Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 07:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki forumieciai norejau paklausti gal kam yra teke atkelineti automobili paskenduoli kokios kainos uz tokius darbus prasau pasidalyti info galima ir i privata jei nenorite viesinti kainos butu idomu suzinoti koki automobili atkelinejote ar daug bloku keitete ar remontavote blokus kiek buvo paskendes auto
Atkelinet skenduoli mires reikalas nes bet kokiu atveju po kokio pusmecio islys problemos o klientai to nenori suprasti.Nebent keisti visa provodke su visais blokais nes H2O+itampa visada padarys savo
as manyciau jei gerbi savo darba, tai kaina turetu prasideti nuo 2 k lt. o jei klientui nepatinka net nekalbeti su tokiais oziais. reiketu tureti savo nuomone. apie bloku kainas as nekalbu. siu metu audi sedi component protection. tad jei keisi kazka is to saraso turesi pakeist ir kitus valdymo blokus nuo vieno ir to pacio donoro...
jei pridesi lievu detaliu is nezinia kur,nuvaziuos i audi centra ir gausi apyrankes dovanu nerzaveikines, o audi pastoves nepigioj mokamoj aistelej pusmeti kol vyks tyrimas.
teko remontuoti viena paskendusi autombili, tai praktiskai reikia keisti visus elektronikos blokus esancius salone jei nori buti garantuotas kad nebus problemu.
taigi reikes analogisko automobilio lauzyne is kurio paimsi visa elektronika
bokai esantys salia variklio paprastai buna gana sandarus ir gali isvengti gedimo.
laidu keisti turbtus nera reikalo jie nenukencia.
as remontavu tuos pacius blokus kurie jau yra automobilije tai kai kuriuos pavyko sutaisyti bet liko daug neaiskumu.
teko remontuoti viena paskendusi autombili, tai praktiskai reikia keisti visus elektronikos blokus esancius salone jei nori buti garantuotas kad nebus problemu.
taigi reikes analogisko automobilio lauzyne is kurio paimsi visa elektronika
bokai esantys salia variklio paprastai buna gana sandarus ir gali isvengti gedimo.
laidu keisti turbtus nera reikalo jie nenukencia.
as remontavu tuos pacius blokus kurie jau yra automobilije tai kai kuriuos pavyko sutaisyti bet liko daug neaiskumu.
laidu keist nereikia? o kaip fiskes, nesioksiduoja?
garantijos neduosiu bet mano remontuotam automobilyje su laidai jokiu problemu nesimate.
gal tai priklauso nuo to mkie kaipko buvo vandenyje.
tiesiog visose plokstse nutirpo maitinimo takeliai.
oksidacija maziausia turi rupeti, nes pagrindine problema yra tai kad nutirpsta + laidas
nes aip tai nuo vandens visada elektronikoje del vandens nutruksta + maitinimas jei tas nutrukimas ivyksta pakankamai netoli ivado tai shema kartais issigelbeja.
na paprastai pcb buna pazeistos korozijos ypac smulkios procesoriu kojos,smd detaliu kojos,buna ir pasvile kokie takeliai, bet jei kalbant apie pagrindini bloko maitinima tai ten paprastai buna stori takeliai ir jie nelabai gali nusvilt kadangi vandens varza nesukelia pilnai trumpo sujungimo. gal tau ta skenduoli is juros istrauke kad ten tokie idomus pozymiai? nes paprastai tai tie paskende automobiliai kol atkeliauja iki remonto tai tas vanduo ne kiek uztrumpina, kiek supudo plokste ir ant jos esanciu detaliu kontaktus
neteisngai mastai jei galvoji kad ten kas nors uzistrumpina ir nudega del trumpo jungimo.
tires pagrindinis maitinimas daznai buna gana storas bet bent mano atveju visu bloku maitinimas ejo per RC filtra tai daug kur nutirpo maitinimo varza ir procesorius buvo isgelbetas.
jei po uzpylimo akimuliatorius butu greitai atjungtas tai pakaktu plokstes nuplauti ir viskas veiktu kaip nauja.
tai ka matai ploksteje ne korozija o elektrolizes pasekmes nors atrodo kaip korozija visi nupuve kontaktai yra + maitinimo laidas
jei netiki pabandyk lempute pajungti plikais laidais ir imerkti i vandeni, pamatysi kaip + laidas nutirps kuo laidai arcisu vienas kito tuo grecisu tai ivyks.
Teko kelt ir ne viena...Anais gerais laikais, kai styguma detaliu dar budavo. Zinok kai kurie remontuojas visa amzinybe-atrodo jau viska padarei-rytoj atseit pasiims-atvarai i garaza atiduot- kitas galas nustipo...Atidavei- nepardave, uz keliu dienu vel atvaro. Buvo Lancia tik iki vidurio ratu paskendus- po pusmecio dregme visvien salone kiaulienos padare. Viena Mondeika pakeliau gal per savaite- pradedant uzrudijusiu starteriu, baigiant kiekvieno susikto centrinio varikliuko ardymu, daba nebepamenu, bet zmogelis beveik nieko nepirko gal tik displejus....Kol ruskelis iki pyterio nupjove- puse elektriniu mechanizmu nustojo veikt Nafig tokie prikelinejimai....Garantija jiem baigias babkes paemus...Jei sau- palieki kebula- ismeti motora, pravodke, pakaba, nes guoliai po kiek laiko duos zinot kur jie yra, imi is lektuvo iskritusi donora, padarai pas save Audi servisa ir keiti....Uz daug daug pinigu...Kadangi ranku darbo auto...Nors seminykas gales pasigirt- vienetine.