|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 01, 04:32. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Koks tai elektros variklis?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 3 iš 3 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3 |
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 05 23, 10:03 |
|
|
|
as galvoju tau reikia daryt sistema is dvieju daliu. pirma pasidaryt automatika - eigos perjungimas su galiniais isjungejais ir magnetiniais. plius su tais paciais magnetiniais dar isijunginetusi greicio reguliavimas kaip funkcija (naudojant tiesiog papildomus laisvus kontaktus magnetiniam). pvz darbine eiga butu reguliuojamo greicio, o griztama tiesiog su atjungtu reguliavimu pilna eiga. arba ir pirmyn ir atgal su ijungtu greicio reguliavimu.
ta prasme pirma pasidaryt pati eigos valdyma su papildomos funkcijos (greicio reguliavimo) ijungimu.
kai turesi eigos valdyma su galimybe ijungt kazka papildomai i abi eigas, tada beliktu uzdet pati variklio apsuku reguliatoriu. jei nori reguliuot greicius i abi puses ir kad butu skirtingi, manau reikia dvieju atskiru reguliatoriu, nes tu nori sudetingo tolygaus reguliavimo. laipsninis butu paprasciau padaryt tik su vienu reguliatorium. tolygiam reguliavime labai sudetingeja greicio perjungimo valdymas. gali kainuot net daugiau uz antra reguliatoriu
be to kai yra tolygus reguliavimas, atsiranda visokie pereinamieji persijungimo procesai. gali tekt valdyt uzdelsimus persijungimo metu, kai pereinama nuo vieno greicio prie kito. dar kruva sprestinu problemeliu
vienu zodziu kuo patogiau ir gudriau nori - tuo brangiau kainuos |
|
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 05 25, 07:56 |
|
|
|
Tai jo, del kainos kaip visad- nori patigiai, mokek. O kad neismest pinigu veltui tai pries kazka perkant ir norisi but tikram jog veiks ir patikimai tarnaus. Ce vieni elektrikai irgi kazkoki reguliatoriu siule(ne as pats su jais kalbejau)- sake kazkur 700 kainuoja- suzinosiu koks ten jis tai man gal kas ce pasakys ( kas susidure) ko jis vertas. |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 08, 14:05 |
|
|
|
Susiradau dar viena varikli kitiems tikslams - jis is masinos ventiliatoriaus(Lancia thema 2.0l benzinas). 12v , su magnetais ir 2 porom sepeteliu. pajungimui ateina tik du laidai.
Pora klausimu apie ji butu :
1. Kokio mazdauk galingumo?
2. Ar galima jam keitaliot pliusa su minusu tai ji priverciant suktis i priesingas puse?
|
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 08, 21:07 |
|
|
|
lauztuvas rašo: |
Pora klausimu apie ji butu :
1. Kokio mazdauk galingumo?
2. Ar galima jam keitaliot pliusa su minusu tai ji priverciant suktis i priesingas puse?
|
1. Čia aušinimo radiatoriaus ventilatorius ? Jo galingumas būna apie 600W.
2. Ko gero gali, bet nežinau kam 4 šepetėliai ir kaip tai įtakoja. Nesusidūriau. Tiesiog pamėgink. |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 17, 12:54 |
|
|
|
Citata: |
Ko gero gali, bet nežinau kam 4 šepetėliai ir kaip tai įtakoja |
4šepetėliai tai 4 poliai ir mažesni apsisukimai . Gali keisti sukimosi kryptį keisdamas poliarumą . Geriau , kad dabartine sukimosi kryptimi variklis dirbtų kai jam "sunkiau" . Atkreipk dėmesį , kad dabar " - "tikriausiai sujungtas su korpusu . |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 19, 18:23 |
|
|
|
Del pajungimo tai padaryta ydomiau nei tu sakei- pliusas eina i vienus du sepetelius(jiedu isdestyti viens pries kita) o minusas i kitus du. sukasi i abi puses sukeitus polius kaip ir kolega minejo.. aisku ant bloko tai radau rodykle kuri nurodo sukimosi krypti. o kaip sitam varikliui sukurt normalu reguliuojama valdikli nuo 220v? ar geriau ieskot jau koki pagaminta is kinu? |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 19, 20:22 |
|
|
|
nesupratau
