Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 23:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kam nors teko susidurti su tokiu http://www.robetas.lt/catalog/info/id/51171/Daviklis_(%C4%AFsiurbimo_kolektoriaus_sl%C4%97gis/turbinos_sl%C4%97gis)-Citroen_Berlingo/C5/Evasion/Xantia/Xsara_*_Fiat_Scudo/Ulysse_*_Peugeot_306/307/406/407-0261230057 davikliu?
Tarp 2 ir 3 kontaktu turi rodyti 5,95 kOm varza?
Mano manymu neturetu, nes slegis matuojamas pjezo elementu ...
beda turiu. Diagnostikai sako, kad per didelis isiurbimo vakuumas del blogai surinkto variklio, o as itariu kaip tik ta davikli matuojanti vakuuma.....
Pasitikrink maitinima o toliaui pagal autodata jei duoda info, pasiziurek ar sutampa isejimas su rekomenduojama itampa neuzkurus ir uzkurus ir ka gyvi rodo. Varzaos matavimas cia ne prie ko.
Per daug vakuumo rodo prie laisvu apsuku, prie 2000 RMP jau gerai rodo.
Itampom pamatuot su testeriu teks papildomus laidelius issivest, kiek suprantu?..
Kas del varzos, pamaniau, jei kazkokia varza rodo gal tai yra pozymis, kad davikliuj jau paskutinioji arteja...
Itampas turiu is INTERCAR katalogo: maitinimas - 5V, vakuumas 390-4750 mV (20-105 kPa).
ten ne piezo elemenas o tenzo rezistoriai sujungti i wetstono tilteli todel ir normalu kad matuodamas randi varza seip reikia matuoti isejimo signala aisku ir maitinima patikrinti
Tai vat, laukiu kol atkeliaus Lexia. Nes Map daviklis tik maza beda. Didziausia beda vaziauojant atsijungiantis (taip manau) kazkuris variklio valdymo daviklis, kuris isjungia degima. Paskui varikli uzvesti - laimes dalykas. Uzsiveda po 10 min, kartais po 30 min... Po antrinio uzvedimo vaziuoja ilgai ir nebegesta.