako jie viską, kad įtikintų. Keletą kartų teko pabūti tuo nenaudinguoju klientu.
Kai skambino iš viasat ir bandė man prakišt jų skait. TV.
Jų tipinis pradėjimas yra prisistatymas mes iš tokios ir tokios kontoros, o skambiname jums šiuo ypatinguoju numeriu, kad suteiktume jums ypatingąją paslaugą! Ar domintų jus tai?
Įžanga yra lyg tokia. Dabar gi nepamenu kaip pereinama prie dėstymo tiksliai.
Jeigu atsakymas yra nežinau ir aš abejoju, tai iškart jiem užsidega žalias ir jie pradeda "puolimą". T.y. ką jūs žiūrite, kokia dabar televiziją turite.
- atsakau kokia televiziją turiu.
Toliau eina poreikiai arba pomėgiai, o kas jūs žiūrite, kokios jūs sritys domina
- atsakau kas domina.
Pereinama šeimos narių, irgi išklausinėja ką jie mėgsta.
-atsakau, ką jie mėgsta bendrai ten žiūri/nežiūri tą ir t.t.
Vėlgi kalba linksta pvz: ar žinojote, kad dabar mūsų naujasis siūlomas planas turi tokių ir tokių pliusų savybių. Žodžiu savo produkto išgyrimas, išaukštinimas ir klausimas, o gal visgi toks planas jus sudomintų?
- atsakau, kad ne.
Vėl grįžta įkyriai, tai gal jūsų namiškius domintų tokie dalykai. Ar ten su jais gal galėtumėte pasiteirauti. Jeigu šioje vietoje dvejoji aš galėčiau ar ne, bet ten kitą dieną ir t.t.
Jiem vėl šansas yra užsikabinti už ko nors kito, nes bus vėl galima paskambinti, nes kitaip pokalbis užciklina ir malama tas pats per tą patį. Kai jie ten savo produktą išgiria, išaukština.
Stimulas pratęsti pokalbį galimas bet kuriais aspektais, tik reikia pagauti tą momentą. Ypatingai gaudoma kai lyginami jų produktai ir su turimu.
Siūlo ten visokias "pigias" paslaugas pvz įrengimas už vieną litą ir t.t. Ten mes atvažiuojame čia pat kitą dieną ir galime ten įrengti jums bandomąjį ten ir panašiai. Viskas neva "šaunu" pigu, jus būsite laimingas, jūsų namiškiai taram param..
Beje, reiktų nepamiršti, kiek esu susidūręs su telemarketingu. Tai net griežtas atsakymas "NE!" jų neatbaido.
Jie iškart tempia pokalbį taip:
- o kodėl jūsų nedomina?
Jeigu šioje vietoje pasiduosi ir parodysi abejingumą, vsio, jie turi progą toliau tempti gumą, bet, žinoma, ne amžinai.
Dar kartą atsakius griežtai "Ne, manęs nedomina, ačiū ir viso gero", tada jie jau atsikabina, nors būta atveju, kad atsikabina ir labai mandagiai be savo šlykštaus įkyrumo, pasakius, kad nedomina ir viskas. Būna ir šlykščių įkyruolių.
Kiek man ten skambinėjo sykių, tai aš durneliu apsimesdavau ir sakydavau, kad pagalvosiu ir nuspręsiu kitą dieną ir jie va paskambins vėl sutartu laiku.
Aišku aš ir toliau durniu apsimesdavau, kai skambindavo kitą dieną ir pats tampydavau gumą ir juos už nosies, kad aš čia apgalvosiu jų pasiūlymą ir t.t. Tai skambinėjo tie vargšai man, ir skambinėjo.
Buvo kitoje pusėje ir moterų, ir netgi vyrų. Su vyru buvo įdomiausia, kad jis ten paskambinęs iš pradžių pasiteiravo vardo. Nors dažnai gana visi teiraujasi, taip norint įgauti pašnekovo palankumą. Kreipėsi į mane pone Vardeni ir t.t.
