Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 29, 22:31. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,meta klaida:01441-fuel shortage sender -open short circuit to positive G210,ka galit pakomentuoti kas tas yr?As galvoju,kad siurblyje kazkas blogai,mirksi zvakiu pakaitinimo indikatorius,bet mirkset pradeda mazdaug uz 10 s. po uzkurimo.
galiu pasakyt kad esu keites sita jutikli dviem a6 c5 kebule ir a8 visos tuo paciu motoru kaip ir tavojo. paprasciausiai sugenda G210. tikrinimo varzos yra nurodytos elsa programiniam pakete. jei masina uzlaikyta tai tau nepasiseke, kadangi a6 bakinis siurblys yra uzdengtas storu polistirolo sluoksniu. isardyti pagal taisykles prie kliento akiu tikras "malonumas" taciau saziningai pasip... galima ir nurauti koki 150 uz remonta plius ale diagnostika sekmes
jei sneki apie ta siurbli kur bake stovi,tai as ji jau buvau isemes ir man ji restauravo,o kur tas jutiklis randasi?pas mane nera elsos ,turiu tik autodata.
negi nematei kad yra atskira dvieju laiduku fyske prie bako dangtelio ?? 2 laidu fyske G210. 4 laidu fyske siurblys ir bako plude. g210 funkcija matuoti stiklines talpa ne bako.
jauciu kad busi sugrybaves brolau. kokiu tikslu pasakyk ta siurbly restauravai ? jis per minute kazin ar litra ikacialina.
tureti tik autodata neuztenka jei is to duonike valgai seis laikais.skaudi tiesa, bet grybavimas miske nakty taip pat be naudos... kaip as sakau po tokiu remontu nė vilks nė gegutė.
restauravau nes nebepompavo isviso,jau ragas buvo,as duonyte is kitko valgau,o cia tik hobis sakykim.Turiu audi a6 2.5tdi su kruva problemu,tai pats ir remontuoju viska,baigiau kursus badse,gavau sertifikata,o saibu pradziai dar nera,tai va cia ir klausineju kaip kas ir kur
Tai sakai jei pakeisiu ta jutikli kur nuorodoje turetu nustoti mirkseti zvakiu pakaitinimas?
Tai kad tas jungilis paraktiskai negenda, dazniausiai klaida buna del kuro siurblio nesugebejimo palaikyt minimalu kuro lygi, jei ne kvatro tai dar nieko , o jei kvatro tai buna ir taip kad baka pasikeist reikia, kazkokiu budu ten issigermetina sistema kur is abieju bako pusiu kura pasiima. Klaida ta pati ar lygio ner, ar daviklis pagedes, ar laidas nutrukes, cia jau pats issiaiskink kas kaip.
gerai,o kaip del to kuro siurblio kur po kapotu stovi,as ten elektrinej daly tranza keiciau,ten visa schema suvaryta,kaune meistrai net neime tvarkyti,nes garantijos jokios negali duoti uz toki darba,tai va as pats ir sutvarkiau,bet gal vistiek koks plunzeris strigineja,tai ir mirksi pakaitinimo indikas?
Sveiki. Neberandu jau , kokia varža kabinti ant to slėgio daviklio, kad nemirksetu spiralė? Kažkokie pridurkai kolba su grąžtų suvarė. Siurblys restauruotas, veikia, bet kolboje kuras nesilaiko, gal pavyktų apgauti su varža?
Sveiki. Neberandu jau , kokia varža kabinti ant to slėgio daviklio, kad nemirksetu spiralė? Kažkokie pridurkai kolba su grąžtų suvarė. Siurblys restauruotas, veikia, bet kolboje kuras nesilaiko, gal pavyktų apgauti su varža?
Siap siuo atveju nereikia nieko apgaudinet, reikia kad taip ir liktu, vos tik ta lempa uzsiziebs iskart reikia i kolonele varyt pilt, nes vadinasi bake lygio truksta. ir taipbus su trcdaliu bako, pamirst reikia isvazinejima iki dugno.