Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 14:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Tai va kai kuriem cia galbut privalumas, bet man tai yra problema kai nusipirkau nauja magnetola Sony cdx-gt450u ir istraukus rakteli ji issijungia, dingsta visi nustatymai, radijo stotys.. Galbut cia del to kad neteisingai prijungiau? bandziau keletu skirtingu budu skirtumo nera. Gal delto kad magnetola neturi vidines atminties? Taigi nezinau ka daryti. Ir kaip galima butu prasivesti laida tiesiogiai iki mages kad reiketu rankiniu budu ja isjunginet?
Magnetolos laidus Pernament 12V ir ACC 12V sujunk i kruva ir junk prie akumuliatoriaus pliuso.
........ir neverk jei po dvieju savaiciu neuzsivesi automobilio
Aš visada taip jungiu, tik per saugiklį Niekaip nedaeina kodėl turėtų po dviejų savaičių neužvesti? Čia nebent tuo atveju, jei žiemą per šalčius dvi savaitęs nevažinėji ir nejudini. Visais kitais atvejais nuėmus mago snukelį jis atminčiai palaikyti vartoja tiek pat energijos, o pliusas kad nereikia palikinėti raktelio spynelėje.
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Magnetolos laidus Pernament 12V ir ACC 12V sujunk i kruva ir junk prie akumuliatoriaus pliuso.
........ir neverk jei po dvieju savaiciu neuzsivesi automobilio
Kiek turejau masinuvisose taip buvau pajunges. Problemu del uzvedimo niekada nebuvo. Papasakok placiau kas tavo manymu taip sujungus iskrauna akumuliatoriu? Cia nebent pamirsi isjungti magnetola, bet tam galva yra duota.
Tai va kai kuriem cia galbut privalumas, bet man tai yra problema kai nusipirkau nauja magnetola Sony cdx-gt450u ir istraukus rakteli ji issijungia, dingsta visi nustatymai, radijo stotys.. Galbut cia del to kad neteisingai prijungiau? bandziau keletu skirtingu budu skirtumo nera. Gal delto kad magnetola neturi vidines atminties? Taigi nezinau ka daryti. Ir kaip galima butu prasivesti laida tiesiogiai iki mages kad reiketu rankiniu budu ja isjunginet?
Siųlyčiau su testeriu pasižiūrėt laidų įtampas. Juodas dažniausiai žemė, pliusas būna raudonas ir geltonas (dažniausiai). Nepamenu kuris tiesioginis, kuris po raktelio pasukimo. Žodžiu, kiši vieną testerio laidą prie juodo laido, kitą prie raudono ir geltono. Vienas turi visada rodyt įtampą, kitas tik pasukus raktelį. Jei yra kitaip, problema mašinos provotkėj, saugikliuose ar dar kokiose rėlėse.
....Papasakok placiau kas tavo manymu taip sujungus iskrauna akumuliatoriu? Cia nebent pamirsi isjungti magnetola, bet tam galva yra duota.
Galva dar duota ir inžinieriams, kurie (matyt, priešingai, nei daugelis vartotojų) ja teisingai naudojasi. O būtent: sugalvojo atskirą atmintyje įrašytų nustatymų palaikymui skirtą laidą, pavadintą „BackUp“ (kai kur – „Memory“, ar panašiai), bei visos automagnetolos budintį režimą, kurio metu vartojama srovė yra labai maža (iki 10 mA).
Magnetolos laidus Pernament 12V ir ACC 12V sujunk i kruva ir junk prie akumuliatoriaus pliuso.
........ir neverk jei po dvieju savaiciu neuzsivesi automobilio
Kiek turejau masinuvisose taip buvau pajunges. Problemu del uzvedimo niekada nebuvo. Papasakok placiau kas tavo manymu taip sujungus iskrauna akumuliatoriu? Cia nebent pamirsi isjungti magnetola, bet tam galva yra duota.
yra tokiu magetolu kurios ryja srove pajungtos tokiu budu. pvz Alpine-170mA
Dekui visiem uz atsakymus. Beje masina Audi a4. Dabar dar vienas klausimelis, greiciausei pas mane suejes kazkur saugiklis ar kazkas su pravodke.. Noriu prasivest atskira pliusa nuo akumo, koki saugikli naudoti kad nesupleskint mages?
Dekui visiem uz atsakymus. Beje masina Audi a4. Dabar dar vienas klausimelis, greiciausei pas mane suejes kazkur saugiklis ar kazkas su pravodke.. Noriu prasivest atskira pliusa nuo akumo, koki saugikli naudoti kad nesupleskint mages?
Geriau sakytum kad nesupleškint mašinos Jei jungi nuo akumuliatoriaus tai ir saugiklį dėk prie akumo, taip saugiau. Turėtų pakakti 5-7Amperų.
Mašinos modelis (gamintojas) čia visai niekuo dėti...
AndriuXa rašo:
... greiciausei pas mane suejes kazkur saugiklis ar kazkas su pravodke.. Noriu prasivest atskira pliusa nuo akumo, koki saugikli naudoti kad nesupleskint mages?
O kuo, tavo manymu, tau tai padės tavo pirmojoje žinutėje aprašytam atvejui?
Pravedus normalu maitinima, galesiu atjunginet mage rankiniu budu tokiu atveju nedingsta duomenys (kai atjungi nuo maitinimo visi dingsta). Marke neprie ko tiesiog klause, tai atsakiau