Vėl ta pati tipinė technika, kurią aukščiau išvardyjau, tai buvo toks momentas, kai pasakiau, kad esu studentas, o jis mane ponu vadino - kas dėjosi jo galvoje, tai neįsivaizduoju
Žodžiu, jau kreipinys nebebuvo "pone..". Ir jis ten manęs klausinėjo ir klausinėjo, o kadangi aš dar ir ne šiaip sau runkelis esu, o suprantu apie ką kalba eina, tai irgi šlanga apsimetęs tampiau už nosies ir realiai bandžiau kantrybę to vyro. Ir matomai ji pasibaigė taip, kad tas vyras nutraukė pokalbį.. O, aš laimėjau šį šlangų apsimetimo maratoną, kas daugiau sugebės ištempti gumą ir tuo pačiu papilstyti iš tuščio į kiaurą
Čia dar viskas tuom nesibaigė, kaip aš jau pagalvojau, kad atsikračiau tų debiloidų
Skambina kitą dieną vėl, bet jau moteriškė, tai sakau, kad man jau skambino ir siūlė.
- kontrargumentas buvo toks, kad vėl - "o, kodėl ten sakykite jūsų nesudomino, toks pasiūlymas".
Atsakau, kad turiu jau aš tą tv, o kam dar viena?
- į vėl progą užsikabinti, klausia: "o, kokį jūs naudojate tiekėją", ten ar esate patenkintas to tiekėjo paslaugomis, o gal jūs domintų vėl koks tai ypatingas planas, kurio nerasite salonuose ir šiaip akcijiniuose pasiūlymuose, o kadangi čia dar skambiname, tai suprask, kad esate išskirtinis.
Taigi, jeigu parodai bet kokį dvejojimą, neapsisprendimą ir negini savo nuomonės, tai jie garantuotai ištemps pokalbį. Bet anaiptol iki tikslo jiem labai toli, nes tai tik viena trečioji, kad klientas susidomėtų jų pasiūlyta paslauga, bet dar ir turi pasirašyti sutartį, kurioje punktai yra ne kliento naudai, o jeigu esi durnas ir pasirašysi aklai, tai durnius ir bažnyčioje muša.
Visokiuose skundų portaluose gali rasti, kaip žmonės yra nusvilę susivilioję tokiais "ypatingaisiais" pasiūlymais ir sutartį pasirašę aklai pasimoko ir kitus ragina tos klaidos nepadaryti, arba visada skaityti ant ko pasirašinėji.
O, jau daug beletristikos prirašiau. Ką dar čia akcentavus..
Dar galėčiau akcentuoti, kad tai yra gumos tampymo menas, jeigu per greit tempsi - trūks, o jei per lėtai - irgi ne kažką gausi. Reikia tempti per viduriuką.
Bet ir ne tik, svarbu dar ir neieškoti žodžiu kišenėje, tik pasakius kontrargumentą, rėžti toliau savo "tiesas", kad palaikytų pokalbį.
Kadangi aš esu į mokslą linkęs, tai vadovaujuosiu visada įrodymais ir argumentais. Argumentavimo klaidos čia yra kertinis dalykas. Ypač kai susidūri ne su runkeliu, kuris apie skaitmeninę tv nė bum bum.
Todėl bet koks prašovimas su argumentais, ir pokalbis baigtas, nors dėl savo malunomo dažniausiai tokius tampau už nosies. Įsigudrinau tada, kai čia jie labai dažnai buvo pradėję man skambinėti.
Ten pirmąsyk iš elementaraus mandagumo šlanga apsimetu, nors iš tikrųjų norėtųsi pasakyti, kad perduok savo šefui linkėjimus "b*b* jam į kairę ir tegu valina jis na...". Tai dėl elementaraus mandagumo šitaip nesakau. Suprantu, kad tas asmuo, kuris skambina nėra kaltas dėl to, ką jam šefas liepia daryti, tai to žmogaus psichologiškai neterorizuoju.
Skambinėjo ir iš savo mob. ryšiaus operatoriaus, visada jie pasiteirauja kokie poreikiai, kiek išleidžiate pokalbiams, kiek dažnai kalbate, kiek žinučių rašote, kai pasakau, kad mano poreikiai yra minimalūs ir manęs tas nelabai domina, tai jiem žaptai tikriausiai atvėpsta, kadangi mano poreikiai nėra tokie, kokie daugumos, jog galėčiau ir be telefono gvyenti..
Todėl visi jų tie ypatingieji planai eina šiknon ir pokalbis pasibaigia.