Citata: |
Buvau uzdejes ant juostinio gaterio- kilnojo galva ausktyn zemyn |
.tai aukštyn-žemyn , ar vežimėlį pirmyn-atgal ? jei pirmyn-atgal tai tam idealiai tiktų kolektorinis variklis maitinamas per [/u]srovės stabilizatorių t.y. keičiantis apkrovimui srovė per variklį ( ir sukimo momentas ) išlieka pastovūs . variklio apsisukimai keisis priklausomai nuo apkrovos . pjaunant storesnį rastą ,ar užėįjus ant šakos greitis sulėtės o grįš atgal atgal didžiausiu greičiu . |
|
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 23, 10:18 |
|
|
|
Toks klausimėlis būtų tkriausiai seniems elektrikams- automatikams: Yra varikliukas nusuktas nuo didžiulių sklendžių. Priminsiu kad jis pas mane senai tai yra Rusiškas. Išeina keturi laidai - dvi apvijos viena 300 omų , kta 130. Pajungus 220 sukasi bet silpnokai ir reikia "užvesti" pasukant į bet kurią pusę. Etiketės nėra tai ir norėčiau sužinoti kaip ir nuo ko jį jungdavo juk turėjo suktis į abi puses ir sveikatos biskį turėjo turėt |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 25, 12:50 |
|
|
|
Broniusg rašo: |
Negi nėra jokių minčių kaip tą stebuklą priversti suktis? |
Mažesnės varžos apviją tiesiogiai į rozetę, kitą apviją ten pat, bet per kondensatorių. Kondensatoriaus talpą parinkti eksperimentiškai pradedant nuo kokių 20mkf, kad gerai suktųsi ir nekaistų.
Apskritai tai tinginiai už3,14sot tų pačių klausimų klausinėt, buvo apie variklių prijungimą rašyta ne kartą. |
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 25, 13:05 |
|
|
|
Broniusg rašo: |
Negi nėra jokių minčių kaip tą stebuklą priversti suktis? |
Žinau, koks tai variklis. Rusai eksportuodavo į Vengriją špyžines sklendes, vengrai uždėdavo varikliuką su pavara ir eksportuodavo atgal į Rusiją (CCCP). Varikliuko galia 40W, 1450 apsisukimų, kondensatorius, atrodo, 2 uF. Vadindavosi, jei gerai pamenu, ESPA |
|
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 25, 16:06 |
|
|
|
Mažesnės varžos apviją tiesiogiai į rozetę, kitą apviją ten pat, bet per kondensatorių. Kondensatoriaus talpą parinkti eksperimentiškai pradedant nuo kokių 20mkf, kad gerai suktųsi ir nekaistų.
O aš bandžiau leisti ir nuosekliai jungdamas ir lygegrečiai aišku be kondensatoriaus, dabar palikau pajungtą didesnės varžos apviją. Na dabar bandysiu dar paeksperimentuoti. Ir kaip tada pimyn-atgal?
Kalbant apie buvusias temas tai niekur neradau informacijos apie tokių variklių jungimą, daugiausiai kalbama apie trifazių jungimą į 220 arba variklių su paleidimo apvija tipo šaldytuvų ar senų skalbimo mašinų.
P.S. Pagalvojau ir supratau kad nieko nesupratau kaip per kondensatorių jungti kitą apviją. Jei nesunku gal schemutę ? |
|
|
|
|
|
|
Koks tai elektros variklis? |
Parašytas: 2012 07 25, 16:56 |
|
|
|
Vikis rašo: |
nesupratau
Citata: |
Buvau uzdejes ant juostinio gaterio- kilnojo galva ausktyn zemyn |
.tai aukštyn-žemyn , ar vežimėlį pirmyn-atgal ? jei pirmyn-atgal tai tam idealiai tiktų kolektorinis variklis maitinamas per [/u]srovės stabilizatorių t.y. keičiantis apkrovimui srovė per variklį ( ir sukimo momentas ) išlieka pastovūs . variklio apsisukimai keisis priklausomai nuo apkrovos . pjaunant storesnį rastą ,ar užėįjus ant šakos greitis sulėtės o grįš atgal atgal didžiausiu greičiu . |
Dabar biski pasimeciau apie kuri varikli kalbi bet - Ta pirmaji kur rodziau su aluminiu korpusu, tai ji buvau uzdejes ant galvos kilnojimo. Kilnoti galvai susiradau kita varikli- viskas ten jau tvarkoj.
Dabar apie galvos vaznejima tai taip reiketu- pjaunant rasta reikia pastovaus greicio kad ir sutikus saka- . ypac pjaunant storesnius rastus- kokiu greiciu pradejai tokiu ir varai. Keitaliojant greiti atsiranda bangavimai. (ce is mano patirties, kaip kitiem kolegom su juostiniais gateriais- nesidomejau) |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|