Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 05, 11:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Zodziu sendien (sestadieni) atvaziavo V40, problema kad uzvedi dirba ant labai mazu apsuku ir galiausiai uzgesta, gazuojasi normaliai, bet esant zemom apsukom pridusta. Diagnostikos klaidos, 23 Soglosovanie (podgonka) smesi kompon. Ošibočna ili previšena vremia.
Variklio kompas EMS2000. Klaida issitrina bet vel uzfiksuoja. Lambda zondai neveikia nei pries nei po katalizo. Itampa per real data rodo po 5V ant zondo. oro srauto matuokle rodo ivairiai, nuo 13 iki 16kg/h (nuo apsuku svyravimo cia). Duodi daugiau gazo apie 2000rpm tai zondai pradeda funkcionuoti, tik paleisk ant laiswu tai uzges, jai po biski atleisi tai kart nuo karto laikosi sukiai, o zondai vel nustoja dirbti, su kontrolke uztrumpinus zondo fiske (real data rodo 0V) turetu pariebinti, ir sukiai sureguot, ar padidet ar iswis uzdust, o cia nereaguoja net. Laiswos eigos woztuwa keiciau, turejau licna, tas pats nieko nepasikeite. Pagal autodata ant voztuvo turi but vienas laidas maitinimas (akumo itampa) kitas laidas turi funkcionuoti pagal oscilograma 2V/2ms. As pameginau pajungti testeri, tai itampa rodo ne tai kad kaskas sokinetu, o rodo apie 6V pastoviai. Ispurskimo laikas 2,5msec. Numetinejau akumo klema, ka as tik nedariau... Zodziu taip ir sendien neissiaiskinau, bet man persasi mintis kad gal kaskas su ECU?? ar nelabai panasu i toki atveji? destykit nuomone kas netingi
Klaida apie kuro kieki , tai ir tikrink viska kas su kuro kiekiu, Vakumus is slangas, kuro spaudima, kuro spadimo rekguliavimo vakuma, evap sistema, tepalus karteri ar kuro nepribege, oro srauto matuokli, baro sensoriu, aisku cia co aparatas butinas kad matutum ne tik co bet ir hc, buna kad co geras o hc per didelis ko pasekoj pribega benzo i tepala per ziedus ir sistema sudrnavoja.
Slegis sisteminis tikrintas, 2-3bar. Matuokle tikrinta 1 2 laidai 0,6V kaip ir turi but. Vakumai tikrinti, o baro sensorius tai nezinau ar taip turi but bet jis prisuktas prie kebulo ir joks slangelis prie jo neprijungtas, paimi i save patrauki tai reaguoja, apsukos dar labiau prikrenta ir uzgesta.. benzo karteri va ir netikrinau... co ch nematavau, pirmadieni matuoklis tik bus... bet zinoma kad kaskas neatitiks ziauriai...
Rida svarbi, todel kad pagal tai galima spresti apie susidevejima......
Siaip dazna beda volvose , nuo 99 metu kai pasiekia 200000 rida droselio patenciometro susidevejimas, pradeda plaukiot apsukos, reikia arba keisti arba ardyt ir sliauziancius kontaktus palenkt i sona kur nenusitryne....
Tiesa droselis budavo magneti mareli..........
Jo, jau sutaisiau masina, reikejo zonda pakeisti, %V sitam atramine yra, zondas veikdavo tik gazo davus, o ant laisvu 5V ir liesindavo nelaikydavo sukiu, klientas zondo nekeite, nes kaina nuo 500lt, tai as jam isemiau ji, praploviau prapuciau ir viskas veikia, ledas.