Aaa, berašydamas apie argumentacijos klaidas, tai pamiršau nuodugniau išplėtoti.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentacijos_klaida Visa ko esmė.
Dažniausios klaidos, kurias girdžiu, tai yra:
Argumentas iš naujumo
Argumentas iš senumo ypatingai apie skait. tv taip būdavo.
Taip pat dar viena dažniausia iš klaidų: Argumentas iš kartojimo
Dar dažnai pasitaikančių tokių teiginių: Non-sequitur
Net jei jie šitų dalykų ir nedarytų blogai, tai vis tiek jiem negarantuoja sėkmės pritraukiant klientą.
Nes tokiu atveju aš pamatęs sutartį, galiu pasakyti, kad eikit jūs debilai šunims šėko pjauti su savo kvailomis sąlygomis.
Apibendrinant, kadangi žmonės yra labai skirtingi ir kiekvieno skirtingi norai ir visa kita, tai retorikos meno išmokti universaliai neįmanoma.
Dar vienas pavyzdys, turiu pažįstamą, kuris dirba kelionių agentūroje ir ten įsiūlynėja visokias keliones ir t.t. Neklausinėju aš ten jo, nes jis pats toks ilgaliežuvis yra, kuriam neduok pavalgyti, o duok pašnekėt. Bet su manim, kuris lengvai nenusileidžia ilgaliežuviškumas tampa beprasmiu ir bejėgiu.
Aišku buvo jis ten pasigyręs, kad ten kažkokią tai mergą įtikino taip, kad ji ten su viskuo sutiko. O, daugiau jau viskas priklauso nuo pačio žmogaus ir jo charakterio. Vieną pavyks įtikinti, kito ne, o jei dar koks skrudžas papuls, tai išvis niekaip, arba kur daugiau suprantantis papuls.
Subjektyviai aš šio prekių ir produktų įsiūlymo būdo nekenčiu ir yra vienas šlykščiausių būdų pardavinėjant arba iškišinėjant savo širpotriebą, todėl manęs šitie visi dalykai neveikia ir esu realus nenaudingo kliento pavyzdys. Gal bus kiek aiškiau.
str rašo: |
Ir kas tai daro tobuliausiai? |
Tai daro geriausiai, ilgaliežuviai, kurie neduok pavalgyti, o duok pašnekėti. Taip pat tie, kurie moka ypatingai gerai retorikos meną. Net ir šie "geriausi" nėra garantuoti, kad jie pritrauks klientus, nors tai tikriausiai yra nutaikyta į lengvabūdiškus žmones, kurie per daug negalvoja ir neanalizuoja tai, kas jiems yra sakoma. |
|
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2013 03 22, 03:14 |
|
|
|
kionig rašo: |
Citata: |
Ne taip supratai, noriu paklausyti, ką ir kaip sako paslaugų ar prekių tiekėjai nenaudingiems klientams arba naudingų klientų nenaudingiems pasiūlymams. Ir kas tai daro tobuliausiai? |
Ką ir kaip sako. Sako jie viską, kad įtikintų. Keletą kartų teko pabūti tuo nenaudinguoju klientu.
Kai skambino iš viasat ir bandė man prakišt jų skait. TV.
Jų tipinis pradėjimas yra prisistatymas mes iš tokios ir tokios kontoros, o skambiname jums šiuo ypatinguoju numeriu, kad suteiktume jums ypatingąją paslaugą! Ar domintų jus tai?
Įžanga yra lyg tokia. Dabar gi nepamenu kaip pereinama prie dėstymo tiksliai.
Jeigu atsakymas yra nežinau ir aš abejoju, tai iškart jiem užsidega žalias ir jie pradeda "puolimą". T.y. ką jūs žiūrite, kokia dabar televiziją turite.
... |
Ačiū už tokį išsamų atsakymą, aš nepraleidžiu progos pasimokyti bendraujant su paslaugų siūlytojais, dažniausiai pokalbį baigiu klausimu, ar netrūksta jiems darbuotojų, ar negalėčiau ir aš tai daryti savo lovoj drybsodamas.
Bet ne to klausiau, o kaip klientui atsakyti, jei nenaudingas užsakymas, jo nesupykdant, kad ir kitą kartą jis kreiptųsi, galbūt naudingą užsakyma turėdamas.
