 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 25, 14:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
 |
 |
vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda |
Parašytas: 2012 03 01, 10:57 |
|
|
|
Sveiki,
bėda su vw vento , pirmos kartos imobilaizeriu. Automobilis ilgai stovėjo, pasėdusiu akumuliatorium bandytas kurt, neužsikūrė. Pakrautu taip pat nebesikūrė. Diagnostika parodė imobilaizerio klaidą:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
vėliau, suradus dar vieną raktą, su juo automobilis užsikūrė be problemų,klaida nebepasikartodavo. Senuoju vistiek nebesikurdavo. Tuo metu problemos paieškos ir pasibaigė, tačiau situacija pasikartojo, nusėdo akumuliatorius ilgiau pastovėjus, ir dabar nebesiveda nei su vienu raktu, klaida ta pati.
Gal kas turit minčių, kas galėtų būt? Kiek skaitinėjau, atsirišus raktui turėtų vistiek užsikurti keliom akimirkom automobilis, o manuoju atveju įjungus degimą net nesigirdi sudirbančio siurblio ( taip pat buvo ir pirmą kartą, su kitu raktu iš karto įjungus degimą siurblys sudirbo).
Pasidalinkit mintimis, kur ieškot sliekų. |
|
|
|
|
 |
 |
vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda |
Parašytas: 2012 03 01, 11:15 |
|
|
|
Dzenzaminis rašo: |
Adaptuoti rakteli reik bandyt |
galima plačiau? su vag-com'u šią procedūrą įmanoma atlikt, ar kažko daugiau reika?
beje, automobilis buvo nutemptas į vw, rakto pririšimui, kažką pamurmėjo kad su raktu viskas ok, bėda kažkur belenkur kitur (pats nedalyvavau tame, todėl nežinau ką jie ten fantazavo.. ) , bet jei meta immo klaidą, tai matyt kad ne viskas gerai.. |
|
|
|
|
 |
vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda |
Parašytas: 2012 03 01, 15:10 |
|
|
|
Dzenzaminis rašo: |
Reik bandyt pririsima paprastaji daryt, adaptacija, kokiu minciu, kaip neturi tu pats irangos tai kokiu cia minciu tau duosi, buna pabega tiesiog tie rakteliai ir wiskas |
kokia įranga reikalinga?
šiaip viskas būtų ok, jei simptomai atitiktų grynai pabėgusio raktelio, bet mašina visai nesikuria. |
|
|
|
|
 |
vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda |
Parašytas: 2012 03 01, 18:02 |
|
|
|
Nu tai normalu, buna atweju kad uzsikuria uzgesta arba prigesinet pradea, priklauso cia nuo sistemos, reik seip ziuret kas kaip per intika nematau tiksliai neoasakysiu, seip kazn as tai adaptawimus pabegimo per bosch kts540 darau |
|
|
|
|
 |
vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesiveda |
Parašytas: 2012 03 01, 19:18 |
|
|
|
Dzenzaminis rašo: |
Nu tai normalu, buna atweju kad uzsikuria uzgesta arba prigesinet pradea, priklauso cia nuo sistemos, reik seip ziuret kas kaip per intika nematau tiksliai neoasakysiu, seip kazn as tai adaptawimus pabegimo per bosch kts540 darau |
tai kaip suprantu su pirmos kartos vw imobilaizeriais konkrečiai nesi susidūręs? |
|
|
|
|
 |
 |
Re: vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesive |
Parašytas: 2012 03 01, 19:35 |
|
|
|
DevisRR rašo: |
Sveiki,
bėda su vw vento , pirmos kartos imobilaizeriu. Automobilis ilgai stovėjo, pasėdusiu akumuliatorium bandytas kurt, neužsikūrė. Pakrautu taip pat nebesikūrė. Diagnostika parodė imobilaizerio klaidą:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
vėliau, suradus dar vieną raktą, su juo automobilis užsikūrė be problemų,klaida nebepasikartodavo. Senuoju vistiek nebesikurdavo. Tuo metu problemos paieškos ir pasibaigė, tačiau situacija pasikartojo, nusėdo akumuliatorius ilgiau pastovėjus, ir dabar nebesiveda nei su vienu raktu, klaida ta pati.
Gal kas turit minčių, kas galėtų būt? Kiek skaitinėjau, atsirišus raktui turėtų vistiek užsikurti keliom akimirkom automobilis, o manuoju atveju įjungus degimą net nesigirdi sudirbančio siurblio ( taip pat buvo ir pirmą kartą, su kitu raktu iš karto įjungus degimą siurblys sudirbo).
Pasidalinkit mintimis, kur ieškot sliekų. |
koks variklis,koks motoro kompo kodas?klaidos is variklinio nuskaitytos ar is immo dezutes?adaptacijos gelbsti tik laikinai arba visai negelbsti,jei immo problema reikia arba daryt immo off arba kabint emuliatoriu. |
|
|
|
|
 |
 |
Re: vw vento 97 pirmos kartos imobilaizerio problema, nesive |
Parašytas: 2012 03 01, 22:05 |
|
|
|
xyznia rašo: |
koks variklis,koks motoro kompo kodas?klaidos is variklinio nuskaitytos ar is immo dezutes?adaptacijos gelbsti tik laikinai arba visai negelbsti,jei immo problema reikia arba daryt immo off arba kabint emuliatoriu. |
motoras 1.6 , pagal metus turėtų būt AKS (autodata).
Klaidos skaitytos per obd2 su vag-com'u , mato addres 03 , 15 ir 25.
Address 25: Immobilizer
1 Fault Found:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
vienintelė ši klaida |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |