|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 12, 15:57. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Du atskiri akumuliatoriai masinoje
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 12:19 |
|
|
|
Reikalas toks, masinoje yra nemezai elektronikos navigacijai ir pns ir galinga elektrine gerve..ijungus gerve buna nemazi itampos kritimai, del ko sudurniuoja likusi elektronika...akumas stovi tikrai teisingas, kitaip cia nebus, nes apkrovos kartais zveriskos (kritimai ziaurus buna tikrai retai, kai perkraunama gerve, bet buna)
Mintis tokia - jog visa elektronika turetu atskira akuma, tada issisprestu visokie grybavimai elektronikos, raciju cypimai ir pns, nekristu itampa naudojantis gerve...
Vienintelis klausimas, kaip padaryti visa akumuliatoriaus krovima nuo jau esamo generatoriaus, taip jog abu akumai nesigautu tiesiog sujungti lygiagreciai? (jog ta pati elektrine gerve nenaudotu ir antrojo akumo sroves)
Planuojama statyti iprasta nediduka automobilini akuma visai reikiamai elektronikai, bet reikia kad jis masinoje ir pasikrautu pats ir butu 'atristas' nuo pagrindinio akumo |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 13:05 |
|
|
|
Tokia mintis buvo Jungti akumuliatorius lygiagreciai, bet mazaji per dioda....taciau kaip jie krausis? Vienas bus dideles talpos ir greito pakrovimo, kitas mazos talpos ir letai pasikraunantis... |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 13:34 |
|
|
|
Jei stovi lygegreciai tai kiek kuriam reiks tiek ir krausisi, kai stovi nuosekliai tada jau niuansu visokiu yra, gali dijoda galinga kabint, gali papildoma rele ant pliuso krovimo pakabint ir padaryt kad atsijungtu akumai kai lebiotke naudoji. |
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 17:12 |
|
|
|
Jei jungti antrą akumą per diodą, tai reikėtų naudoti galingą Šotkio diodą, tada įtampos kritimas ant jo bus mažesnis, 0,3 - 0,5 volto vietoj 0,7 - 1 volto su paprastu diodu. |
|
|
|
|
|
|
Re: Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 20:40 |
|
|
|
mindaugelis rašo: |
Mintis tokia - jog visa elektronika turetu atskira akuma, tada issisprestu visokie grybavimai elektronikos, raciju cypimai ir pns, nekristu itampa naudojantis gerve... |
atskira akuma turi tureti gerve, o ne masinos elektronika
Citata: |
kaip padaryti visa akumuliatoriaus krovima nuo jau esamo generatoriaus, taip jog abu akumai nesigautu tiesiog sujungti lygiagreciai? |
gerves akumo pliusas jungiamas prie masinos akumo pliuso per rele ir didelio galingumo(ne maziau 100W) mazdaug 0,05...0,1 omo varza
rele pajungiama taip. kad ijungus gerve ji atjungtu gerves akuma nuo pagrindinio akumo
kai gerve nesinaudojama - gervinis akumas visa laika kraunamas, varza apriboja krovimo srove, kad nesupleskint generatoriaus
jei po kapotu yra vietos - geriausia idet dar viena generatoriu, skirta tiktai gerves akumo krovimui
siulymai jungt per dioda yra is svaiciojimu kategorijos |
|
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 22:00 |
|
|
|
Siu diodu tikrai ir man keistoka sistema atrodo mazumele Vietos po kapotu nera, del to ir galvojama kaip ir ka pasidaryti paprasciausiu budu, elektronikos prikisti i ta masina irgi nereikia, nes viskas mirksta vandenyje...
Akumas gervei atskiras gal butu ir geras variantas, reikes ji rimtai apmastyti...bet mintis jog butu naudojamas atskiras akumas elektronikai kilo del to jog visos bedos su elektronika kyla tik tada kai buna perkraunama gerve (rinktis is ko nebuna, jeigu reikia trauktis rimtai tai reikia)...o dideles talpos akumas kuris jau stovi labai gerai kai masina uzsigesini stovyklavieteje ir viska gali palikti sujungta ramia galva, nes zinai kad per kelias valandas nenumirs akumas, be to daznai buna tenka sukti ilgai starteri po rimtu balu arba vaziuoti isvis jo pagalba
O jeigu sita sistema pasiulyta naudoti atbulai? Idedu antra akuma, kuris bus mazos talpos (didelio nera kur deti), pajungiamas jis lygiagreciai prie jau esamo, ijungus gerve per rele atjungiamas akumas mazasis nuo bendros sistemos, gerve issijungia ir vel isijungia krovimas jo... Tik ar nebus bedos kad bus tuo pat momentu sujungiama ir gerves rele ir kita atjungiama? (naudojamas butu vienas mygtukas bendras)
Tada tik lieka klausimas del akumu krovimo, deti varza ar kazka dar jog jis butu kazkaip reguliuojamas, ar jungit akumus lygiagreciai ir nesukti galvos kad jie visiskai skirtingi yra? O jungineti juos viena nuo kito atskirai per rele tiesiog... |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 20, 22:49 |
|
|
|
as tau atrodo gana suprantamai parasiau, kaip daroma dvieju akumu sistema, kuria esu sudejes ne vienam offrouderiui, bet jei tu butinai nori po svojemu , tai cia tavo reikalas, del manes gali kad ir abu tiltus susimontuot ant stogo bagazines
Citata: |
o dideles talpos akumas kuris jau stovi labai gerai kai masina uzsigesini stovyklavieteje ir viska gali palikti sujungta ramia galva, nes zinai kad per kelias valandas nenumirs akumas, be to daznai buna tenka sukti ilgai starteri po rimtu balu arba vaziuoti isvis jo pagalba |
niekas tau ir nesiulo ismest jau esancio didelio akumo, o jei nusipirkt antra irgi pakankamai dideli jau per brangu - reikia pasiieskot pigesnio hobio, negu offroudas |
|
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 21, 07:55 |
|
|
|
nesu isitikines kad diodo pagalba labai jau cia bloga, cia tuo atveju jai daryti kaip mindaugelis nori ir kiek atvirksciai nei gnt siulo. jei situacija yra tokia kad esamas akumas yra pakankamas ir is jo visko uztenka tik plovybes prasideda gerves veikimo metu del itampos kritimo papildomai elektronikai kalima deti mazor talpos akuma ir ji krauti per dioda(diodas tik tam kad gerves veikimo metu maziuko akumo itampa nekristu kartu su didziojo). taigi is esmes visa norima elektronika isskyrus gerve atjungiama nuo esamo akumo. anujas mazas akumas prijungiamas prie "+" per dioda ir visa elektronika prijungiama and mazo akumo. |
|
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 21, 08:26 |
|
|
|
Lauris rašo: |
nesu isitikines kad diodo pagalba labai jau cia bloga, cia tuo atveju jai daryti kaip mindaugelis nori ir kiek atvirksciai nei gnt siulo. jei situacija yra tokia kad esamas akumas yra pakankamas ir is jo visko uztenka tik plovybes prasideda gerves veikimo metu del itampos kritimo papildomai elektronikai kalima deti mazor talpos akuma ir ji krauti per dioda(diodas tik tam kad gerves veikimo metu maziuko akumo itampa nekristu kartu su didziojo). taigi is esmes visa norima elektronika isskyrus gerve atjungiama nuo esamo akumo. anujas mazas akumas prijungiamas prie "+" per dioda ir visa elektronika prijungiama and mazo akumo. |
Ir mažasis akumuliatorius bus visą laiką nedakrautas kažkur 0,5...1V.
Ir dar neaišku kaip ten offrouderiai save ištraukinėja, jei neužvestu varikliu tai išsitraukus iš didesnės balos gali paaiškėti, kad starterio sukti jau nėra kuo. Ištraukinėjant užvestu varikliu gali sudegti generatorius. Tų gervių galia ir srovė tai tokia ne vaikiška, panaši į starterio. |
|
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 21, 09:24 |
|
|
|
Gnt nelabai isivaizduoju kiek tu sudejes tokiu sistemu i offroad'ines masinas, nes akumas jeigu nekraunasmas ir naudojama gerve, mirs tikrai per 15min... Tokia mintis kilo ne del to jog siaip is lempos, kai naudojama gerve reikia ta akumuliatoriu istisai krauti, tam ir pastatytas galingesnis generatorius....ir viskas su esama sistema yra labai gerai, naudojant gerve paprastesne situacijose irgi viskas gerai, bedos buna tik ja perkrovus, va nuo to is noriu apsisaugoti
Svetimu pinigu irgi skaiciuoti nereiketu
Antra dideli akuma pastatyti butu tikrai paprasciausia, bet nera jam vietos tiesiog...automobilis mazas, i salona kisti akumo nesinori...
Manau jog darysiu taip: du akumai lygiagreciai, vienas dideles talpos, kitas mazas papildomai elektronikai...ijungiant gerves reles atjungia rele mazaji akumuliatoriu ir jis buna tuo metu nekraunamas, o nuo jo veikia visa elektronika likusi...isjungus gerves rele vel isijungia i sistema mazasis akumas ir kraunasi Varza tik verta kabinti dar kaip siule gnt ar nereikia?
O dabar esama sistema su dideles talpos akumuliatoriumi turi likti nepakeista, naudojant gerve variklis uzvestas ir generas krauna akumuliatoriu |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 21, 18:24 |
|
|
|
Ka jau padarysi, toks jo gyvenimas ir tam jis ir skirtas kad krauti akumuliatorius
Tikrai labiau vargsas jis bus kai mirks ilgai vandenyje, del neveikiancios gerves jog issitraukti ir tada jau vargsas salonas su viskuo kas jame |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
Du atskiri akumuliatoriai masinoje |
Parašytas: 2012 05 21, 19:04 |
|
|
|
vaidass rašo: |
vargsas generatorius, ka jam teks iskest |
Nesuprantu kaip jie iskencia |
|
_________________ 861850362 LY2UT |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|