Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 21:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki visi;) pilna tokios tematikos temu taciau atsakimo neradau, todel noriu paklaust gal kas galetu paaiskint kur turi but pajungti laidai? variklis isiimtas is Riga skalbimo masinos ir nepamenu kaip buvo sujungti laidai.
kur tie 3 like laidai turi jungtis?
Gerai, pasakysiu - prie paleidimo rėlės. Kaip? Atsakymas googlėje tikrai yra (manau kaip ir šiame forume). Susirask pats arba kitą kartą prieš ardydamas nusipiešk kaip pajungta.
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
pagal mane tai turi jungtis prie rankeneles kur reguliuoja sukimosi krypti(2foto) taciau nesu tkras. o laidai i 220 manau kad turi but isvesti (3foto) per viduri kur 2 varzteliai. taciau laukiu atsakimo is zmogaus kuris tikrai zino kur kuris laidas turi but pajungtas.
reikia pirmiausia issiaiskint kurie laidai yra darbines apvijos o kurie startines apvijos.Startines apvijos paprastai buna plonesni.Esu junges gal keturis variklius nuo senos skalbenkes, Jei vizualiai nesiskiria , tada reikes testerio pasimatuot varža tarp dvieju raudonu ir paskui tarp dvieju melsvu.kai tai padarysi tada paaiskinsiu ka toliau daryt, dar pas tave nera (nesimato ) kondensatoriaus startinio.
dar pas tave nera (nesimato ) kondensatoriaus startinio.
O kam kondensatorius? Mano Rigos varikliuke tik trys laidai ir su paleidimo rėle puikiausiai pasikuria be jokių konderių. Tokie šmirgeliukai kas antram garaže stovi ir be jokių konderių. Jį galima paleisti su paprastu jungikliu, tik paleidimo metu reikėtų pajungti, o paskui atjungti sužadinimo apviją.
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
vienas raudonas laidas yra pajungtas i rele, manau tai bus paleidimo apvijos, mano manimu like 3 laidai turetu suktis su tais 3-jais varzteliais(2foto) tik nezinau kur kuris. o kondesatoriaus lyg ir nebuvo. rytoj pamatuosiu varzas tarp laidu.
aš tai startine rėlę visada išmetu, nes tai pirmas daiktas kuris sugenda skalbenkėj, dar ją butinai reikia vertikaliai montuot, kad apvertus skalbenke ji atsijungtų, kam čia šita daiktą idėjo net neišsivaizduoju, nebent tais laikais "skalbėjos" labai girtos būdavo , kad voliodavosi Šiais laikais šitų skalbenkiu niekas nenaudoja, bet labai gerai jų variklį panaudot kitiems tikslams , kokiam šmirgeliukui, ar mini medžio tekinimo staklytėm. Varikliai labai patvarųs, gali suktis nesustodami 24val, esu matęs net betono maišyklę su tokiu varikliuku. Ytariu pas tave 180watu varikliukas, būna berods galingiausias 320watu, jei dėsi kondensatorių ir variklis per daug kais , tai idėk biškį mažesnės talpos ir voltažo konderį.
PAPILDYTA: tiesa, schemoj nenupiešiau kur dėt krypties jungimo jungiklį, iš pradžių pagalvojau kad tai pagrindinis jungiklis, bet paskui atsiminiau kad skalbenkėse nebuna iš vis pagrindinio jungiklio, vietoj jo pats laikrodinis jungiklis, pasuki ir veikia.Tas variklio krypties sukimosi jungiklis dedasi ant startinės apvijos laidu tarp rėlės (arba konderio) ir variklio. Šiaip , tai jei tau jis nereikalingas aš paimčiau/nupirkčiau.
Paskutinį kartą redagavo Erniz2, 2012 01 31, 17:14. Redaguota 2 kartus(ų)
jei kaista tai tikriausiai pajungiai gerai bet sumaišiai startine apvija su darbine, pabandyk sumainyt melynus su raudonais laidais.Arba pas tave pastoviai ijungta startine apvija. Ar rele vertikaliai, rodykle i viršu užfiksaves? Aš neatsimenu kur relej kokie kontaktai, tarp dvieju kontaktu turi but nuline varža, o tarp vieno ir tu dvieju laidu turi but varža lygi 1. Ta kontakta kur važa vienetas junk prie vienišo startines apvijos laido.Jei nepadės, tai dėk kondensatoriu, tikrai veiks, nes ten biesas žino kas gali but, gal rėlėj kontaktai supuvę (jei buvo užlieti vandeniu). Kondika idėsi tikrai veiks .
Paskutinį kartą redagavo Erniz2, 2012 02 01, 23:38. Redaguota 1 kartą
taip rele vertikaliai, rodykle i virsu. paleidus varikli nuo reles visiskai buvau atjunges raudona laida, taciau varikliui padirbus apie 2min jis gana stipriai ikaista ir jauciasi degimo kvapas. nezinau kas dar gali but.
taip rele vertikaliai, rodykle i virsu. paleidus varikli nuo reles visiskai buvau atjunges raudona laida, taciau varikliui padirbus apie 2min jis gana stipriai ikaista ir jauciasi degimo kvapas. nezinau kas dar gali but.
dar papandyk tuos du laidus (tavo schemutej) kur virš rėlės dėžutės išeina vietom sukeist ,panašu kad visada ijungta startine apvija o darbine tik trumpam ijungia, o vėliau sukasi tik ant startines. Čia panašiausias varijantas. Sukeisk tik tuos du laidus (melyna su raudonu, tavo schemoj) kur išeina iš startines rėlės viršuj, daugiau nieko nekeisk.
isbandyta viskas jau.
taip kaip schemutej papaisyta tai gan greit paruksta dumai
apkeitus relej tuos 2 laidelius po 5s issijungia pats variklis
o jei taip kaip pabraizyta ir atjungus raudona laida tai kvapas kazkos yra ir is po leto kaista variklis.