Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 06, 00:41. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, noriu paklausti ar sunku nustatyti kur yra nuotekis? O gal užtenka paprasto multimetro?
na taip,uztenka jei juo moki naudotis pasinaudok paieska, daug temu yra pakurta sia tema.pasiskaityk instrukcija multimetro ir gali eit traukyt saugikliu
Pasižiurėjau visokiausių video, kaip supratau tai normalus nuotekis ramybės busenoje yra 0.1-0.2A. Na, bet kaip suprantu kuo daugiau prikista visko tai tuo didesnis jis ir turetu buti. O tai pavyzdziui man iskrauna kazkas, as ziuriu nuoteki jei jis yra kazkur 0.8A ir masina be pribombasu, tai kai istrauksiu kokios magnetolos saugikli nuotekis sumazes iki normos tai reiskias magnetoloje nuotekis? Beje sorry be lietuvisku rasau nes prie laptopu esu.
1. Nustatai multimetre sroves matavimo rezima. Pradziai geriau nustatyti 10A (20A) riba, nes nustacius mA riba jei nuotekis virs 200 mA, teks ardyti multimetra ir keisti saugikli.
2. Atjungi akumuliatoriaus gnybta (atjungus minusa, sumazeja tikimybe padaryti trumpa atsitiktinai prilietus prie korpuso).
3. Tarp akumuliatoriaus poliaus ir atjungto gnybto jungi multimetra.
4. Jei automobilis ypac kompiuterizuotas palauki pusvalandi.
5. Ziuri ka rodo multimetras. Turi rodyti 10-40 mA ribose priklausomai nuo automobilyje esanciu pribumbasu skaiciaus.
6. Jei multimetras rodo gerokai daugiau, traukai po viena saugiklius ir ziuri kiek sumazejo srove.
7. Surades itartina, sroves vartojimo atzvilgiu, grandine, mastai kas toje grandineje sujungta, tikrini vietas, kurios labiausiai pazeidziamos (laidai lankstosi, trinasi i korpusa, gali pakliuti dregme ir t.t.)., tikrini prietaisus, kuriuos sumontavo profesionalus elektrikai, autorizuotuose servisuose (dujos, signalizacija, garso aparatura ir pan.).
8. Surades gedima ji pasalini ir dziaugiesi gyvenimu.
Pasižiurėjau visokiausių video, kaip supratau tai normalus nuotekis ramybės busenoje yra 0.1-0.2A.
Nereikia žiūrėti pornuškių, nes jos užbukina smegenis (todėl ir supratai ne taip).
Moterka rašo:
Na, bet kaip suprantu kuo daugiau prikista visko tai tuo didesnis jis ir turetu buti. O tai pavyzdziui man iskrauna kazkas, as ziuriu nuoteki jei jis yra kazkur 0.8A ir masina be pribombasu, tai kai istrauksiu kokios magnetolos saugikli nuotekis sumazes iki normos tai reiskias magnetoloje nuotekis?
Tai ištrauk ją, ir pamatysi... 0,8 A – neprotingai daug!
Moterka rašo:
Beje sorry be lietuvisku rasau nes prie laptopu esu.
O ką ten, tie „laptopai“ draudžia naudoti lietuviškus rašmenis? Tai duok jiems į snukį, ir baigtas kriukis...
1. Nustatai multimetre sroves matavimo rezima. Pradziai geriau nustatyti 10A (20A) riba, nes nustacius mA riba jei nuotekis virs 200 mA, teks ardyti multimetra ir keisti saugikli.
2. Atjungi akumuliatoriaus gnybta (atjungus minusa, sumazeja tikimybe padaryti trumpa atsitiktinai prilietus prie korpuso).
3. Tarp akumuliatoriaus poliaus ir atjungto gnybto jungi multimetra.
4. Jei automobilis ypac kompiuterizuotas palauki pusvalandi.
5. Ziuri ka rodo multimetras. Turi rodyti 10-40 mA ribose priklausomai nuo automobilyje esanciu pribumbasu skaiciaus.
6. Jei multimetras rodo gerokai daugiau, traukai po viena saugiklius ir ziuri kiek sumazejo srove.
7. Surades itartina, sroves vartojimo atzvilgiu, grandine, mastai kas toje grandineje sujungta, tikrini vietas, kurios labiausiai pazeidziamos (laidai lankstosi, trinasi i korpusa, gali pakliuti dregme ir t.t.)., tikrini prietaisus, kuriuos sumontavo profesionalus elektrikai, autorizuotuose servisuose (dujos, signalizacija, garso aparatura ir pan.).
