Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 09, 20:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Ten pat senukuose yra reguliatorių. Yra apšvietimui ir spec. ventiliatoriams. Ventiliatoriams gerokai brangesni, bet iš esmės niekuo nesiskiria nuo apšvietimo.
sparneliu galus patrumpink, ir sumazes galingumas
investuot matai 5 ventilatoriu kaina reguliatoriui nu ir patarejai. jam silpnesni ventiliatoriu butu 4 kartus pigiau nusipirkt, negu reguliatoriu... o dar gali sudinai reguliuot...
cia kaip is tos elektronsciku pasakos, kad tipo elektroniniai sprendimai visada pigiausi, nes sutaupo plastmases korpusam - ane?
Skiriasi ir dar kaip, su apsvietimo reguliatorium ventiliatorius burgs kaip dyzelis be dusliarkes
O mokytas pasitakiė Na gerai.
Čia ilgai galima šia tema kalbėti.
Yra specialūs reguliatoriai varikliams kurių veikimo principas gerokai skiriasi nuo apšvietimo reguliatorių. Jie gana brangūs, bet veikia gerai, neburzgia.
Yra reguliatoriai kurie ale skirti varikliams, bet padaryti tokiu pačiu principu kaip apšvietimo reguliatoriai, tik pridėta filtrų. Jie burzgia, bet nedaug. Jie pigesni už specialius varikliams skirtus bet brangesni už pigiausius apšvietimo reguliatorius.
Ir yra reguliatoriai apšvietimui. Šie yra geriau padaryti ir blogiau, tie kur padaryti geriau veikia taip pat kaip reguliatoriai ale varikliams dėl tų pačių filtrų.
Ateinu i senukus ir sakau duokit apsvietimo reguliatoriu kuris turetu filtrus kad variklis neburgstu
Yra tiristoriniai, simistoriniai ir yra dinistoriniai, skiriasi ju darbo principai ir reiktu naudoti tokius kurie pritaikyti varikliams o ne kaitrinei lempai
Yra tiristoriniai, simistoriniai ir yra dinistoriniai, skiriasi ju darbo principai ir reiktu naudoti tokius kurie pritaikyti varikliams o ne kaitrinei lempai
Papasakok kuo skiriasi darbo principai, nu visiems bus labai įdomu paskaityti.
Ypač apie dinistorinius norėčiau paskaityti. Ačiū iš anksto.
http://www2.el.vgtu.lt/electronics/Vadovelis%202009/08.%20Tiristoriai_2009.pdf
kam idomu
Kas yra tiristorius ir simistorius mes visi žinom, šito nereik aiškint. Tavęs prašiau apie reguliatoriaus darbo principą paaiškint ir kuo jau taip skiriasi jei taip teigi.
Negi tu dar nesupratai, kad totalią nesąmonę parašei ir kuo daugiau dabar vartaisi tuo juokingesnis atrodai. Vietoj to, kad parašyti, sorry, suklydau.
Skiriasi ir dar kaip, su apsvietimo reguliatorium ventiliatorius burgs kaip dyzelis be dusliarkes
O mokytas pasitakiė Na gerai.
Čia ilgai galima šia tema kalbėti.
Yra specialūs reguliatoriai varikliams kurių veikimo principas gerokai skiriasi nuo apšvietimo reguliatorių. Jie gana brangūs, bet veikia gerai, neburzgia.
Yra reguliatoriai kurie ale skirti varikliams, bet padaryti tokiu pačiu principu kaip apšvietimo reguliatoriai, tik pridėta filtrų. Jie burzgia, bet nedaug. Jie pigesni už specialius varikliams skirtus bet brangesni už pigiausius apšvietimo reguliatorius.
Ir yra reguliatoriai apšvietimui. Šie yra geriau padaryti ir blogiau, tie kur padaryti geriau veikia taip pat kaip reguliatoriai ale varikliams dėl tų pačių filtrų.
Manau dabar visiems aišku.
Sakau is patirties kai buvo bandoma sutaupyti reguliuojant ventiliatoriaus apsukas su apsvietimo reguliatorium ir gavosi sudas, maza to kad kaito variklis bet dar ir atsirado pasalinis burzgesys, beje reguliatoriai tikrai ne pigiausi buvo, tik visa laime kad pardavejas pakeite i tinkama.
Apie dinistoriu gal ir suvemiau nepagalvojes bet kad buna tiristoriniai ir simistoriniai tai tikrai, kuom skiriasi nepamenu.
To evaldas, norejei paskaityti tai ir imeciau nuoroda nes sakau pats dar nesusirasi
Sakau is patirties kai buvo bandoma sutaupyti reguliuojant ventiliatoriaus apsukas su apsvietimo reguliatorium ir gavosi sudas, maza to kad kaito variklis bet dar ir atsirado pasalinis burzgesys, beje reguliatoriai tikrai ne pigiausi buvo, tik visa laime kad pardavejas pakeite i tinkama.
Apie dinistoriu gal ir suvemiau nepagalvojes bet kad buna tiristoriniai ir simistoriniai tai tikrai, kuom skiriasi nepamenu
Nu čia jau geriau, užskaitau.
Tiristoriniai nuo simistorinių iš esmės nesiskiria niekuo, paprasčiausiai simistorius yra simetrinis tiristorius todėl jo užtenka vieno, vietoj dviejų tiristorių.
O aš apšvietimo reguliatorius naudojau ir naudoju ne pigiausius) ventiliatoriams reguliuoti ir viskas gerai. Sodyboje yra ale specialus ventiliatoriui ir jokio skirtumo tarp jų nejaučiu.
Teko ardyt/taisyt ir vienus ir kitus. Viduje jokių esminių skirtumų.
tie varikliukai yra ne kolektoriniai, su paslinktu polium, todel teisingas greicio reguliavimas jiems yra daznio keitimas, o ne fazes karpymas. visiems asinchroniniams varikliams trumpai jungtu rotoriumi mazinant dazni zymiai dideja slydimas ir nuostoliai.