Ir kitas sunkus klausimas, kaip rasti balansą tarp anksčiau minėtų knygų apie absoliutų pasitikėjimą savimi ir Daningo-Kriugerio efekto?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2013 03 23, 12:53 |
|
|
|
str rašo: |
Ačiū už tokį išsamų atsakymą, aš nepraleidžiu progos pasimokyti bendraujant su paslaugų siūlytojais, dažniausiai pokalbį baigiu klausimu, ar netrūksta jiems darbuotojų, ar negalėčiau ir aš tai daryti savo lovoj drybsodamas. |
Aj, prirašiau beletristikų ir tiek, su kuriomis tekdavo susidurti, sakau gal kiek panašu į tai ko tu klausi
Citata: |
Bet ne to klausiau, o kaip klientui atsakyti, jei nenaudingas užsakymas, jo nesupykdant, kad ir kitą kartą jis kreiptųsi, galbūt naudingą užsakyma turėdamas. |
Tiesiog, jei tau sandoris bus nenaudingas, tai jo paprasčiausiai nesudarinėsi, nežiūrėdamas ar pyksta ten kas nors, ar ne. Tegu nors ir baletą šoka, bet jei bent viena pusė nematys naudos sau, tai ko gero jokio sandorio tarp jų ir nebus. Nebent esi pasiryžęs rizikuoti savo kailiu, vien dėl to, kad klientas būtų tik patenkintas.
Akivaizdu, kad visi užsakymai naudingi būti negali, kažkas iš to laimės, o kažkas iš to praloš. 10 metų sekėsi, kai buvai ant bangos, o po to mados pasikeitė ir viskas? Tenka taikstytis su nuostoliais. Versle visada yra rizika, kurią reikia įvertinti, skaičiuoti, o ne vien remtis klientų nuotaikomis ir jų kaita, kai tam atsiras milijonas priežasčių, kodėl klientas bus suirzęs vien dėl to, kad ne tako ja iš lovos išlipo.
Kokius čia efektus nagrinėji, už kuriuos dalinamos Šnobelio premijos?
Absoliučių dalykų nėra. Pagalvok, ar gali išmatuoti bet kokio dydžio tikrąją vertę elektronikoje? Matyt, negali, klausimas tik kiek tiksliai?
Taip ir su pasitikėjimu savimi, kažką gali gana tiksliai įvardyti, o kažką gali ir įvertinti ir per stipriai, klaidingai.
O, pasitikėjimas savimi priklausys ir dar nuo aspiracijų lygio. T.y. siekių, kurie gali būti ne tavo nosiai, tada gali būti taip, kad savivertė(pasitikėjimas savimi) sumažės t.y. taip pradėsi galvoti nepasiekęs kokio nors išsikelto tikslo.
O, jeigu aspiracijos bus įvykdomos, tai pasitikėjimas savimi padidės ir jau kiti tikslai bus išsikelti dar aukščiau nei prieš tai buvusieji.
Trumpiau tariant, kartais nereikėtų šokti aukščiau bambos, kad po to netektų skaudžiai kristi Bet niekas juk netrukdo išbandyti jėgas, jei yra tokia galimybė. |
|
|
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2013 03 29, 15:11 |
|
|
|
kionig rašo: |
Trumpiau tariant, kartais nereikėtų šokti aukščiau bambos, kad po to netektų skaudžiai kristi Bet niekas juk netrukdo išbandyti jėgas, jei yra tokia galimybė. |
Bet jei neišeisi iš komforto zonos, tai ir gausi ne daugiau, negu gaudavai
"Senukų" įkūrėjas kažkada per tv sakė: "Milijonierium tapti visai nesunku, tereikia save išprievartauti."
Radau porą pavyzdžių, kaip tai kiti daro. Bet kaip sau pačiam padaryti?
http://www.youtube.com/watch?v=elrnAl6ygeM
http://www.youtube.com/watch?v=UrgmFdCoZ6c |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Vadybos pradžiamokslis |
Parašytas: 2013 03 29, 19:44 |
|
|
|
str rašo: |
"Senukų" įkūrėjas kažkada per tv sakė: "Milijonierium tapti visai nesunku, tereikia save išprievartauti."
|
Kol tapo milijonieriumi jis prievartavo kitus, ir sekmingai prievartauja toliau. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|