8. Surades gedima ji pasalini ir dziaugiesi gyvenimu.
1. Nustatai multimetre sroves matavimo rezima. Pradziai geriau nustatyti 10A (20A) riba, nes nustacius mA riba jei nuotekis virs 200 mA, teks ardyti multimetra ir keisti saugikli.
2. Atjungi akumuliatoriaus gnybta (atjungus minusa, sumazeja tikimybe padaryti trumpa atsitiktinai prilietus prie korpuso).
3. Tarp akumuliatoriaus poliaus ir atjungto gnybto jungi multimetra.
4. Jei automobilis ypac kompiuterizuotas palauki pusvalandi.
5. Ziuri ka rodo multimetras. Turi rodyti 10-40 mA ribose priklausomai nuo automobilyje esanciu pribumbasu skaiciaus.
6. Jei multimetras rodo gerokai daugiau, traukai po viena saugiklius ir ziuri kiek sumazejo srove.
7. Surades itartina, sroves vartojimo atzvilgiu, grandine, mastai kas toje grandineje sujungta, tikrini vietas, kurios labiausiai pazeidziamos (laidai lankstosi, trinasi i korpusa, gali pakliuti dregme ir t.t.)., tikrini prietaisus, kuriuos sumontavo profesionalus elektrikai, autorizuotuose servisuose (dujos, signalizacija, garso aparatura ir pan.).
8. Surades gedima ji pasalini ir dziaugiesi gyvenimu.
Siaip atjungti akumuliatoriaus gnybto nereikia, jei rele kabo kokia uzsimaitinusi atjungus gnybta ji atsijungs is nerodys jokios iskrovos kai pajungsi ampermetra. Geriau pirma pajungti ampermetra ir neatjungiant grandines nuimti gnybta.
Gerai Ramaskino ir Gedimino patarimus butinai panaudosiu migdom tema dėkui už patarimus.
Jo... o pagrindinio dalyko, taip ir nenurode, kokiu metu ir kokia auto, siaip ziguliui manau, kad ramybes busenoj bus max apie 0,01 A, o pvz kokiam krutam mersui gali buti ir gerokai daugiau, dar variantas, gal tam akumui jau senai reikejo keliaut i EMP, o zmogelis zvake udege baznycioj ir tikisi, kad jis dar tarnaus 100 metu
Jei rimtai, tai pradzioj pasitikrink ar tikrai toks akumas stovi, koks priklauso, po to pagalvok, ar prie minusines temp jis nebuvo visiskai nusodintas ir neprastovejo kokia para, tada ziurek kokie papildomi prietaisai pajungti (mage jei neoriginali taip pat, ja geriausia jungti, kad istraukus rakta nebeveiktu, o toliau, tai jau sekmes reikalas, gal pagausi per valanda, o gal ir per savaite, sekmes ieskant.
_________________ Nebijok dideliu islaidu - bijok mazu pajamu
Buvo bendradarbiui su kraisleriu. Pamatavom dieną šviesoj radom per kurį saugiklį iškrauna. Suprasti kas neina prieinu prie auto vakare žiūriu už skystų ekrano lemputė šviečia. Pasirodo nežinojo kaip teisingai raktelis išsitraukia. Pusavalandžio tikram matavimui gali nepakakti nes pvz. ford galaxy relę atleidžia tik po valandos. Nors tikram rezultatui pakanka atleisti ir vėl priliesti ampermetrą.
Buvo bendradarbiui su kraisleriu. Pamatavom dieną šviesoj radom per kurį saugiklį iškrauna. Suprasti kas neina prieinu prie auto vakare žiūriu už skystų ekrano lemputė šviečia. Pasirodo nežinojo kaip teisingai raktelis išsitraukia. Pusavalandžio tikram matavimui gali nepakakti nes pvz. ford galaxy relę atleidžia tik po valandos. Nors tikram rezultatui pakanka atleisti ir vėl priliesti ampermetrą.